Kan iemand mij advies geven wat er met mijn motor aan de hand is, sinds gisteren blijft het Motorlampje en het ESPlampje konstant branden.
Houd in, als ik met het gas speel dan rijd ie de ene dag goed en de volgende dag waardeloos. hij is uitgelezen niets te vinden, wie oh wie kan mij helpen.
Groet Ferdinand
is uitgelezen, er is niets aan de hand, ik heb dit probleem al 2 maanden, maar de afgelopen dagen werd het erger en gingen beide lampjes branden. hij houd in, als je dan doortrapt dan hoor je hem protesteren, voor het stoplicht maakt de motor ook meer lawaai, en draaid dan stotterend heel onregelmatig. heb je advies voor mij?
bij een opel dealer uitlezen met de juiste apparatuur kost 45 euro.. ik denk dat je ongeveer net zoveel kwijt bent bij een witte garage die een universele obd2 lezer eraan hangt…
bij opel kunnen ze wat meer zien in het systeem en je mogelijk ook vertellen wat er vervangen moet worden om de storing weg te krijgen
Ik ben er uit, ik heb de bougies laten vervangen en, Probleem van inhouden stotteren opgelost, mijn auto liep dus duidelijk op 3.5 poot en dan gaat het mis. ik wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft.
Groet Ferdinand
Auteur
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.