Motor Houd in-Motorlampje en ESP blijven orj branden-corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Motor Houd in-Motorlampje en ESP blijven orj branden-corsa

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276395
    ferdinandcorsa
      Lid sinds:
      27 April 2016

      Kan iemand mij advies geven wat er met mijn motor aan de hand is, sinds gisteren blijft het Motorlampje en het ESPlampje konstant branden.
      Houd in, als ik met het gas speel dan rijd ie de ene dag goed en de volgende dag waardeloos. hij is uitgelezen niets te vinden, wie oh wie kan mij helpen.
      Groet Ferdinand

      Betreft Opel Corsa 1.4 2013 A14XER

      #18317606
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Hoi.. Basis handeling ==> motorstoringslampje = uitlezen…

        #18317607
        ferdinandcorsa
          Lid sinds:
          27 April 2016

          is uitgelezen, er is niets aan de hand, ik heb dit probleem al 2 maanden, maar de afgelopen dagen werd het erger en gingen beide lampjes branden. hij houd in, als je dan doortrapt dan hoor je hem protesteren, voor het stoplicht maakt de motor ook meer lawaai, en draaid dan stotterend heel onregelmatig. heb je advies voor mij?

          #18317608
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Wat hebben ze er toen aangehangen?? Opcom of tech2?? Of zo’n obd2 lezer

            #18317609
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Uitlezen, zal een Misfire weergeven p030#

              Zal wel niet met een Opel gespecificeerd uitleesapparaat uitgelezen zijn.

              verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

              #18317610
              ferdinandcorsa
                Lid sinds:
                27 April 2016

                nee dit was niet bij een opel garage

                #18317611
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  opcom of tech 2 eraan hangen.. misschien dat je dan makkelijker weet wat het probleem is…

                  #18317612
                  ferdinandcorsa
                    Lid sinds:
                    27 April 2016

                    ik zal vandaag proberen om langs te gaan, ik hou je op de hoogte

                    #18317613
                    bart-gsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 July 2012

                      bij een opel dealer uitlezen met de juiste apparatuur kost 45 euro.. ik denk dat je ongeveer net zoveel kwijt bent bij een witte garage die een universele obd2 lezer eraan hangt…
                      bij opel kunnen ze wat meer zien in het systeem en je mogelijk ook vertellen wat er vervangen moet worden om de storing weg te krijgen

                      #18317614
                      ferdinandcorsa
                        Lid sinds:
                        27 April 2016

                        Beste mede Opelgebruikers

                        Ik ben er uit, ik heb de bougies laten vervangen en, Probleem van inhouden stotteren opgelost, mijn auto liep dus duidelijk op 3.5 poot en dan gaat het mis. ik wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft.
                        Groet Ferdinand

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.