Mosselman 20N turbo

Forumindex Forums Techniek Cih Mosselman 20N turbo

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
  • Auteur
    Berichten
  • #17552300
    peerke1987
      Lid sinds:
      28 December 2006

      Echt wat een ontzettend mooi werk!!!

      Ik gebruik mantacabrio.nl zowieso erg veel voor informatie, ontzettend mooi ingewerkt echt bravo!!

      :wors:wors:wors:wors:wors

      #17552301
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        de motor heeft gelopen, met moeite enkel tussen de 2000 en 4000rpm en erg nerveus op het gas. De kdfi moet nog verder ingesteld worden en ook de uitlaat nog verder afmaken, zonder dempers maakt het een beetje veel lawaai.

        paar plaatjes




        #17552302
        fredericki200
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 January 2007

          kijk anders of jeroen je wilt helepen met afstellen,
          mooier als dat krijg je zelf niet voor elkaar.
          heeft afgelopen week de mijne afgesteld :D

          #17552303
          peerke1987
            Lid sinds:
            28 December 2006

            Complimenten weer, succes met afstellen!

            één vraagje, waar zit nou jou luchtmassa meter? Of hoe werkt dat nu met deze setup?

            Hoor het graag!

            Groetjes

            #17552304
            larsjeG40
              Lid sinds:
              23 January 2008

              tip!! vervang de geribbelde slang op de turbo voor 1tje die niet geribbelt is van binnen.
              dat scheelde bij mij een bult vermogen.

              #17552305
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                krijg hem stationair nog niet goed, heb nu een vaste voorontsteking van 20gr en zit nog met de benzine hoeveelheid te rommelen. Als alles het doet met de basis instellingen moet ie te starten volgens de megamanual alleen het precies afstellen is nog effe zoeken. Ook nog steeds zonder uitlaat (stukje buis van 2meter) dus de buurt wordt gek.

                Hoeveelheid lucht wordt gemeten door de MAP sensor (druk) , lucht temperatuur sensor in inlaatspruitstuk en gasklep positiemeter

                #17552306
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  De motor loopt nu goed stationair, alles lijkt goed te werken.
                  Maar doordat ik te veel heb lopen klote, heb ik per ongeluk iets te lang met een arm mengsel gedraaid hierdoor is de motor erg warm geworden met als resultaat dat ie erg rookt cq olie verbrandt. :swear
                  De turbo is geloof ik nog goed, de inlaat is kruk droog dus de olie komt in het blok erbij denk ik doordat er iets mis is met de zuigers(niet meer mooi rond/zuigerveren vast)

                  Einde experiment, wordt vervolgd…

                  #17552307
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Ze rookt niet meer zo erg als de baas, heb carter ontluchting op het onderblok gemaakt via waar normaal de benzinepomp op zit.

                    Project staat nu wel stil omdat ik aan het verhuizen ben naar… Mogen jullie raden. Geef 1 aanwijzing er staat een manta400 bij de overburen.

                    #17552308
                    Maartuh
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 August 2004

                      Hee Yosta, gefeliciteerd man, is het helemaal voor jezelf of verhuis je mee zegmaar?
                      Ideale locatie wel voor een opel-man haha

                      #17552309
                      Tiedo
                        Lid sinds:
                        7 December 2008

                        Friesland???:jerry

                      10 berichten aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.