Motor C20LET 450/500 pk

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Motor C20LET 450/500 pk

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17940976
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      De auto waar die motor in gaat is toch gewoon ontopic? Dus weet niet waar je nou moeilijk over doet? In ieder geval fijn dat jouw post zo bijdroeg aan dit topic ;)

      #17940977
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Topic was al verkracht toen de foto van een saab motor in een vauxhall er bij kwam :jerry

        Topic ging over een dikke Let…niet over een opgevoerde saab motor….

        #17940978
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Ja, dat is zo.
          Maar laten we dan verder bij C20LET blijven, ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Hoe lang doe je over de bouw van zoiets? Doe je er langer over dan bij de bouw van een minder krachtige turbomotor?

          #17940979
          giuliettaevo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 November 2006

            Hangt af van de dikte van de portemonnee van de eigenaar en de hoeveelheid beschikbare tijd van de motorenbouwer en de voorbereiding die er al gedaan is. ;)

            Vooral het bestellen van onderdelen als customzuigers kan de boel ernstig vertragen, je bent zo 8 weken verder voor je zuigers hebt die naar wens gemaakt zijn bv. :( Gelukkig is er voor de C20LET wel het e.e.a. te krijgen en hoef je meestal niet zo lang te wachten.

            Het bouwen zelf hoeft niet veel langer te duren, de werkzaamheden zijn grotendeels hetzelfde immers. Pas als er ook aan verbrandingskamers en kanalen gewerkt moet gaan worden zal het veel meer tijd gaan kosten maar volgens mij is dat hier nog niet echt aan de orde.

            #17940980
            rallyastra
              Lid sinds:
              12 July 2004

              Kop zit totaal 16 uur in, licht geflowd, gietranden er uit. Dubbele klepveren met titanium schotels, bronzen geleiders, dus er zit wel aardig wat werk in.

              #17940981
              giuliettaevo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 November 2006

                Ouderwetse tuning is altijd beter als gewoon maar wat de turbodruk omhoog schroeven.. :thumbup

                #17940982
                Corsa_GSi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Ben benieuwd welk type GT30 er gebruikt gaat worden?
                  Welke CR?

                  En hoe het heel gaat blijven?
                  Komt ernog een dikke oliekoeler op?

                  #17940983
                  16VCalibra
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 July 2008

                    Hoe staat t met dit blok??

                    #17940984
                    InjectTheVenom
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 December 2004

                      Ben ook nog steeds nieuwsgierig :)

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.