Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › motor laten afslaan.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 januari 2012 om 09:15 #17980538AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nee, het is stil in het noorden.
30 januari 2012 om 09:33 #17980442het is idd stli hier maar niemand wil er meer heen geloof ik.
vind het ook wel prima zo……kan er altijd nog een kertje langs rijden
Is er al wat bekend van de aangifte en de stappen die genomen worden?
30 januari 2012 om 10:06 #17980539Denk dat niemand meer er mee bezig is.
30 januari 2012 om 14:41 #1798054030 januari 2012 om 14:56 #17980541ja wil toch ook wel weten of er nog iets bekend is van de aangifte enzo
jongens voor mij is het echt te ver rijden vanuit belgie anders wask er graag even mee heen gegaan :fy1 :)8 februari 2012 om 17:56 #17980542is er al iets meer bekend ondertussen ?
8 februari 2012 om 18:39 #17980543nee.. is gewoon weer niks bij uitgekomen moet je maar rekenen.
8 februari 2012 om 18:49 #17980544@Ghanz wrote:
nee.. is gewoon weer niks bij uitgekomen moet je maar rekenen.
de politie is liever bezig met bekeuringen uitschrijven.
8 februari 2012 om 19:00 #17980545politie…. asjeblieft. breek me de bek niet open over die waardeloze instantie
8 februari 2012 om 19:03 #17980546ja, heb er vorige week net 1 gekregen.
nog geen 10 km te hard :sdus dat vinden ze waarschijnlijk belangrijker jah
8 februari 2012 om 19:16 #17980547@soepkiepe wrote:
ja, heb er vorige week net 1 gekregen.
nog geen 10 km te hard :sdus dat vinden ze waarschijnlijk belangrijker jah
ik heb er ook 2 liggen :puke ook weer 1 zo’n lullige van 3 of 4 km te hard :swear
en 1 van 28km te hard :thumbuphet is trouwens wel lang geleden dat ik een bekeuring gehad heb(jaartje of 4) dus mag eigenlijk niet klagen :sleeping
31 maart 2012 om 13:07 #17980548@RISL wrote:
Nou, ik ga toch nog ff -offtopic ….dit soort kansloze figuren zouden ze op Terschelling moeten zetten en wachten tot ze elkaar om zeep hebben geholpen (of de zeespiegel genoeg is gestegen ;) ) en mensen met een baan/studie, die niemand kwaad doen en mee willen doen in NL (zoals een tijdje geleden die Mauro) worden eruit gezet….
Nu weer ontopic dan ;)Zolang hij maar niet op Ameland beland!!!
haha :thumb31 maart 2012 om 13:31 #17980549@Ghanz wrote:
politie…. asjeblieft. breek me de bek niet open over die waardeloze instantie
is het trouwens wel een instantie??? of is het een instelling voor diegene die niet weten wat ze moeten doen :jerry
31 maart 2012 om 15:46 #17980550Volgens mij is er nog niemand bij die beste meneer op bezoek geweest…
31 maart 2012 om 15:59 #17980551@astraTD wrote:
Volgens mij is er nog niemand bij die beste meneer op bezoek geweest…
nup :thumb
heb wel betere dingen te doen.
31 maart 2012 om 23:01 #17980552Wat een happertjes hier zeg..
Prachtig wanneer ik hier weer eens kom kijken :wub
Grootspraak, internet helden, en waarom..?1 april 2012 om 20:41 #17980553@vectra208v wrote:
@astraTD wrote:
Volgens mij is er nog niemand bij die beste meneer op bezoek geweest…
nup :thumb
heb wel betere dingen te doen.
Nou jij was wel een van de eerste met roepen om er na toe te gaan met groepjes :sleeping
1 april 2012 om 21:46 #17980554@astraTD wrote:
@vectra208v wrote:
@astraTD wrote:
Volgens mij is er nog niemand bij die beste meneer op bezoek geweest…
nup :thumb
heb wel betere dingen te doen.
