Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › motor laten afslaan.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 januari 2012 om 07:31 #17980514
Wil iemand gelijk even zijn papieren en auto afpakken zo’n kneus is geen Opel waard :fy1
Over het algemeen zijn computernerds intelligente mensen, dit is de uitzondering
Ik vraag me af of zijn eerte post wel serieus is, hoe dom kan je zijn?
Gezien hij overal stennis schopt lijkt me dat hij er een erectie van krijgt of zo?Mario
25 januari 2012 om 07:37 #17980515Hehe, zo’n klein pikkie dattie dat dat continu moet doen om ‘m in beeld te houden ;)
25 januari 2012 om 07:41 #17980516je moet toch wat als je geen vriendin kan krijgen :jerry haha nu mag ik dat ook zeggen LOL
25 januari 2012 om 07:46 #17980517ff over dat nieuws over die uitzetting he..
mij viel wat anders op namelijk.deze man heeft een baantje als concierge, werkt dus normaal en past zich aan ons aan. mag blijven van :P
later in dat zelfde nieuws ging het over transport per boot, dt de scheepvaart ook inzakt.
de woordvoerder was een buitenlander, ook aan zijn taal goed te horen, ook iemand van hogere hand was dat geloof ik.. waarom hoor je nooit eens dat zo iemand het land uit moet?
waarom alleen maar de mensen met een “gewoon simpel baantje” wel, en die de zogenaamde “hogere functie” banen hebben niet?
hoezo discriminatie :jerry25 januari 2012 om 08:05 #17980518als ze nu eerst eens die POLEN het land uit trappen dan kunnen de echte nederlanders weer aan het werk,dan houd de regering denk ik genoeg geld over voor andere dingen omdat nu ongeveer 35% van de nederlanders een uitkering hebben.
In australie km je niet eerder het land in met een fisum en aan kan tonen dat je werk hebt.
Geen werk….geen fisum…geen huis :vertag zo moeten ze dat hier ook gaan doen vind ik.buitenlandse jongeren die alleen maar komen om rond te hangen en de boel op stelten zetten…..oppakken en gelijuk terug naar land van herkomst.Dus 1 vergrijp=vertrekken.
zo denk ik erover
dit was mijn laatste bericht hier over :angel
DIT IS EEN OPEL FORUM EN GEEN 2E KAMER DUS IK GA WEER ONTOPIC…..JULLIE OOK???? :thumb
25 januari 2012 om 08:14 #17980519Ik hoor een hoop praatjes maar ondertussen is nog niemand bij die vent op bezoek geweest :vertag
25 januari 2012 om 08:14 #17980520AnoniemLid sinds:
1 January 1970Inderdaad graag even ontopic blijven.
Dit topic gaat dus over een mafketel die het leuk vindt dit forum te hacken.
25 januari 2012 om 08:34 #17980521@Stender wrote:
Ik hoor een hoop praatjes maar ondertussen is nog niemand bij die vent op bezoek geweest :vertag
LIGT ER AAN OF SENATORMAN HET ER MEE EENS IS DAT WE EEN GROEPJE VORMEN EN EENS LANGS RIJDEN.
iK EN OSCAR HEBBEN AL HET EEN EN ANDER AANGEBODEN QUA VERZAMELEN DUS WIE HEEN WIL…………LET ME NOW :D
OWJA…OSCAR IS AL LANGS ZIJN HUIS GEREDEN EN HEEFT EEN FOTO GEMAAKT VAN HET HUIS (zie 1e of 2e pagina)
25 januari 2012 om 08:43 #17980522Je CapsLock staat aan….
25 januari 2012 om 08:47 #1798052325 januari 2012 om 09:05 #17980524Nou, ga gerust je gang hoor ;) mijn zegen heb je.
Ik ga geen 500 km heen en weer rijden hiervoor, maar mocht ditzelfde eens voorkomen in een straal van 50 km van Breda, dan bied ik me alvast aan om dat figuur op te zoeken ;)25 januari 2012 om 12:01 #17980525@RISL wrote:
Nou, ik ga toch nog ff -offtopic ….dit soort kansloze figuren zouden ze op Terschelling moeten zetten en wachten tot ze elkaar om zeep hebben geholpen (of de zeespiegel genoeg is gestegen ;) ) en mensen met een baan/studie, die niemand kwaad doen en mee willen doen in NL (zoals een tijdje geleden die Mauro) worden eruit gezet….
Nu weer ontopic dan ;)IK DACHT HET NIET !!!
Dan zitten wij ermee. Onze provincie is al zo vol :jerry
Naar Siberie sturen en werken voor hun geld !!Rik :) :)
25 januari 2012 om 12:03 #17980526Owja, sorry Rik, dan doen we ze naar Texel. Dan lijden ze iets langer voordat het onder water staat. Die Hollanders zullen er wel raad mee weten.
25 januari 2012 om 12:59 #17980527AnoniemLid sinds:
1 January 1970@vectra208v wrote:
@Stender wrote:
Ik hoor een hoop praatjes maar ondertussen is nog niemand bij die vent op bezoek geweest :vertag
LIGT ER AAN OF SENATORMAN HET ER MEE EENS IS DAT WE EEN GROEPJE VORMEN EN EENS LANGS RIJDEN.
iK EN OSCAR HEBBEN AL HET EEN EN ANDER AANGEBODEN QUA VERZAMELEN DUS WIE HEEN WIL…………LET ME NOW :D
OWJA…OSCAR IS AL LANGS ZIJN HUIS GEREDEN EN HEEFT EEN FOTO GEMAAKT VAN HET HUIS (zie 1e of 2e pagina)
Ook mijn zege hebben jullie, als ik dichter in de buurt had gewoond had ik hem zeker even opgezocht, maar ga geen 200 heen en 200 terugrijden voor een ontspoorde puber.
