motor blijft bij 82/85 graden zelfs na lange rit?

Forumindex Forums Modellen Astra motor blijft bij 82/85 graden zelfs na lange rit?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    NL-Kevin
    Deelnemer

die van mij red op de snelweg niet eens de 80, sinds kort ( ook met het warmere weer ) komt hij op de snelweg niet eens omhoog.
      maar me verwarming doet het wel, ( wel iets minder goed ).

Lijkt me dat of de temperatuurmeter, of de termostaat kapot is?

kwuyts

@Dion: Mijn coupe komt niet aan de 90 graden als ik hem gewoon stationair laat draaien hoor.

RISL
        Moderator

Nee, maar jij hebt ook een miniblokje zonder turbo e.d…..
          Die van mij gaat wordt ook lekker 90 graden hoor, als ik een stukje gereden hebt en dan stil moet staan.

kwuyts

Als ik een stukje gereden heb wordt hij ook wel mooi 90 graden.
            Ik ga ook eens proberen om een stukje karton ertussen te steken :D .
            Niet dat ik problemen heb, gewoon om eens te testen :jerry

robert_corsa

85 is gewoon normaal hoor. wat ook wil helpen is even in zn 4 inhalen met 120.
              stuk karton werkt ook hoor. is hier niet nodig in nederland, in canada doet mijn tante dat al jaren met de ford fiesta 1.8D uit 91:D een knal rooie jonguh. door de rocky’s tussen al die grote SUV 4×4 :wors

Astra1.6sport

in de zomer heeft mijne wel altijd mooi de 90 gehaald maar kan ook door die bumper van mij zijn en de grill wat meer open zijn waardoor meer koude wind naar binnen komt. en met karton ervoor wil ik eigenlijk nu niet eens meer doen. al dat gekloot voor die 5 graden? :???: denk dat ik toch maar netjes op de zomer wacht :angel

Anoniem

Bij mij ook gewoon 80/85 graden nu.
                  In de zomer weer rond de 90 of iets warmer als hij stationair draait.

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.