Mooie D kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett Mooie D kadett

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #17806904
    nova….
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      ..mooie kadett met de schmidts!

      #17806905
      asfaltmaffia
        Lid sinds:
        29 January 2006

        Zo,n rode met deze ombouw staat ook altijd bij dearsum
        Zie deze al heel lang daar staan ,maar heb niet het gevoel dat er mee gereden word terwijl die er als nieuw uit ziet

        #17806906
        Rob-Epe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 August 2005

          [rquote=1855289&tid=141520&author=GlennGSI][rquote=1855261&tid=141520&author=Rob-Epe]vind ‘t ook wel wat hebben… alleen werd er dik 2000,- voor gevraagd… en dan weet je niet hoe het onder de kit eruit ziet.
          Buitendat was die slecht gespoten…

          En voor dat geld heb ik liever een strakke originele…[/rquote]

          onder de kit was ie slecht.. is volgens mij voor 1750 bij arie weggegaan[/rquote]

          Hoe het er onder zo’n uitbouw uitziet is meestal moeilijk na te gaan… kleur vind ik wel wat hebben. En als die netjes gespoten was geweest dan had ik wel me twijfels gehad… al heb ik liever een originele… zo’n uitbouw is ook wel wat.

          Wellicht eens in de toekomst… zou wel graag weer een D-tje willen :wub

          #17806907
          GlennGSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 August 2007

            [rquote=1856157&tid=141520&author=Rob-Epe][rquote=1855289&tid=141520&author=GlennGSI][rquote=1855261&tid=141520&author=Rob-Epe]vind ‘t ook wel wat hebben… alleen werd er dik 2000,- voor gevraagd… en dan weet je niet hoe het onder de kit eruit ziet.
            Buitendat was die slecht gespoten…

            En voor dat geld heb ik liever een strakke originele…[/rquote]

            onder de kit was ie slecht.. is volgens mij voor 1750 bij arie weggegaan[/rquote]

            Hoe het er onder zo’n uitbouw uitziet is meestal moeilijk na te gaan… kleur vind ik wel wat hebben. En als die netjes gespoten was geweest dan had ik wel me twijfels gehad… al heb ik liever een originele… zo’n uitbouw is ook wel wat.

            Wellicht eens in de toekomst… zou wel graag weer een D-tje willen :wub[/rquote]

            Nja ik heb em bekeken bij arie.. aan de binnenkant van de achterschermen enzo.. en tjah dan is het wel te zien :)

            #17806908
            Kadett1.8GSI1985
              Lid sinds:
              24 December 2010

              die rode is ook van mij geweest,idd met de dikke schmidt velgen..

              maar kon er helaas niet ver mee komen,was ontzettend laaaag en raakte steeds van alles..

              was er een beetje klaar mee,mooi om te zien dat folkert er iets moois van maakt..

              en ook op kenteken 16v!

              groeten!

              #17806909
              gsipiloot
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 January 2009

                ik vindt dat setje ook wel erg dik op zon d en dan die schmidts eronder is ook er mooi!:wub

                #17806910
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  [rquote=1856118&tid=141520&author=asfaltmaffia]Zo,n rode met deze ombouw staat ook altijd bij dearsum
                  Zie deze al heel lang daar staan ,maar heb niet het gevoel dat er mee gereden word terwijl die er als nieuw uit ziet[/rquote]

                  ff beter hierboven lezen
                  dat is deze;);)

                  #17806911
                  imported_Gsifreak
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 June 2004

                    [rquote=1854569&tid=141520&author=hanskadett]ik vind hem wel wat hebben.
                    maar hij staat u bij die afzetter van een e de boer hij zal die echt niet snel verkopen omdat hij vaak de jackpot vraagt[/rquote]

                    hoe kom je er bij??? met je E de boer?

                    Deze auto stond bij een kennis van me te koop die heet ook toevallig de Boer.

                    deze jongen heeft zelf nog een grijze D kadett GTE 2.0 16V staan

                    #17806912
                    asfaltmaffia
                      Lid sinds:
                      29 January 2006

                      Sliep half hahaha
                      Vind hem super die kadett bij dat restaurant mooi ding

                      #17806913
                      zastrow_kadett_d
                        Lid sinds:
                        26 May 2009

                        [rquote=1856118&tid=141520&author=asfaltmaffia]Zo,n rode met deze ombouw staat ook altijd bij dearsum
                        Zie deze al heel lang daar staan ,maar heb niet het gevoel dat er mee gereden word terwijl die er als nieuw uit ziet[/rquote]

                        Hehe dankjewel, als je eens in de buurt bent kom je maar eens babbeltje doen! Hij staat bij mn huis namelijk.
                        Ik rij er wel degelijk mee, alleen het is niet mn dagelijkse auto.
                        Het kriebelt nu alweer dus vanmiddag is ze weer rijdend te bewonderen. Binnekort de achteras ombouwen naar schijven en 5gaats en dan kan de 17″ erop :wub

                        #17806914
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          ok dat verklaard inderdaad wel iets

                          ik zie hem ook altijd stilstaan:P

                          wel lekker makelijk zo net naast een restaurant
                          wonen:P:thumbup

                          #17806915
                          52pk
                            Lid sinds:
                            21 January 2010

                            deze auto heeft ook lang op mp te koop gestaan.
                            toen stond die te koop in enschede en nog geen
                            4 maand later stond die alweer hier te koop op het forum.
                            in enschede was die toen van een buitenlandse meneer,
                            wie zei opel-liefhebber te wezen maar geen idee had,
                            wat voor bodykit dit was.
                            ik wou toen gaan kijken maar na dat telefoongesprek maar niet gedaan.

                            #17806916
                            blackstation
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 June 2009

                              hey alain, heeft ben die grijze d nog steeds?
                              en sinds wanneer heb jij een g station? ik dacht dat je een vectra station had :D

                              groetjes johnny ( hoogkerk ):thumbup

                              #17806917
                              imported_Gsifreak
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                29 June 2004

                                JA benny heeft die grijze d kadett nog steeds..

                                Haha nee man,,

                                ik rij ook in een echte astra Station haha

                                #17806918
                                megamax243
                                  Lid sinds:
                                  7 April 2011

                                  die het heeft over die kadett bij elpacho klopt dat is bij dearsem bij sneek wij hebben daar vrienden wonen dan zie ik die kadett altijd staan

                                  #17806919
                                  D-gek
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    22 August 2008

                                    Kwam dit topic vandaag weer tegen, en de 2de Zastrow staat tegenwoordig bij mij in de garage ;)

                                    Heb ze meteen cosmetisch onder handen genomen:
                                    -koplampwimpers eraf.
                                    -sportgrill eruit.
                                    -compleet interieur (of wat er van over was) eruit en vervangen voor een SR-interieur.
                                    -ondertussen ook een complete pook van een GTE gemonteerd.
                                    -wielen vervangen voor 15 X 8,5 RSL Mohag. Ondertussen ook een set 16″ Borbet A gekocht king:
                                    -raamfolie verwijderd.
                                    -kentekenplaat weer terug op de klep
                                    -voorbumper moet hersteld worden, vandaar dat deze eraf ligt. Had slechts ±6cm grondspeling

                                    Nu technisch nog onder handen nemen..olielekkage oplossen en uitlaat moet vervangen worden.
                                    Daarna wil ik de 16v op kenteken laten zetten.

                                    Uiteindelijk wil ik ‘m ook in een ander kleurtje spuiten..Jamaica-gelb. In ieder geval plannen genoeg..

                                  16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.