Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › motor laten afslaan.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 januari 2012 om 21:34 #17980419
Hahaha wat een vent joh. Roken, pokeren, falen voor het rijbewijs, mensen oplichten, aan de steroïden anabolen, forums uitschelden en platleggen en nog bling bling hebben ook.
Goed bezig hoor! :jerry
22 januari 2012 om 21:36 #1798042022 januari 2012 om 21:38 #17980421Ik lach me hier helemaal stuk :jerry :jerry
Ik ga off. Geniet nog maar even van deze showRik :jerry :jerry
22 januari 2012 om 21:51 #17980422@Smithy wrote:
Damned… ik kom er net op uit dat die nerd ook op DutchBodyBuilding al zo gekend is…
daar onder gebruikersnaam Drag :shock:hij is daar ook niet zo fantastisch geliefd, nog een paar guests voor op de minimeeting? :agent
eerder botjebuilding :jerry
22 januari 2012 om 21:56 #17980423zo die foto van hem lijkt verdacht veel op de foto die senatorman hiervoor al post hahahaha :jerry :jerry :jerry :jerry
22 januari 2012 om 21:58 #17980424AnoniemLid sinds:
1 January 1970@opel-motorsport wrote:
zo die foto van hem lijkt verdacht veel op de foto die senatorman hiervoor al post hahahaha :jerry :jerry :jerry :jerry
Was niet voor niets een hint. :D
22 januari 2012 om 22:06 #17980425AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Senatorman wrote:
@opel-motorsport wrote:
zo die foto van hem lijkt verdacht veel op de foto die senatorman hiervoor al post hahahaha :jerry :jerry :jerry :jerry
Was niet voor niets een hint. :D
ff met knippen en plakken die foto over deze zetten :jerry :jerry
22 januari 2012 om 22:08 #17980426Vind het wel zielig nu, die gast schaamt zich dood nu :jerry
22 januari 2012 om 22:14 #17980427denk niet dat hij zich zo vlug schaamt, heeft op DBB ook al zo wat stunts uitgehaald…
Jammer, ik kan me herrindere dat een tijd geleden er hier een paar accounts “gehacked zijn”. En bankgegevens van mensen op straat kwamen te liggen.
En dat deze website als malware beschauwd werdt.Beter houd je je bek dus….
22 januari 2012 om 22:20 #17980428AnoniemLid sinds:
1 January 1970Onze forumhacker in het zonnetje gezet
22 januari 2012 om 22:35 #17980429Jongens iedereen heeft nu wel zijn lolletje gehad dacht ik zo.
Maar het is niet nodig om mij nog verder belachelijk te maken dit is ook strafbaar als smaad.Echter ben ik ooit slachtoffer geweest van identiteitsfraude maar ik heb niemand opgelicht.
Wil je weten hoe het voelt om slachtoffer te zijn van identiteitsfraude?
Want het kan heel makkelijk:Wilt u liever een bedrag overmaken kan dat ook op rekening
ING Postbank: 2303404 t.n.v. Computer-Connections o.v.v. Donatie Opelforum.Dus als je wilt zorg ik dat vandaag nog 100 mensen geld op jouw rekening storten als donatie?
Wat heeft dit voor effect wil je dat weten?
Je bankrekening wordt geblokkeerd en je staat voor leven getekent als oplichter.Dus verwijder nu het topic en we vergeten hoe kinderachtig jullie allemaal zijn.
22 januari 2012 om 22:53 #17980430AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ahh gut, meneer heeft een tijdelijk mailadres gemaakt om zich toegang te verschaffen tot dit forum.
Eikel :fy1
Er wordt hier helemaal niets verwijderd. Zolang jij je bezighoud met dit soort praktijken, zullen wij er alles aan doen om jouw naam bekent te maken zodat andere forumbeheerders jouw naam al kennen voordat je je aanmeld.
Ondertussen is alles van jouw al bekent en openbaar.
Er zijn genoeg gedupeerde die jouw graag eens zouden willen opzoeken. Daarom blijft dit topic staan.Morgen zal er aangifte gedaan worden bij de politie voor het moedwillig aanvallen van onze server.
Er zijn bij de politie al meerdere dossiers bekend van je en deze zal worden toegevoegd.Succes, en ga zo door met je leven. Liegen en bedriegen.
22 januari 2012 om 22:59 #17980431amen to that… :wors
22 januari 2012 om 23:02 #17980432@crowodia wrote:
Jongens iedereen heeft nu wel zijn lolletje gehad dacht ik zo.
Maar het is niet nodig om mij nog verder belachelijk te maken dit is ook strafbaar als smaad.Echter ben ik ooit slachtoffer geweest van identiteitsfraude maar ik heb niemand opgelicht.
