Motor bromt bij gasgeven

Forumindex Forums Modellen Insignia Motor bromt bij gasgeven

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    theking

ik heb een insignia 130 pk cdti ST business met 47000 op de teller. Ik rijdt 80.000 per jaar en ben over het algemeen tevreden met de auto alleen viel laatst de gehele navi en alles erom heen uit maar middels een reset werkte het weer. Schijnt vaker voor te komen.

Nu heb ik echter sinds kort last van een irritante brom als ik iets gas geef. Ook tijdens het rijden lijkt het dan als je rijdt en gad geeft alsof je de banden hoort of het hard waait of iets dergelijks. Maar vooral als je gewoon gas geeft ook in zijn vrij bromt er iets onder de motorkap. Ik moet er nog mee naar de dealer maar weet iemand wat dit zou kunnen zijn.

tweeling

Ik denk wel te weten wat het probleem is,Elektropneumatische solenoïde, turbocompressor. Dit is een regel klep die de turbo aanstuurd.(vacuum klep)
        Dit is overigens een bekent probleem wat de dealer zeker herkent.

blackbird
        Deelnemer

Ik heb dat probleem ook en heb nog maar 7000km gereden,garage weet niet direct de oorzaak,gaan hen wel zeggen voor dat van de turbo laten nakijken

Nick-GSI
          Deelnemer

origineel gepost door tweeling
            Ik denk wel te weten wat het probleem is,Elektropneumatische solenoïde, turbocompressor. Dit is een regel klep die de turbo aanstuurd.(vacuum klep)
            Dit is overigens een bekent probleem wat de dealer zeker herkent.

die gaan idd wel eens brommen ja, die hangt boven de radiateur

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.