Forumindex › Forums › Modellen › Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) › Motor lekkage, Deur rubbers
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 juli 2012 om 18:01 #17250293
Hallo
mijn opel combo B tocht nogal ( voornamelijk bij de bijrijders zitplek ) nu had ik gekeken maar de deurrubbers zijn compleet kapot op sommige punten, nu wou ik daar dus graag nieuwe rubbers in hebben, weet iemand waar die te koop zijn ( passend voor dit model ?) want op google staan genoeg ”always fit” modellen maar past dit dan op de combo?ook wou ik graag beetje mooie voorbumper, past dit gewoon zo aan de combo ( omdat corsa combo is of andersom ;) :angel http://link.marktplaats.nl/571383286″ onclick=”window.open(this.href);return false; die leek mij mooi omdat er in die 2 ronde gaten mistlampen kunnen :P of heeft er iemand hier nog een mooie voorbumper te koop ?
en andere koplampen ( voor een corsa ) past ook gewoon ? zoja heeft er iemand hier nog leuk setje liggen ?en De accu er ligt nu een behoorlijk kleine in( hoefde ook niet veel electra aan te hangen natuurlijk ) maar nu zou ik toch wel graag grotere accu hebben maar die past niet daar waar die nu zit ? waar laat ik die ? of is het mogenlijk die achterin te plaatsen? maar dat die dan wel opgeladen wordt ?
en als laatste maar wta mij eigenlijk de meeste zorgen baard:
het blok lekt ( olie?) precies benaming van waar tot waar kan ik niet geven wel heb ik natuurlijk de nodige foto’s gemaakt waarop het duidelijk te zien ishet begint zegmaar boven in bij dat ding waar die 4 bougie? kabels uitgaan en loopt door tot anderaan het blok
8 juli 2012 om 09:19 #18044807niemand een idee ?
8 juli 2012 om 09:29 #18044808ja hoor..
Deurrubbers zijn gewoon de voordeurrubbers van een Corsa-B 5 deurs.
En dat Lekker is een Ring achter de steun van de disbobine, heb gister nog zo’n ring staan te vervangen bij een Astra-g
Willem
8 juli 2012 om 09:31 #18044809– deurrubbers voor mijn b-corsa haal ik altijd van de sloop,
volgens mij passen de deurrubbers van een 5-deurs corsa ook op de combo,-De voorbumper MOET passen, daar de voorkant van een combo gewoon een neus van een b-corsa is.
– Het lekken lijkt me de keering achter de bobine, komt weleens vaker voor.
– Accu kun je naar achteren verplaatsen, moet je zorgen dat die deugdelijk bevestigd zit, en je kabels verlengen
naar de accu achterin, natuurlijk afgezekerd en de kabels dik genoeg,
hier een voorbeeld van een acu achterin een peugeot 205 geplaatst.
en de gehele link voor wat meer info, http://www.ring-world.nl/Verslagen/Overig/accubak.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Groeten van Paul
9 juli 2012 om 15:04 #18044810oke, dat wordt dan binnenkort eens even op de sloop kijken of daar nog goeien zijn, en anders maar een setje nieuwen bestellen, ik denk dat ik hem voor dat lekken dan maar gewoon ff naar de garage breng ( Lijkt me beter ) of is er iemand hier in het noorden die het wel wil doen ( tegen vergoeding natuurlijk )
en dat van die accu is dus in feite gewoon mogelijk :D is toch ruimte genoeg achterin dus dat scheelt dan weer dan worden jullie (allebij ! ) weer vriendelijk bedankt !
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.