moskee voormalig General Motors Antwerpen

Forumindex Forums Overige Opel algemeen moskee voormalig General Motors Antwerpen

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Twanni

Beste leden ,

hierbij vers van de pers , ze willen een moskee plaatsen in de voormalige gebouwen van GM Antwerpen…

http://www.gva.be/antwerpen/luchtbal-rozemaai/antwerpse-supermoskee-komt-aan-noorderlaan-3.aspx

Ik persoonlijk , mijn eigen mening had wel iets anders willen zien gebeuren met dit gebouw , het is tenslotte een van de grote OPEL-takken waar we allemaal zo verzot van zijn.

Ook had ik het leuke idee in gedachten om hier een aantal treffens te laten doorgaan , al weet ik niet hoe je dit soort zaken best kunt organiseren. Maar het zou echt een geschikte plaats zijn. Midden in de haven van Antwerpen , een 5-tal minuutjes van de nederlandse grens en uit de buurt van woonwijken. IDEAAL !

Wat vinden jullie er van ?

grtz twanni

Twanni

een voorbeeldje van waar ik het zou laten doorgaan , bekijk onderstaande link

http://img16.imageshack.us/img16/1863/parkeerplaatsopel.jpg

Mr.F

Dat vind ik echt BELACHELIJK!
          Dat ze dat uberhaupt gesloten hebben, en nu zo’n raar plan? :puke

:fy1:fy1

McKaamos
          Deelnemer

NEEE!! Dat is heiligschennis!
            Opel zij geprezen! Haleluja!

schuitje

die moskee’s moeten ze overal verbieden man…

maar de meetings daar doen, lijkt mij een zeer goed plan. is wel een stukje rijden maar wel gaaf om de kadett naar zijn geboorteplaats te rijden :D

Sandra.

Zijn er toevallig mensen met ervaring om een meeting te organiseren? :D
                x3.

n0rdin

Ik als moslim vind het ook een rare plan, maar dan moeten jullie de mensen die dat toelaten op aanspreken. Een grondgebied met een stukje geschiedenis van Opel zou op een ander manier gebruikt worden. Maar ja, alles draait om geld…

Robho

Natuurlijk is het stom, maar je kunt niet alle fabrieken behouden… en al is dit niet gewoon een fabriek maar de eerste ofzo. net wat Nordin zegt het draait om geld. En beter dat het zo gebruikt wordt als dat het braakliggend terrein wordt! Nu komen er dalijk mooie vloerkleden te liggen, ipv mooie autos!

Twanni

[rquote=1914380&tid=145963&author=Robho]Natuurlijk is het stom, maar je kunt niet alle fabrieken behouden… en al is dit niet gewoon een fabriek maar de eerste ofzo. net wat Nordin zegt het draait om geld. En beter dat het zo gebruikt wordt als dat het braakliggend terrein wordt! Nu komen er dalijk mooie vloerkleden te liggen, ipv mooie autos![/rquote]

vind het gewoon belachelijk aangezien het daarvoor alleen gebruikt zou worden , heb je enig idee hoe groot dat bedrijf wel is ? en JA , ik ga akkoord dat alles om geld draait , maar draai het of keer het zoals je wil , willen ze er echt geld uitslagen hadden ze wel iets anders gevonden hoor.

Paullus
                      Deelnemer

[rquote=1914696&tid=145963&author=Twanni][rquote=1914380&tid=145963&author=Robho]Natuurlijk is het stom, maar je kunt niet alle fabrieken behouden… en al is dit niet gewoon een fabriek maar de eerste ofzo. net wat Nordin zegt het draait om geld. En beter dat het zo gebruikt wordt als dat het braakliggend terrein wordt! Nu komen er dalijk mooie vloerkleden te liggen, ipv mooie autos![/rquote]

vind het gewoon belachelijk aangezien het daarvoor alleen gebruikt zou worden , heb je enig idee hoe groot dat bedrijf wel is ? en JA , ik ga akkoord dat alles om geld draait , maar draai het of keer het zoals je wil , willen ze er echt geld uitslagen hadden ze wel iets anders gevonden hoor.[/rquote]

heb je het artikel wel gelezen? “We willen in dat complex ruimte huren om er een moskee in onder te brengen”

het is dus niet zo dat het complete complex een moskee wordt, zoals hierboven gesugereerd wordt. het lijke me niet meer dan logisch dat leegstaande fabriekshallen een andere bestemming krijgen.

DEEF
                        Deelnemer

als het leegstaat verloedert het ook maar…
                          is ook jammer :hmmz

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.