Want het kan heel makkelijk:Wilt u liever een bedrag overmaken kan dat ook op rekening
ING Postbank: 2303404 t.n.v. Computer-Connections o.v.v. Donatie Opelforum.Dus als je wilt zorg ik dat vandaag nog 100 mensen geld op jouw rekening storten als donatie?
Je bankrekening wordt geblokkeerd en je staat voor leven getekent als oplichter.Dus verwijder nu het topic en we vergeten hoe kinderachtig jullie allemaal zijn.
En jij bent wel volwassen?
23 januari 2012 om 06:19 #17980433AnoniemLid sinds:
1 January 1970:wors
23 januari 2012 om 06:49 #17980434@geenrijbewijs wrote:
bedankt dat jullie het zo goed opvatten. Ik gooi jullie website wel plat. Succes met de downtime.
Zo kids naar school brengen en dan even aangifte doen
Volgens wetboek van strafrecht
Computervredebreuk
Hierop staat een straf van maximaal 1 jaar cel of geldboete van 16.750 euro (art. 138ab lid 1).Onder de oude wetgeving was computervredebreuk alleen strafbaar wanneer een beveiliging werd doorbroken. Deze eis is komen te vervallen. Computerinbraak is nu strafbaar wanneer de dader wist dat hij op verboden terrein was.
Denk dat geenrijbwijs zijn lesje wel geleerd heeft en zoniet weet iedereen inmiddels wel waar hij woont
23 januari 2012 om 06:57 #17980435@crowodia wrote:
Jongens iedereen heeft nu wel zijn lolletje gehad dacht ik zo.
Nog een bedreiging die meegenomen word in de aangifte
23 januari 2012 om 07:27 #17980436Hij blijft maar door gaan :thumbdown
23 januari 2012 om 08:57 #17980437die vent spoort echt niet en dan druk ik het nog voorzichtig uit
:thumbdown voor deze lozerrrrrrrrrrrrrrrrr
23 januari 2012 om 09:23 #17980438We moesten thuis al behoorlijk om de beginpost lachen, maar zo begint de dag ook goed bij het bijlezen :thumbup
23 januari 2012 om 09:29 #17980439Het lijkt net of ie expres zon domme begin post maakte.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
23 januari 2012 om 09:43 #17980440@G1zm0 wrote:
We moesten thuis al behoorlijk om de beginpost lachen, maar zo begint de dag ook goed bij het bijlezen :thumbup
Een goed begin is het halve werk :thumb
23 januari 2012 om 10:38 #17980441Denk inderdaad ook dat die beginpost geplaatst was om ons uit te lokken..
Moet je wel héél stoer voor zijn, via internet ruzie te zoeken :puke !
Denk dat die foto van z’n voorgevel hem mss toch eens even aan het denken heeft gezet :agentmoest die kerel hier in de buurt wonen, zou onmiddelijk eens op bezoek gaan :fy1
23 januari 2012 om 13:06 #17980443Maar ik heb nergens nog ff een naam zien staan?
Maar wat moet je toch dom zijn, om na een domme beginpost een opmerking te krijgen en vervolgens een forum neer te gooien. Alsof je in je eentje duizenden mensen (met dezelfde passie/hobby) aan kunt.
Maar goed, je laat al wel zien dat je een wereldvreemd bent door op zo’n phishingmail te reageren waardoor je identiteit werd gekopieerd door een stel oplichters. En vervolgens ga je onze server platgooien, waardoor je zelf geen haar beter bent.Senatorman, jij doet dus aangifte? Of kan ieder forumlid dat apart doen? Want dan ga ik vanavond ook nog ff langs het bureau…
23 januari 2012 om 13:10 #17980444@RISL wrote:
Maar ik heb nergens nog ff een naam zien staan?
Maar wat moet je toch dom zijn, om na een domme beginpost een opmerking te krijgen en vervolgens een forum neer te gooien. Alsof je in je eentje duizenden mensen (met dezelfde passie/hobby) aan kunt.
Maar goed, je laat al wel zien dat je een wereldvreemd bent door op zo’n phishingmail te reageren waardoor je identiteit werd gekopieerd door een stel oplichters. En vervolgens ga je onze server platgooien, waardoor je zelf geen haar beter bent.Senatorman, jij doet dus aangifte? Of kan ieder forumlid dat apart doen? Want dan ga ik vanavond ook nog ff langs het bureau…
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:15jv1xUzxHsJ:www.sigarenliefhebber.nl/forum/viewtopic.php%3Ff%3D33%26t%3D2536+timo.rolloos&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a” onclick=”window.open(this.href);return false;
als je hier ff klikt zie je z’n naam zo staan, maar die mogen we natuurlijk niet zomaar posten é ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.