>>Monzaguhru Treffen – Zondag 16 Mei – 2010<<

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD >>Monzaguhru Treffen – Zondag 16 Mei – 2010<<

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 120)
  • Auteur
    Anoniem

De Monzaaa’s maakten met hun aantal de dienst uit, maar de kleintjes blonken net zo mooi :thumbup

de kadett cabrio, in een warempel mooie kleur

deze coupé was oorsponkelijk geel groen blauw, noem maar op
      maar deze eigenaar heeft er dit van gemaakt in 1.5 jaar tijd, respect

een super mooie manta T200

Anoniem

origineel gepost door eddepet007
        vind nog steeds die witte cabrio gaaf heb ik al div keren gezien

Ik vind hem ook mooi, maar er zitten veel plekjes aan
        maar bij mij gaat deze Monza meteen uit de kleertjes ,
        en wordt ie in een nieuwe jasje gestoken:jerry

Anoniem

Een aantal Monzaaas waaronder de laatste naar mijn idee de mooiste is :kewlpics:kewlpics:kewlpics

Ach kijk zelf en kies er maar 1 uit, die van mij is thuis :D

die ronal velgen vond ik wel apart

Het was een mooie dag, het weer zat mee, waardoor
          vele wagens de gehele dag te bewonderen waren.

PS: vele andere foto’s zijn niet goed/mooi genoeg om
          hier te plaatsen maar we hebben ook filmopnames gemaakt,
          ga daar zo snel mogelijk mee aan de slag.

Hoop dat iedereen genoten heeft, en inderdaad,
          om nog even terug te komen om zo’n treffen te organiseren,
          in eigen land, laat maar horen waar en wie het gaat doen.
          Als er hulp nodig is, ben ik wel bereid om er tijd in te stoppen.

vriendelijke groetjes Ron ;)

GSE
          Deelnemer

Om de 1 of andere rede vond ik het niet zo druk als vorig jaar,ik heb enorm genoten van de bouwwerken van anderen,net als de originele auto,s.

Der zaten echte schoonheden tussen,en voor de liefhebben van power waren er mooie auto,s en voor de liefhebbers van serie spul waren er ook geweldige auto,s.

Ik weet niet of iemand een foto heeft gemaakt van die gele/orange Omega EVO in de hoek dat vond ik een geweldige auto en die zwarte Monza met die 4.0 24V op 18iche velgen met die koeler bij de luchtweger vond ik geweldig.

Vond het een geslaagde dag,ondanks dat ik niet zo van treffens hou en het na 2 uur wel gezien had heb ik me kostelijk geamuseert,op naar volgend jaar.

jomanta
            Deelnemer

Ben ook maar eens bij de meeting van de Guru gaan kijken, omdat wij er nog geen 5km er vandaan wonen, ik moet zeggen het was een geslaagde dag met mooi weer en zeker heel veel mooie Opels :wub

Heb maar even een foto album online gegooid …. Klikje

Helaas wat te kleine foto’s gemaakt .. :sleeping

Anoniem

origineel gepost door GSE
                Ik weet niet of iemand een foto heeft gemaakt van die gele/orange Omega EVO in de hoek.

Hier issie dan:

grtz Ron

Anoniem

origineel gepost door jomanta
                  Heb maar even een foto album online gegooid …. Klikje

Bedankt voor het online zetten van dit fotoalbum, Jomanta :kewlpics
                  zag al dat ik en flink aantal wagens heb gemist.:mad:

Fotoalbum Jomanta >>>Klik Hier<<<

Heb de wagens wel gezien, maar had op dat moment geen camera bij me :cry

Nogmaals bedankt voor het delen van de foto’s,
                  zijn er nog meer users hier die foto’s
                  hebben gemaakt, zet ze dan a.u.b. online,
                  opdat ze dan voor iedereen bereikbaar zijn. :jerry

grtz Ron

rinus de boer

Die witte cabrio is geen originele Keinath. Dan hoort er een wit lederen Recaro interieur in te zitten, dat is vele malen mooier.

Valt me op, dat veel duitse Monza’s (maar andere auto’s ook) een voor mijn smaak althans, te dikke velgen eronder hebben liggen (buiten de spatschermen uitstekend).

