motor loopt niet goed

Forumindex Forums Techniek Cih motor loopt niet goed

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    teddy
    Deelnemer

hallo
      hier een probleem van mijn kant heb een motor met het oude type injectie nou wil het geval dat de motor als ik weg rij of onder het rijden hapert en niet zomaar maar de toerenteller slaat helemaal naar nul en dan ineens krijgt hij weer een spurt hij klap als het ware even in de motor waar kan ik de oorzaak van deze probleem zoeken de pomp is goed even als de brandstoffilter bougie en verdeler kap met rotor en de kabels zijn goed wij heeft een idee wat het kan wezen
      met vr gr teddy

boyanka
      Deelnemer

:hmmzbobine

postbusmanta
        Deelnemer

Hal-gever of module.

Dan zakt je toerenteller ook naar nul.

teddy
          Deelnemer

hallo
            de bobine is het niet waar zit de hal gever of de module?
            groetjes teddy

postbusmanta
            Deelnemer

Hal-gever zit onder de verdelerkap. Op je rotor-as zit een metalen kommetje met 4 uitsparingen. Deze draait langs een sensor. Dit is de hal-gever.

Je module zit vlak naast je bobine. Het is dat zwarte platte doosje met die brede stekker erop.

teddy
              Deelnemer

hallo ik heb zitten kijken naar de onsteking maar hoe kom ik er achter dat de hal-gever stuk is of niet goed meer is het is ook nog een oud systeem welk vroeger door irmscher werd geleverd om van contactpunten naar een eletroniche onsteking om te bouwen dan heb je aan de binnen kant van het scherm een zilverkleur bakje te zitten en van daar uit loopt weer een kabeltje naar de onsteking kan het mischien ook aan iets anders liggen om dat ik verder niet aan de auto heb veranderd
                met vr gr teddy

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.