Nou jij was wel een van de eerste met roepen om er na toe te gaan met groepjes :sleeping
ach ja je zegt wel eens dingen in een boze bui maar ben eigenlijk niet zo…meestal kom ik na een paar minuten op aarde en denk…..moet ik dat wel doen???? maarja…het opel forum is mij heilig dus daar moet je niet aan komen…gelukkig was het snel opgelost dus zand erover.
Hopelijk komt er niet weer zo’n kloojo op het forum die deze grappen uithaald :thumb
2 april 2012 om 07:10 #17980555@geenrijbewijs wrote:
@petrolhead wrote:
@geenrijbewijs wrote:
Dit is niet hoe ik normaal rij maar het kan zo toch wel een leven redden als je die paar miliseconden erbij optelt (als ik erg overdrijf in het ergste scenario etc. etc.).
remmen met je linkervoet is echt levensgevaarlijk, als je met je linkervoet remt kun je de koppeling niet indrukken, met andere woorden de motor slaat af…. dat betekend dus dat je ook je rembekrachtiging kwijt bent en dus moeilijker remt als dat de motor nog loopt, dus die paar seconden om je rechtervoet te gebruiken lijken mij veel verstandiger. king:
Bedankt! Dat wist ik niet :D
Gebruik anders je HANDREM :hmmz je rechter hand doet verder toch niks tenminste als je met 1 hand stuurt :wors
Normaal rij ik zo :Linkervoet bij de koppeling.
rechtervoet bij de gas en voor te remmen.
linkerhand aan het stuur.
rechterhand bij de versnellingspook.Weet dat dit officieel ook niet mag van je rij instructeur.
2 april 2012 om 07:40 #17980556@Darkspy wrote:
@geenrijbewijs wrote:
@petrolhead wrote:
@geenrijbewijs wrote:
Dit is niet hoe ik normaal rij maar het kan zo toch wel een leven redden als je die paar miliseconden erbij optelt (als ik erg overdrijf in het ergste scenario etc. etc.).
remmen met je linkervoet is echt levensgevaarlijk, als je met je linkervoet remt kun je de koppeling niet indrukken, met andere woorden de motor slaat af…. dat betekend dus dat je ook je rembekrachtiging kwijt bent en dus moeilijker remt als dat de motor nog loopt, dus die paar seconden om je rechtervoet te gebruiken lijken mij veel verstandiger. king:
Bedankt! Dat wist ik niet :D
Gebruik anders je HANDREM :hmmz je rechter hand doet verder toch niks tenminste als je met 1 hand stuurt :wors
Normaal rij ik zo :Linkervoet bij de koppeling.
rechtervoet bij de gas en voor te remmen.
linkerhand aan het stuur.
rechterhand bij de versnellingspook.Weet dat dit officieel ook niet mag van je rij instructeur.
Zeker niet het hele verhaal gelezen :sleeping
2 april 2012 om 12:49 #17980557@vectra208v wrote:
@Darkspy wrote:
@geenrijbewijs wrote:
@petrolhead wrote:
@geenrijbewijs wrote:
Dit is niet hoe ik normaal rij maar het kan zo toch wel een leven redden als je die paar miliseconden erbij optelt (als ik erg overdrijf in het ergste scenario etc. etc.).
remmen met je linkervoet is echt levensgevaarlijk, als je met je linkervoet remt kun je de koppeling niet indrukken, met andere woorden de motor slaat af…. dat betekend dus dat je ook je rembekrachtiging kwijt bent en dus moeilijker remt als dat de motor nog loopt, dus die paar seconden om je rechtervoet te gebruiken lijken mij veel verstandiger. king:
Bedankt! Dat wist ik niet :D
Gebruik anders je HANDREM :hmmz je rechter hand doet verder toch niks tenminste als je met 1 hand stuurt :wors
Normaal rij ik zo :Linkervoet bij de koppeling.
rechtervoet bij de gas en voor te remmen.
linkerhand aan het stuur.
rechterhand bij de versnellingspook.Weet dat dit officieel ook niet mag van je rij instructeur.
