motor draait stationair hoge toeren op gas

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen motor draait stationair hoge toeren op gas

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Davyboy

Ik heb nu sinds een half jaar een Opel Vectra station Caravan, bouwjaar juni 1997, en rijdt op benzine als ook op LPG. Nu wil het geval dat deze auto als ik op LPG rij vrij hoog in zijn toeren draait als de motor stationair draait.

Daarnaast brandt als ik de motor op benzine laat draaien het motormanagement lampje blijft branden.

Wie weet hoe of wat precies te handelen ? Ik heb de auto tweedehands gekocht. Op zich rijdt de auto prima, maar er zitten nu wat kleine onderhoudskosten aan te komen.

De uitlaat is ook ergens al lek en ook is er iets met de remmen. Ik weet niet wanneer de distributieriem is vervangen. De km teller stond bij aanschaf op 304.000 km en nu inmiddels op ± 337.000 km

Ik rij met deze auto ± 1.000 km per week ! woon-/ werkverkeer en daarnaast komen dan nog wat privé km erbij.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een andere auto op LPG, want ik vrees dat hier nu iets teveel onkosten aan gaan komen….

Wie heeft er tips ????? Of wie kan en wil mijn auto eens nakijken en kan mij vertellen wat er evt. voor onkosten aan zitten te komen ???

Corsaliefhebber
      Deelnemer

Vertel eerst eens wat voor een motor hierin ligt

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.