Moter word word niet warm?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Moter word word niet warm?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

Bedrijfshoeren waren het.

Zijn weggegaan zonder al te veel problemen (en bijde met de 1e F40bak, en 1 daarvan met origineel vliewiel) met 310.000 en 323.000km..

door het laagvliegen nooit ellende met het Roetfilter of EGR gehad.. nieuw type dus al gemodificeerd inlaat spuruitstuk, ook nooit gezeur mee gehad.

Motoren dede op het laats 1 liter olie verbruiken op 6000km ongeveer, das geheel niet selcht al zeg ik het zelf..

Kronkels

Zelfde probleem hier, motor na 20 km nog niet warm temperatuurmeter nog vast onder in linker hoek, uiteraard geeft de kachel ook amper warme lucht, kortom geen prettige ritjes zo met dit weer. Bij stilstand met iets verhoogd toerental loopt meter wel op maar als ik ga rijden staat hij direct weer vast onderin. Denk aan een openstaande thermostaat, hoop ook dat t dat idd is.

wim-v6
        Deelnemer

Z18XE = Theromsstaat kapot, deze is redelijk makkelijk te vervangen, kan je aardig bij..

Willem

Kronkels

@wim-v6 wrote:

Z18XE = Theromsstaat kapot, deze is redelijk makkelijk te vervangen, kan je aardig bij..

Willem

Denk ook dat me dat zou moeten lukken, alleen nu echt geen weer om buiten te sleutelen, heb helaas niet beschikking over garage, dus morgen toch maar even langs garage denk ik. Alleen jammer dat je niet alleen de thermostaat kunt vervangen maar gelijk hele thermostaat huis maakt t onnodig duur helaas.

kawamanCP

thermostaat gaat echt veel kapot bij al die 1.9 dieseltjes, thermosstaatje kost 80euro + 1 werkuur. en beetje koelvloeistof. zo gefixed

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.