Zeker niet het hele verhaal gelezen :sleeping
Ja, doe es voor de gein alle pagina’s lezen ;)
10 april 2012 om 16:24 #17980558@trashmetal wrote:
@vectra208v wrote:
@Darkspy wrote:
@geenrijbewijs wrote:
@petrolhead wrote:
@geenrijbewijs wrote:
Dit is niet hoe ik normaal rij maar het kan zo toch wel een leven redden als je die paar miliseconden erbij optelt (als ik erg overdrijf in het ergste scenario etc. etc.).
remmen met je linkervoet is echt levensgevaarlijk, als je met je linkervoet remt kun je de koppeling niet indrukken, met andere woorden de motor slaat af…. dat betekend dus dat je ook je rembekrachtiging kwijt bent en dus moeilijker remt als dat de motor nog loopt, dus die paar seconden om je rechtervoet te gebruiken lijken mij veel verstandiger. king:
Bedankt! Dat wist ik niet :D
Gebruik anders je HANDREM :hmmz je rechter hand doet verder toch niks tenminste als je met 1 hand stuurt :wors
Normaal rij ik zo :Linkervoet bij de koppeling.
rechtervoet bij de gas en voor te remmen.
linkerhand aan het stuur.
rechterhand bij de versnellingspook.Weet dat dit officieel ook niet mag van je rij instructeur.
Zeker niet het hele verhaal gelezen :sleeping
Ja, doe es voor de gein alle pagina’s lezen ;)
Ik heb een korte geheugen :wors als ik volgende pagina ga lezen ben ik het alweer vergeten waar het over gaat :hmmz
Nee klopt heb het niet gelezen wat hier voor in de pagina’s stonden. :angel10 april 2012 om 16:26 #17980559Een heel verhaal :jerry
10 april 2012 om 16:56 #17980560@astraTD wrote:
Een heel verhaal :jerry
idd :jerry dit was 1 van de snelst groeiende topic van het forum geloof ik.
10 april 2012 om 17:48 #17980561Naah ik heb het hele verhaal gelezen en ben tot een conlusie gekomen. Met zn allen naar zijn fitnescentrum, groot gebied en kunnen hem makkelijker aanspreken.
Fitnescentrum Challenge in leek
En ohja van tweakers forum recent nog 10 dagen geleden:
Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 21:47
Ik heb ook een paar vraagjes eigenlijk wel los van dit topic.1. Waarom mag je niet eigenlijk niet met je linkervoet remmen ik doe dit soms alleen als je dat doet kan de auto heel erg naar voren duiken als je het gas perongeluk nog inhoudt? Maar waarom gebeurt dit en is dat slecht voor de motor?
2. Als in de auto naar neutraal schakelt moet je dan wel de koppeling indrukken? Ik doe dat namelijk heel vaak niet….
quote:
trolloos schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:47:
Ik heb ook een paar vraagjes eigenlijk wel los van dit topic.1. Waarom mag je niet eigenlijk niet met je linkervoet remmen ik doe dit soms alleen als je dat doet kan de auto heel erg naar voren duiken als je het gas perongeluk nog inhoudt? Maar waarom gebeurt dit en is dat slecht voor de motor?
2. Als in de auto naar neutraal schakelt moet je dan wel de koppeling indrukken? Ik doe dat namelijk heel vaak niet….
Je doet je naam eer aan
Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 23:151. maar kun je toch uitleggen hoe de techniek werkt wat ik ben geen trol maar gewoon dom.
Ik heb nog wel 1 vraagje is het slecht om te sturen als de auto stilstaat? Iemand heeft mij vertelt dat je alleen mag sturen als de auto rolt maar dat is nogal hinderlijk bij het inparkeren.
Deze gozer spoort niet en zal nooit sporen. Waar je ook kijkt hij heeft een profiel -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.