Mooi schade gevalletje + nog één

Forumindex Forums Modellen Corsa Mooi schade gevalletje + nog één

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    wesley015
    Deelnemer

@crossagek wrote:

@wesley015 wrote:

En de voorruit, A style en de portier style niet repareren? :afro

kijk eens goed , die passat staat met de band op het voorraam , daarom is het raam stuk ( kost je 65 euro eigen risico als je goed verzekerd bent :-P )

de A stijl en deur zijn niet eens geraakt , zelfs de spiegel zit er nog aan ;)

wonderbaarlijk genoeg zie ik zelfs nog het ophangpunt aan de bumper zitten die normaal achter die randjes aan het scherm vast zit, nou als er iets slap is en snel stuk is het dat ophangpunt wel :-P

Ik heb er naast gestaan bij het vewijderen van de corsa, en er was echt meer beschadigt.
      Of denk je dat die passat ook zo hard geveerd is. ;)

PS: toevallig nog een corsa gevalletje.
      Weliswaar iets minder heftig.

Klikerdeklak

streamline

Het kenteken is ingenomen omdat de reden dat er 1 wiel meer naar rechts staat dan het andere onduidelijk is.
        Gezien de auto redelijk forse schade heeft is het kenteken ingenomen om te verkomen dat de auto bij een handelaar terecht komt die hem snel/slecht opknapt waardoor hij weer met mogelijke gebreken op de weg komt.

wagnas
        Deelnemer

@Nick-C20XE wrote:

@wagnas wrote:

@Nick-C20XE wrote:

Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P
          Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :P

Mijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup

Rijhoogte zou wel kunnen, ik denk aleen niet dat je van menig spits neusje kan winnen :P

Nou, het is krap.;) zijn wielen zijn 12.5cm hoger (19inch-14inch) dan mijn wielen. Daaruit metend, zitten mijn koplampen op dezelfde hoogte, of mischien net iets lager dan zijn koplampen.

Nick-C20XE

@wagnas wrote:

@Nick-C20XE wrote:

@wagnas wrote:

@Nick-C20XE wrote:

Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P
            Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :P

Mijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup

Rijhoogte zou wel kunnen, ik denk alleen niet dat je van menig spits neusje kan winnen :P

Nou, het is krap.;) zijn wielen zijn 12.5cm hoger (19inch-14inch) dan mijn wielen. Daaruit metend, zitten mijn koplampen op dezelfde hoogte, of mischien net iets lager dan zijn koplampen.

Als je gaat mierenneuken doe het dan goed :jerry
            Zijn wielen zijn inderdaad 12,7cm hoger, maar je vergeet dat alleen het gedeelte onder de naaf bepaald hoe hoog hij uiteindelijk komt,
            dit is dus maar 6,35cm hoger plus zijn wanghoogte is kleiner waardoor het nog minder word ;) .
            Verder nog kunnen jou koplampen wel net zo hoog zijn als die van hem maar bij de Ferrari ligt het begin van het spitse gedeelte onder de koplampen, waar dit bij een Corsa B boven de koplampen is .

Je corsa is laag dat snap ik, maar zelfs als je je voorbumper eraf zou halen, je auto op zijn remschijven zet denk ik nog niet dat je tegen de neus van een Ferrari op kan king:

@blue mystery wrote:

:puke
            die laatste voorbeeld bah
            die hoort rood te zijn niet geel.

en dan is die nog lelijk haha

Is een Lambo dus hoort wel degelijk geel te zijn, lelijk is hij inderdaad maar daar ging het niet om :P

wim-v6
            Deelnemer

@streamline wrote:

Nee, Betrof een gewoone 1.6 GSI, de eigennaar had deze wagen pas 2 maanden, de wagen heeft in het afgelopen je nog 2 eigennaren gehad waarvan de laatste ( niet de gene van het ongeluk ) hem flink naar de klote heeft getrapt.
              Als men ook goed naar de foto’s zou kijken dan zie je dat het rechtervoorwiel meer naar rechts staat dan de linker, dus vermoed een draagarm of iets in de vooras.
              De reden dat het kenteken is ingenomen is dat deze auto eerst goed moet worden gemaakt voordat hij 100% verkeersveilig weer de weg opkan.
              Hier nog een aantal foto’s.

Tevens zijn de foto’s bij de link ook van mij.

