Mooie 5 deurs!!

Forumindex Forums Modellen Kadett Mooie 5 deurs!!

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Vinci
    Deelnemer

Mooie staat 5 deurs op MP gezien. Is zo te zien echt netjes onderhouden!

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m819111542-opel-kadett-1-8-5-deurs-nette-staat.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

Haasje17
      Moderator

ziet er goed uit, vind kleur wat minder.

Vinci
        Deelnemer

Ja, wel mee eens, hou daar ook niet zo van, beetje saai. Interieur is wel mooi E2 en alles zwart…

Anoniem

Die stond bij het autobedijf waar ik mijn astra g heb gekocht, is echt een super strak ding!

midnight black
            Deelnemer

Wat een Beauty ;)

saluma
              Deelnemer

Is er wel een met een import kenteken.
                Wat mij opvalt is dat vrijwel alle auto’s (ongeacht merk) uit het buitenland er gelikt uit zien.Vindt het toch wel frapant allemaal.Er zitten bijna geen slechte tussen.
                Ik dacht dat wij Nederlanders zuinig zijn op onze auto’s!,Maar deze Kadett is ook weer een strak exemplaar.

Vinci
                Deelnemer

Hahaha, dacht je dat?? Als ik onderdelen wil verkopen voor een kadett en zet ze op MP, eBay Duitsland en eBay Engeland dan krijg ik er in beide buitenlanden veeeeeel meer voor. Gsi remmenset, met vrijwel nieuwe ate powerdiscs, blackstuff blokken en ate gsi klauwen. Op mp aan de straatstenen niet te slijten. Hoogste bod 30 euro. Ook hier op her forum best lang gestaan. Binnen 10 dagen veiling op eBay Duitsland voor 150 euro kunnen verkopen. Heb al diverse malen voor duizenden euro plaatwerk geregeld voor Engelse gasten.

Nederlanders willen een hoop, maar ze vinden alles te duur…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.