morrette lampen aansluiten kadett sedan

Forumindex Forums Modellen Kadett morrette lampen aansluiten kadett sedan

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    kadettje-89

hallo allemaal.ik heb een setje morrette lampen gekregen voor een kadett met h1 fittingen.nu wilde ik ze net inbouwen.dus dacht eerst ff kijken welke draad groot en dimlicht is dus de vierkante stekker uit de kadett lamp gehaald een draadje in een van de gaatjes gevriemeld en die op de morrette lampje gestoken maar nu kreeg ik geen licht uit de morrette.zo ben ik het hele blokje af gegaan.nu weet ik dat elk lampje een +en – heeft maar dit is een h1 lampje halogeen dus hoe haal ik een – te voor schijn voor de morrette lampen.iemand een inbouw schema/verhaal.wil graag de morrette in mn sedan hebben.wie o wie

wim-v6
      Deelnemer

Draad kleuren stekker opel meestal:

Bruin = – massa
        Geel = + dim of grootlicht
        wit = + Groot of Dimlicht

Massa: er zal op de morrette een vaste plaats zitten voor de massa -.

leg een massa vanaf de carroserie of massapunt naar deze massa aansluiting op je morrette.

dit aangezien je met 2 55 watt lampen gaat werken.

Evt aanpassing op je knipper / grootlicht hendel maken, zodat bij grootlicht dimlicht aanblijft, ziet er wel leuk uit bij rijden met grootlicht, + xtra licht op de weg.

willem

kadettje-89

de morette lampen zitten in een kunststof houder.dus zal moeilijk massa maken.

wim-v6
          Deelnemer

Er zal toch wel een massa aansluiting hebben.

en anders zit er op beide lampvoeten (fittingen) wel een aansluiting voor een schuif stekkertje.

Maak eens een foto van de achterkant van deze lampen, dan zien we wat meer en kunnen we uittleg geven.

Willem

kadettje-89

is goed ik zal eens kijken of ik van de week foto kan maken.en hoe kan ik die hier krijgen dan.ben niet zo,n held in foto,s plaatsen op een forum.

wim-v6
              Deelnemer

okeej

anders foto via Email verzenden naar Wim-V6@live.nl

Willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.