[rquote=1875773&tid=136859&author=dqp-sammy]
Dan kan je voorstellen hoe dat loppt met 600 kilo minder, dan moet de senator al 100 pk meer hebben om bijtehouden.
Gr. Peter[/rquote]
entoch denk ik dat boven de 180/200km/h de commo het moet afleggen tegen de veel beter gestroomlijnde senator :P
Ik denk niet dat peter ook ver boven de 200 wilt rijden maar hij trekt hem er waarschijnlijk tot de 200 er wel uit !
En dat vind ik persoonlijk al een prestatie voor zo’n oldie;)
heb hier de orginele automatbak bij.
de achteras word en orgineele gse as met geventileerde schijvremmen van de diplomat, hoop nog een met sper te vinden, op het moment moet het en gewoone doen.
de draagarmen worden versterkt door yellowstorm racing die met deze auto ook racen, zij versterken ook mijn vooras die ik op het moment aan het bouwen ben. er komen ultimate shockbrekers van de holden commodore v8 in ,
versterkte wielarmen
en 90 shore pu bussen, de voorremmen zijn van de bmw 745 met 4 zuigerremklauwen
en instellbare panhardstaaf met uniballs.
denk dat dit all en beetje helpt de auto op de weg te houden, heb de meeste dingen met yellowstormracing besproken die mij in vele dingen advies gegeven hebben.