motor houd soms in als geel lampje brand

Forumindex Forums Modellen Astra motor houd soms in als geel lampje brand

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    dutsel

Weet iemand wat dit kan zijn,ik heb het volgende probleem met mijn opel astra h.
      Ik reed vanmorgen naar huis en toen ging er een geel lampje met een een auto met daarop een steeksleutel branden en toen hield mijn auto in met gas geven,ik kon wel rijden maar hij hield flink gas in ik kon niet harder dan 110 km per uur rijden op de snelweg.
      Toen ik thuis was heb ik de motor uitgezet en de auto opnieuw gestart en toen was het lampje weg en toen reed de auto wel weer normaal.
      Ik heb dit een week of 3 ook al een keer gehad daarna heeft de auto gewoon goed gelopen het was vanmorgen wel mistig zou dit iets met vocht te maken kunnen hebben of mischien met een relais.

dion87

even uitlezen en dan krijg je de foutcode.

je auto schiet trouwens in noodloop, en komt meestal niet meer boven de 3000 toeren uit om je blok te beschermen.

marijnl1988
        Deelnemer

Ik vermoed een defecte lambda

Maar inderdaad laat hem even uitlezen

Je mag ook langs komen bij mij eventueel dan lees ik hem wel even uit

dutsel

Net effe 20 km gereden nu rijd hij gewoon weer super ik zal het effe afkijken als ik het vaker heb zal ik hem wel eens laten uitlezen.
            Deventer is te ver rijden vanaf hier toch bedankt voor het aanbod.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.