mooie corsa gespot :P

Forumindex Forums Modellen Corsa mooie corsa gespot :P

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    soepkiepe
    Deelnemer

zit ik een beetje op marktplaats te kijken, kom ik daar in 1 keer een appart mooie corsa tegen

http://link.marktplaats.nl/443480961

pff als ik hem zo op de foto zie mis ik hem ook nog wel een beetje, heb er een jaartje in rond getuft, blijf het wel een leuk ding vinden maja helaas was ie iets te klein.:(

OrangeArrow

had die corsa toevallig ook gespot om mp:D Hoe is de carroserie en technische staat etc? Heb je m lang geleden in je bezit gehad?

soepkiepe
        Deelnemer

heb hem goed een week geleden ingeruild

zit je er aan te denken om hem te kopen?
          hier ff een lijstje dan waarom je hem misschien beter kan laten staan :P

kromme rem schijven.
          waarschijnlijk lekke koppaking.
          schakelt niet goed terug naar de 2… waarschijnlijk een kwestie van een rubber aan de schakelstang dus is geen groot probleem, maar dat is dus waarschijnlijk.
          roest in de voorste wielkuipen.
          voorste veerschotels worden ook minder, denk apk afkeur.
          en heb hem proberen bij te spuiten, alleen ben ik zo dom geweest om hem af te plakken dus er zitten “vlakken” op.

uiteraad is het je eigen beslissing, en er valt ook wel weer een leuke auto van te maken, alleen denk ik wel dat je er veel tijd voor moet hebben
          hij lekt heel iets olie tussen de kop door, maar verbruikt niet onwijs olie of water, en heb er ook gewoon karren achter gehad en 140 op de snelweg zonder problemen.
          toen ik wist dat ie weg ging heb ik hem op de snelweg door getrapt naar de 160, aan de bijrijderskant vooraan begint ie dan wat te klapperen, ik heb een vermoeden dat er daar iets kapot is maar heb niet echt een idee wat dat kan zijn

OrangeArrow

[rquote=1920348&tid=146923&author=soepkiepe]heb hem goed een week geleden ingeruild

zit je er aan te denken om hem te kopen?
            hier ff een lijstje dan waarom je hem misschien beter kan laten staan :P

kromme rem schijven.
            waarschijnlijk lekke koppaking.
            schakelt niet goed terug naar de 2… waarschijnlijk een kwestie van een rubber aan de schakelstang dus is geen groot probleem, maar dat is dus waarschijnlijk.
            roest in de voorste wielkuipen.
            voorste veerschotels worden ook minder, denk apk afkeur.
            en heb hem proberen bij te spuiten, alleen ben ik zo dom geweest om hem af te plakken dus er zitten “vlakken” op.

uiteraad is het je eigen beslissing, en er valt ook wel weer een leuke auto van te maken, alleen denk ik wel dat je er veel tijd voor moet hebben
            hij lekt heel iets olie tussen de kop door, maar verbruikt niet onwijs olie of water, en heb er ook gewoon karren achter gehad en 140 op de snelweg zonder problemen.
            toen ik wist dat ie weg ging heb ik hem op de snelweg door getrapt naar de 160, aan de bijrijderskant vooraan begint ie dan wat te klapperen, ik heb een vermoeden dat er daar iets kapot is maar heb niet echt een idee wat dat kan zijn[/rquote]
            hmmm, kan ik er beter vanaf blijven zo te horen.. Bedankt voor de info!!!

soepkiepe
            Deelnemer

geen probleem. denk dat ie voor de keuring alleen wat laswerk heeft, maar ja met al die andere kleine kwaaltjes er bij.

soepkiepe
              Deelnemer

misschien dat je hier wat aan hebt orange arrow, kwam deze net tegen, vind hem er zelf wel mooi uitzien voor niet te veel geld, maarja, uiterlijk wil niet altijd alles zeggen.

http://link.marktplaats.nl/444073740

groeneklodder

Da’s echt een leuk ding die 2de :D

heb er net 1 gekocht van speurders af voor 100 Euries met apk tot december ;)

Tipje dussss, kijk ook eens op speurders ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.