Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › moskee voormalig General Motors Antwerpen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 april 2011 om 17:51 #17235312
Beste leden ,
hierbij vers van de pers , ze willen een moskee plaatsen in de voormalige gebouwen van GM Antwerpen…
http://www.gva.be/antwerpen/luchtbal-rozemaai/antwerpse-supermoskee-komt-aan-noorderlaan-3.aspx
Ik persoonlijk , mijn eigen mening had wel iets anders willen zien gebeuren met dit gebouw , het is tenslotte een van de grote OPEL-takken waar we allemaal zo verzot van zijn.
Ook had ik het leuke idee in gedachten om hier een aantal treffens te laten doorgaan , al weet ik niet hoe je dit soort zaken best kunt organiseren. Maar het zou echt een geschikte plaats zijn. Midden in de haven van Antwerpen , een 5-tal minuutjes van de nederlandse grens en uit de buurt van woonwijken. IDEAAL !
Wat vinden jullie er van ?
grtz twanni
7 april 2011 om 18:12 #17850906een voorbeeldje van waar ik het zou laten doorgaan , bekijk onderstaande link
7 april 2011 om 19:43 #17850907Dat vind ik echt BELACHELIJK!
Dat ze dat uberhaupt gesloten hebben, en nu zo’n raar plan? :puke:fy1:fy1
7 april 2011 om 19:49 #17850908NEEE!! Dat is heiligschennis!
Opel zij geprezen! Haleluja!7 april 2011 om 20:43 #17850909die moskee’s moeten ze overal verbieden man…
maar de meetings daar doen, lijkt mij een zeer goed plan. is wel een stukje rijden maar wel gaaf om de kadett naar zijn geboorteplaats te rijden :D
7 april 2011 om 20:54 #17850910Zijn er toevallig mensen met ervaring om een meeting te organiseren? :D
x3.14 april 2011 om 14:49 #17850911Ik als moslim vind het ook een rare plan, maar dan moeten jullie de mensen die dat toelaten op aanspreken. Een grondgebied met een stukje geschiedenis van Opel zou op een ander manier gebruikt worden. Maar ja, alles draait om geld…
15 april 2011 om 07:41 #17850912Natuurlijk is het stom, maar je kunt niet alle fabrieken behouden… en al is dit niet gewoon een fabriek maar de eerste ofzo. net wat Nordin zegt het draait om geld. En beter dat het zo gebruikt wordt als dat het braakliggend terrein wordt! Nu komen er dalijk mooie vloerkleden te liggen, ipv mooie autos!
15 april 2011 om 18:32 #17850913[rquote=1914380&tid=145963&author=Robho]Natuurlijk is het stom, maar je kunt niet alle fabrieken behouden… en al is dit niet gewoon een fabriek maar de eerste ofzo. net wat Nordin zegt het draait om geld. En beter dat het zo gebruikt wordt als dat het braakliggend terrein wordt! Nu komen er dalijk mooie vloerkleden te liggen, ipv mooie autos![/rquote]
vind het gewoon belachelijk aangezien het daarvoor alleen gebruikt zou worden , heb je enig idee hoe groot dat bedrijf wel is ? en JA , ik ga akkoord dat alles om geld draait , maar draai het of keer het zoals je wil , willen ze er echt geld uitslagen hadden ze wel iets anders gevonden hoor.
20 april 2011 om 09:28 #17850914[rquote=1914696&tid=145963&author=Twanni][rquote=1914380&tid=145963&author=Robho]Natuurlijk is het stom, maar je kunt niet alle fabrieken behouden… en al is dit niet gewoon een fabriek maar de eerste ofzo. net wat Nordin zegt het draait om geld. En beter dat het zo gebruikt wordt als dat het braakliggend terrein wordt! Nu komen er dalijk mooie vloerkleden te liggen, ipv mooie autos![/rquote]
vind het gewoon belachelijk aangezien het daarvoor alleen gebruikt zou worden , heb je enig idee hoe groot dat bedrijf wel is ? en JA , ik ga akkoord dat alles om geld draait , maar draai het of keer het zoals je wil , willen ze er echt geld uitslagen hadden ze wel iets anders gevonden hoor.[/rquote]
heb je het artikel wel gelezen? “We willen in dat complex ruimte huren om er een moskee in onder te brengen”
het is dus niet zo dat het complete complex een moskee wordt, zoals hierboven gesugereerd wordt. het lijke me niet meer dan logisch dat leegstaande fabriekshallen een andere bestemming krijgen.
20 april 2011 om 17:08 #17850915als het leegstaat verloedert het ook maar…
is ook jammer :hmmz -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.