Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › motor laten afslaan.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 januari 2012 om 22:03 #17980492
wanneer moeten we vrij nemen voor een eervol bezoek ????
man man wat een krank jorum haha mooie stronthennik bah. idioot
23 januari 2012 om 22:42 #17980493het word binnenkort druk in Leek denk ik :wors :wors :wors
23 januari 2012 om 23:06 #17980494als jewat meer ervaring hebt en inzich dan zie je van tevoren al of je moet gaan remmen of niet, of dat er eventueel een noodstop aan zit te komen etc. je aanpassen aan de situatie
23 januari 2012 om 23:23 #17980495@DeMeistah wrote:
als jewat meer ervaring hebt en inzich dan zie je van tevoren al of je moet gaan remmen of niet, of dat er eventueel een noodstop aan zit te komen etc. je aanpassen aan de situatie
hahaha die ervaring en inzicht is bij deze klootviool ver te zoeken :jerry
24 januari 2012 om 00:14 #17980496Ben zaterdag nog langs het plaatsje gereden,
Mijn god wat voor een mensen lopen er rond zeg :wtf24 januari 2012 om 00:32 #17980497@G1zm0 wrote:
Ben zaterdag nog langs het plaatsje gereden,
Mijn god wat voor een mensen lopen er rond zeg :wtfnou zo maak je ook vrienden zeg :jerry we zijnniet allemaal zo als “geenrijbewijs” (lees geen hersens)
24 januari 2012 om 02:29 #17980498Er is maar een manier hoe ik dit topic kan lezen.. En dat is op deze manier :D
Ik lach me kapot.. Hij zal wel vaak ctrl c gebruiken zeg als hij op zoveel forums ligt te klote.
Zielepoot
Greetz,
Luuk
24 januari 2012 om 07:52 #17980499pff k denk laat k eens lezen waar het hier over gaat hahanou nou wat een acherlijke stink wous die vent.
ik had er ook al paar keer last van dat ik er niet op kon komen of dat het forum heel traag is, oorzaak is nu dus bekend.
ach, leek is voor mij ook nog wel te doen als het echt nodig is.
maar denk dat wanneer iedereen heen gaat die zegt dat ie heen gaat de straat al vol staat met opels:Phoop dat die aangifte wat aanhaald, maar denk dat je wel weer afgescheept word
24 januari 2012 om 08:28 #17980290Ik ben echt benieuwd naar de afloop hiervan!
Kijken of de aangifte wat doet…24 januari 2012 om 08:43 #17980289Knokploeg, dat lijkt me ook wel wat, iedere regio eentje? Dan doe ik mee in West-Brabant, Zeeland en Zuid-Zuid-Holland ;)
24 januari 2012 om 14:09 #17980500@RISL wrote:
Knokploeg, dat lijkt me ook wel wat, iedere regio eentje? Dan doe ik mee in West-Brabant, Zeeland en Zuid-Zuid-Holland ;)
knokke lijkt mij niet nodig denk ik.
Als er een stuk of 30 opels door de straat rijden is de boodschap wel duidelijk denk ik :jerry
24 januari 2012 om 14:18 #17980501Gave Sintra heb je trouwens!
Maar goed, als ik het goed begrijp is er dus aangifte gedaan, maar draait ons forum weer prima?
Heb zelf thuis ff geen internet vanwege verhuizing, dus ik kijk al een paar dagen maar af en toe via het werk en heb geen problemen ondervonden.30 mooie wagens in de straat…dat is maar dreigen ;)
Die zak stront zonder rijbewijs en verstand liet het ook niet bij dreigen….24 januari 2012 om 14:35 #17980502Wat een gek zeg :D Ik lach me kapot. Wat een kansloze kneus. Had dit nog helemaal niet meegekregen.
Ben benieuwd wat de aangifte uithaalt, en anders maar eens met z’n allen een dagje vrij nemen, of even op een mooie zondag richting het zonnige Leek toe rijden… Ik rij toch op LPG met de daily :jerry
24 januari 2012 om 14:38 #17980503lol, als het zo door gaat kunnen we het niet eens meer in het plaatsje leek houden hahaha :jerry
24 januari 2012 om 15:16 #17980504AnoniemLid sinds:
1 January 1970Alles draait weer naar behoren. Maar zelf vindt ik het forum enig-sinds traag, het kan naar mijn idee sneller.