Momenteel ben ik in gesprek met de digitale recherche en zal ik alle bewijzen met hen overleggen. Tevens ben ik bezig met het calculeren van de geleden schade. Ook met deze schade zal hij worden belast.
Even afwachten hoe dit afloopt.Komt hier niets uit, en gaat deze meneer door met ons forum lastig vallen, dan rijdt ik zo naar hem toe.
25 januari 2012 om 13:03 #17980528tsja het is jou forum, maar jou leden hebben natuurlijk ook geleden.
zo zijn er misschien wel leden geweest die hier voor info wouden kijken maar het niet konden vinden nu de auto na de garage hebben gebracht of zo bijvoorbeeld :Pmaar ja die schade valt niet te verhalen ben ik bang, anders had hij misschien wel een leuke rekening gekregen haha
25 januari 2012 om 13:10 #17980529AnoniemLid sinds:
1 January 1970schade valt wel mee, en is door politie geadviseerd om op te geven. Het betreft vnl de verrichte werkzaamheden van onze serverprovider die de server weer online moest zetten.
25 januari 2012 om 14:40 #17980530Pffff……… ongelofelijk dat mensen hier dus zomaar mee weg komen!
En als je er dan zelf iets aan doet, dan speel je voor eigen rechter en ben je zelf de sjaak!Fijn landje toch….
25 januari 2012 om 15:23 #17980475zou ook graag genoeg meegaan maar vanuit belgie is het niet haalbaar :) zitten hier toch genoeg mensen uit groningen en aan die kanten niet ? :)
25 januari 2012 om 16:14 #17980531Moest de Vectra nu momenteel geen emmer op 100km zuipen, zou ik het wel zien zitten om eens naar daar te gaan…
of anders met de belgen onder elkaar afspreken om samen te rijden? ;)
heb hier nog wel een basebalknuppel en wat boksijzers liggen :agent25 januari 2012 om 20:47 #17980532AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah voor mij ist niet zo gek ver
ben zelfs in leek geboren
en zo klein ist echt niet hoormaar wat zou het uithalen om er heen te gaan???
die mongool op z,n bakkes slaan
en zelf n strafblad oplopen zie ik niet zo zittender zitten hier toch ook zat mensen die verstand van pc,s hebben
hoeft niet eens in de buurt van groningen
stamp z,n pc vol met virussen
wat mij betreft tot z,n harde schijf smeltdan pak je z,n speeltje af en heeft die helemaal niets meer de loser ;)
enkel gaat mijn pc kennis niet zo ver
andere optie,s zijn der ook wel ;)
maar openlijk daar een meting houden en hem aanvallen tjah durfen zou ik t wel
maar m,n verstand weet wel beter :shock:in tegenstelling tot hem heb ik wel van alles te verliesen en op t spel te zetten ;)
25 januari 2012 om 20:50 #17980533AnoniemLid sinds:
1 January 1970@RISL wrote:
Nou, ik ga toch nog ff -offtopic ….dit soort kansloze figuren zouden ze op Terschelling moeten zetten en wachten tot ze elkaar om zeep hebben geholpen (of de zeespiegel genoeg is gestegen ;) ) en mensen met een baan/studie, die niemand kwaad doen en mee willen doen in NL (zoals een tijdje geleden die Mauro) worden eruit gezet….
Nu weer ontopic dan ;)blijf ff af van terschelling
ik kom daar regelmatig en graag en dat mag wel zo blijven ;)beter op de rottemmer plaat
die staat regelmatig onderwater d8 ik :thumb25 januari 2012 om 21:10 #17980534Louwe, voor mijn part zetten we ze hier op de Sassenplaat in het Hollands Diep, en zet je iemand met een geweer weg zodat ze niet naar de kant zwemmen.
Maar goed, laten we ontopic blijven: het is erg jammer dat die kerel hier mee weg komt!25 januari 2012 om 21:37 #17980535AnoniemLid sinds:
1 January 1970@RISL wrote:
Louwe, voor mijn part zetten we ze hier op de Sassenplaat in het Hollands Diep, en zet je iemand met een geweer weg zodat ze niet naar de kant zwemmen.
:thumb :thumb :jerry :jerry we denken wel t zelfde ;)
Maar goed, laten we ontopic blijven: het is erg jammer dat die kerel hier mee weg komt!zover is het nog niet lopen wel wat zaken tegen hem
ik heb tot 1999 in leek gewoond
en maar goed voor deze pipo dat dit niet in die tijd gebeurt is
heb toendertijd ook n geintje met iemand gehad
die heb ik op n nacht ff van z,n bed gelicht voor een “goed gesprek”
nooit geen last weer van gehad :shock: die persoon vond het een wijze les ;)
en was daarna ook slim genoeg om geen aangifte te doen ;)tjah in die tijd deed ik eerst voor ik dacht
tegen woordig doe ik dat andersom ;)25 januari 2012 om 22:12 #17980536@vectra208v wrote:
@Stender wrote:
Heren, het is voor mij 500 km rijden heen en terug….. :???: met de Omega vind ik dat net iets te ver….niet dat ie het niet red, maar gezien de huidige benzineprijzen…. :argue
Om een lang verhaal kort te maken….ik pak de diesel van de zaak en ben van de partij.
Wat een mafketel :fy1
30 januari 2012 om 07:57 #17980537Inmiddels nog wat bekend van dit??
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.