Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Moterswap C25XE naar C32XE (Z32SE)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 november 2015 om 15:15 #17274129
nou trooste ik me eigen met het feit dat me moter goed was in mijn auto en dat was hij ook had bijna geen olieverbruik en geen kvs verbruik maar reed gister op de snelweg en in 1 x gat in me onderblok,d8 eerst nog dat de riem eraf nog maar alle riemen lagen er nog netjes op… mooi kut dus maja die pech kun je hebben maar treft mij weer natuurlijk
nu vroeg ik me eigen af heb gehoord dat de v6en onderling allemaal uitwisselbaar zijn,dus de :
X25XE Y26SE X30XE Y32SE Z32SEmaar is het serieus allemaal uitwisselbaar dus kwa ophangpunten,bedrading,ruimte onder de kap ivm dat het in een corsa b ligt en wat voor een bak zou ik daar achter kunnen hangen wil t liefste een lekker lange bak zodat hij op de snelweg wat zuiniger is
7 november 2015 om 17:37 #18301332Ja en geen ander antwoord is mogenlijk.
Onderblokken zijn allen gelijk kwa ophangpunten.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
7 november 2015 om 17:38 #18301333Slecht te zien, de schade.
Maar weet wel hoe dat komt.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
7 november 2015 om 17:46 #18301334@wim-v6 wrote:
Slecht te zien, de schade.
Maar weet wel hoe dat komt.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
hoe komt dat dan wim?
7 november 2015 om 19:07 #18301335Jouw foto te donker is
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
7 november 2015 om 20:56 #183013368 november 2015 om 00:57 #18301337Heb geen zin om nog n foto te maken , leg r wel een 3.2 in haha
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
8 november 2015 om 04:24 #18301338@ivartje wrote:
Heb geen zin om nog n foto te maken , leg r wel een 3.2 in haha
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
is wel rond de 200 pk als ik me niet vergis… dus voor een auto van 900 kilo zal dat wel voor plezier zorgen….
8 november 2015 om 09:36 #18301339Auto word ook wel at zwaarder met zo’n blok voorin, 900 Red je dan niet meer denk xD
Mare, wat is een Z32SE voor blok dan
8 november 2015 om 10:19 #18301340@warhamstr wrote:
Auto word ook wel at zwaarder met zo’n blok voorin, 900 Red je dan niet meer denk xD
Mare, wat is een Z32SE voor blok dan
Een Z32SE,Y32SE is lichter dan een C25XE, De C25XE heeft smallere boring dus meer gietijzer.
De Z32SE is een 3.2 V6 zoals geleverd in de Vectra C nog op basis van de eerdere V6 motoren.
8 november 2015 om 10:27 #18301341Eh, ja, gaan we weer. De 3.2 uit de laatste Omega’s zijn de zelfde 3.2’s al in de eerste Vectra’s. Y32SE’s dus…
8 november 2015 om 10:31 #18301342De c25xe x25xe is inderdaad zwaarder dan de x30xe de y26se en z32se zijn lichter dan de andere motoren..
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
8 november 2015 om 10:31 #18301343Y32SE is nooit in de vectra C gelevert.
8 november 2015 om 10:37 #18301344C25XE X25XE 1e fase: Calibra / Vectra-A
X25XE: Vectra-B / Omega-B
X30XE: Omega-B / Sintra
Y26SE: Vectra-B / Omega-B
Y32SE: Omega-B / Caddilac CTS
Z32SE: Vectra-C / Caddilac CTSX30SE: Caddilac Catera / Saturn pontiac div vec-B based modellen.
Y30SE: Caddilac Catera / Saturn Vue
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
8 november 2015 om 11:58 #18301345maarja we zullen het wel zien het zal wel een Z32SE worden want een Y32SE is nagenoeg onvindbaar , maar ligt ook aan de prijs want als het €200 scheelt met een X30XE dan word het gewoon een X30XE want kost genoeg geld zo al nu
8 november 2015 om 16:31 #18301346Zou je tzt toch nog een foto willen maken, ben best benieuwd hoe dat gat er nou in komt.
8 november 2015 om 17:36 #18301347Ik ook zodra t blok eruit ligt maak ik n goeie foto
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
8 november 2015 om 18:24 #18301348komt toch weer een 2.5 onderblok&koppen onder…
reden ervan een 3.2 V6 Y32SE of n Z32SE met C25XE aanbouwdelen heeft maar 20 pk extra heb ik begrepen uit meerdere bronnen dit is natuurlijk nagenoeg verwaarloosbaar,ik zou eventueel wel die Y32SE/Z32SE nog sneller kunnen maken maar dan moet ik er weer 5-600 tegenaan gooien en dat ben ik dus niet van plan en ik kan aan een Z32SE komen voor €500 en een 2.5 voor €100 dus dat is natuurlijk een heel verschil,stel voor dat ik die 2.5 kwa vermogen zat ben al zal dat wel niet in een corsa’tje dan kan ik er altijd nog X30XE nokkenassen inleggen8 november 2015 om 18:34 #18301349Als je een 2.5 hebt van een gsi versie van een vectra b of een i500 dan heb je al andere nokkenassen en zit je rond de 200 pk (197 pk)
8 november 2015 om 18:54 #18301350Bart ga daar maar niet zomaar van uit.
Enkel nokkenassen zijn anders.
Deze is standaard in de i500 195pk.Maar dat is gechipped en wel.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
8 november 2015 om 18:55 #18301351Wat hij met c25xe delen doet is maar afwachten.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
8 november 2015 om 19:06 #18301352Klopt maar de gsi of i500. Is qua vermogen niet als een normale v6 maar als er vermogen verschil tussen die 2 zit dat wee ik niet precies…
8 november 2015 om 22:23 #18301353https://www.facebook.com/groups/509624642418408/permalink/910223075691894/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Is dit blok niks voor je?
Mijn oude blokje x25xe met 3 liter nokkenassen + chipje had ik 197 pktjes is bij eds met vorige eigenaar op de bank geweest voor de fun.9 november 2015 om 21:45 #18301354Kijk t wel even af want wil t liefste n X30XE aangezien ik heb begrepen dat een 3.2 geen verschil kwa vermogen zal uitmaken ivm de c25xe aanbouw delen en de prijs van n X30XE lager liggen dan van n 3.2
Blok is er inmiddels bijna klaar voor om eruit getakelt te worden
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
10 november 2015 om 01:10 #18301355 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.