Heb ondertussen contact gehad met server-hoster, en te horen gekregen dat het verstandig is om over te gaan stappen naar een nieuwere server die sneller is en beter te beveilingen is tegen dit soort lolbroeken. Alle nieuwe servers worden nu geplaatst in een nieuw en beter beveiligd datacentrum met een tier-3 classificatie. (koeling, generator, en stroom dubbel beveiligd) Ben wel geinteresseerd omdat ik herhaling wil voorkomen. Dus maar even offertes aangevraagd.24 januari 2012 om 15:53 #17980288Klinkt goed!
Anders dient de volgende zielenpoot zich weer aan…24 januari 2012 om 18:13 #17980505leek word precies te klein als ik het zo hoor :) en dit topic veeuullss te groot kome maar hele tijd mensen bij hahahaha :) geweldig
maar als ik de links zo af ga is meneer timo niet zo heel goed in zijn bovenkamer
dat artikel dat hij bekend staat enzo en dat hij al meerdere forums heeft geboycot enzo
heeft precies op dat pc forum toch wat kennis opgedaan dan denk ik zo mij zou het alvast nooit lukken :)24 januari 2012 om 18:19 #17980506@ senatorman.
is dan weer de kans aanwezig dat weer alles weg is.
of alles, er zijn nog wel wat topics verlore gegaan bij de vorige verhuizing24 januari 2012 om 18:55 #17980507AnoniemLid sinds:
1 January 1970@soepkiepe wrote:
@ senatorman.
is dan weer de kans aanwezig dat weer alles weg is.
of alles, er zijn nog wel wat topics verlore gegaan bij de vorige verhuizingDe verhuizing was niet het probleem, maar de conversie van een heel ander forumscript naar het huidige heeft enkele topics niet geconverteerd.
Dit heeft geen enkel risico, aangezien er ook een aparte back-up server naast de hoofdserver draait.
24 januari 2012 om 22:46 #17980508:thumb
24 januari 2012 om 23:23 #17980509lees dit nu even door.
en valt me dan een ding op.ik kijk toevallig naar het nieuws vandaag,en zie dat een allochtoon die al god weet niet hoe lang in nederland woont,en werkt.en zich netjes heefft aangepast,wordt uitgezet.
kansloze figuren zoals deze,word een hand boven het hoofd gehouden,en krijgen alles van meneertje staat.
:hmmz :hmmz :hmmzzie ik nu alleen maar zo zwart/wit?
of heb ik gelijk dat de regering in dit land geen flauw idee heeft waar ze mee bezig zijn? :fy124 januari 2012 om 23:55 #17980510@carlover wrote:
lees dit nu even door.
en valt me dan een ding op.ik kijk toevallig naar het nieuws vandaag,en zie dat een allochtoon die al god weet niet hoe lang in nederland woont,en werkt.en zich netjes heefft aangepast,wordt uitgezet.
kansloze figuren zoals deze,word een hand boven het hoofd gehouden,en krijgen alles van meneertje staat.
of heb ik gelijk dat de regering in dit land geen flauw idee heeft waar ze mee bezig zijn? :fy1AMEN :wors
25 januari 2012 om 00:20 #17980511Sluit ik me helemaal bij aan
25 januari 2012 om 00:48 #17980512@Fl!pke wrote:
@carlover wrote:
lees dit nu even door.
of heb ik gelijk dat de regering in dit land geen flauw idee heeft waar ze mee bezig zijn? :fy1AMEN :wors
de regeing is maar met een paar dingen bezig:
-hun eigen zakken vullen
-de verkeerde mensen het land uit sturen
-en als laatste……HET LAND NAAR DE KLOTE HELPEN!!!!Het gekke is dat iedereen er over klaagt maar niemand zegt:
we gooien alles plat en doen geen ruk meer….er zijn landen die hun recht wel opeisen door te staken en demonstreren en waarempel…….ze krijgen het nog voor elkaar ook.
DIT IS DUS IETS WAT NIETS TE MAKEN HEEFT MET DEZE TOPIC MAAR WILDE HIER TOCH EVEN MIJN MENING OVER GEVEN ;)
EN WE GAAN WEER ONTOPIC :thumb
25 januari 2012 om 07:24 #17980513Nou, ik ga toch nog ff -offtopic ….dit soort kansloze figuren zouden ze op Terschelling moeten zetten en wachten tot ze elkaar om zeep hebben geholpen (of de zeespiegel genoeg is gestegen ;) ) en mensen met een baan/studie, die niemand kwaad doen en mee willen doen in NL (zoals een tijdje geleden die Mauro) worden eruit gezet….
Nu weer ontopic dan ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.