Deze staat bij Sloperij Opdam in Valkenburg Z-H op de sloop,

Moest een kastje hebben voor fabrieksalarm aansturing uit een Corsa-B / Tigra-A / Astra-F, toen zag ik deze staan toevallig.

heb er eens een rondje omheen gelopen.

veerpoot klopt inderdaad niet helemaal meer..

De A stijl is nog Opvallend recht en onbeschadigd, de voorruit is dan ook alleen rachts onderaan gebroken.

Er ligt een 1.6 C16XE motor in het vooronder

Er zit nog een goede Devil eyes lamp in (links uiteraard).

en nog 2 nette tupperware achterlampen.

Verder is het niks bijzonders eigenlijk.

Willem

dabok
              Deelnemer

Die reactie’s ook zeg, wat een homo’s.

Dikke Leo says:

May 20, 2011 at 21:46

Dat RVS konijnenhol onder de slopel zegt genoeg. Dit nog buiten het feit dat iedere Opel bestuurder überhaupt geen recht heeft op macht over een stuur

Onderbroekie
                Deelnemer

Wanneer was je gegaan Wim?
                  Want ik moet deze week ook die kant op :P @wim-v6 wrote:

@streamline wrote:

Nee, Betrof een gewoone 1.6 GSI, de eigennaar had deze wagen pas 2 maanden, de wagen heeft in het afgelopen je nog 2 eigennaren gehad waarvan de laatste ( niet de gene van het ongeluk ) hem flink naar de klote heeft getrapt.
                  Als men ook goed naar de foto’s zou kijken dan zie je dat het rechtervoorwiel meer naar rechts staat dan de linker, dus vermoed een draagarm of iets in de vooras.
                  De reden dat het kenteken is ingenomen is dat deze auto eerst goed moet worden gemaakt voordat hij 100% verkeersveilig weer de weg opkan.
                  Hier nog een aantal foto’s.

Tevens zijn de foto’s bij de link ook van mij.

Deze staat bij Sloperij Opdam in Valkenburg Z-H op de sloop,

Moest een kastje hebben voor fabrieksalarm aansturing uit een Corsa-B / Tigra-A / Astra-F, toen zag ik deze staan toevallig.

heb er eens een rondje omheen gelopen.

veerpoot klopt inderdaad niet helemaal meer..

De A stijl is nog Opvallend recht en onbeschadigd, de voorruit is dan ook alleen rachts onderaan gebroken.

Er ligt een 1.6 C16XE motor in het vooronder

Er zit nog een goede Devil eyes lamp in (links uiteraard).

en nog 2 nette tupperware achterlampen.

Verder is het niks bijzonders eigenlijk.

Willem

funkycorsa

dit is de oude corsa van driftkid, heb gehoord dat ie liever niet aan onderhoud deed

kaneelschep
                    Deelnemer

Staat duidelijk dat ie technisch niet in orde was. Dan nemen ze wel je papieren in hoor. zeker als ie er zo bij staat.
                      Misschien was er alleen maar een stuurstang los/kapot en is ie daarom een kant op geklapt.
                      Ach… Misschien wil ie het zelf nog eens vertellen! ;)
                      Wel mooi zonder al teveel schade gedaan hoor! :D
                      Blijven leuke passaten.. Was de eerste VW die mn ouders hadden om mij, mn twee zussen en de 2 honden heel europa mee door te rijden ;)

streamline

@funkycorsa wrote:

dit is de oude corsa van driftkid, heb gehoord dat ie liever niet aan onderhoud deed

Klopt inderdaad dat dit zijn oude auto was, Hij heeft hem een krap half jaar gehad en er meer aan gesloopt dan heel opgeknapt.
                        En wat dat onderhoud betreft is het niet alleen niet willen maar ook het niet zelf kunnen ;)

Tevens is de auto het afgelopen jaar nadat hij bij driftkid is geweest ook ver in staat achteruit gegaan, Als hij hem het afelopen jaar goed had bijhehouden was er niks gebeurd… :sleeping :agent

vind het lullig voor deze eigennaar dat hij een sloper heeft gekocht als het ware..

wim-v6
                        Deelnemer

@Onderbroekie wrote:

Wanneer was je gegaan Wim?
                          Want ik moet deze week ook die kant op :P

2 zaterdagen terug.

Willem

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.