GSE
                    Deelnemer

Staat stukke stoerder brede velgen met banden,persoonlijk zie ik ook liever een dikke 17/18inch velg met een fatsoenlijke brede band.

Of een Manta 400 velg met een diep bed is ook mooi zoals er daar enkele stonden dan wel een 8 of 10J de 7J velgen vind ik te smal voor een Monza.

bettus accu
                      Deelnemer

nou dan zal ik ook maar ff mijn foto’s posten met foto’s van die commodore A 2500s. voor de rest vond ik die city wel een plaatje!!!!! super mooie bak!

obelix
                        Deelnemer

origineel gepost door MonzaRon
                          zeker weten, zo’n meeting organiseren kan niet moeilijk zijn,
                          er zijn genoeg weg-restaurants die blij zijn met extra klanditie :thumbup

ik denk dat je dat nog wel een beetje tegen valt
                          een meeting orginaseren met een grote opkomst
                          monza ghuru heeft door de jaren heen al een goede naam opgebouwd
                          er zijn ook zat meetings in nederland maar nooit met zo grote opkomst
                          in juli is er nog een in giethoorn
                          http://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=5732

Ghanz
                          Deelnemer

ben jij daar ook achtergekomen arnold?

heb het zelf eens voor de mantaclub willen doen, maar ging niet lukken nie :cry

obelix
                            Deelnemer

origineel gepost door Ghanz
                              ben jij daar ook achtergekomen arnold?

heb het zelf eens voor de mantaclub willen doen, maar ging niet lukken nie :cry

een opkomst voor een dag treffen is 50 al vrij veel in nederland
                              als je een bij eenkomst langs de snelweg houd of ergens anders op een parkeerplaats
                              mag je blij wezen als er 20 auto’s zijn

Ghanz
                              Deelnemer

ik bedoelde meer dat je niet zomaar overal een meeting kunt organiseren

en inderdaad een grote, valt zeker tegen, de opkomst is altijd afwachten :D

obelix
                                Deelnemer

ik bedoelde meer dat je niet zomaar overal een meeting kunt organiseren

en inderdaad een grote, valt zeker tegen, de opkomst is altijd afwachten :D

locatie is vaak geen probleem
                                  de opkomst dat is afwachten maar vaak valt dat tegen

Anoniem

Misschien als we de volgende punten kunnen realiseren:

> Zorg voor een [club] Naam die KLINKT

> Maak daarna een Website aan.

> Nu we de naam en een site hebben gaan op zoek
                                    naar een geschikte Lokatie in een Natuurlijke omgeving.
                                    Het liefst bij een weg of restaurant met ruime parkeergelegenheid.

> Prik dan een datum die niet de strijd hoeft aan te gaan met andere meetings.

> De Reclame, een uitermate belangrijke fatcor die zo’n
                                    dag tot slagen kan brengen kan geschieden door een mooie
                                    Flyer aan te maken in Photoshop en daarna te plaatsen in
                                    Forums of onder te laten brengen bij andere sites.
                                    en uiteraard folders op a4 formaat uitdelen, bij verschillende
                                    zaken die veel in auto’s/onderdelen doen.

=== Zo, nu hebben we een Site, Lokatie, Datum en de Reclame.
                                    nu nog de interne organisatie, over hoe de dag[en] moeten verlopen.===

Om de ontstane kosten een beetje de beperken,
                                    gaan we op zoek naar een aantal sponsors die nodig zijn
                                    om er een dag van de maken, die niet in de rode cijfers loopt.
                                    Met die sponsors erbij, bestaat er ook mogelijkheden om meerdere activiteiten te ontplooien en/of de entree laag te houden.
                                    Er zijn Ideeen genoeg om dat in te kunnen vullen.

Met de invulling van zo’n dag kun je meerdere kanten op,
                                    in ieder geval zou ik gaan voor meerdere activiteiten op zo’n dag, om de gasten bezig te kunnen houden,
                                    cq extra motiveren waarin zij bezig zijn, De Auto.

Lukt dat, dan hebben we allemaal een onvergetelijke dag,
                                    waaraan we allemaal een deeltje hebben bijgedragen,
                                    door mee te doen aan 1 van de activiteiten die dan evt te organiseren zijn.

kijk, het gaat in eerste instantie niet om de grote cijfers
                                    die behaald moet worden, want wordt er een fantastische
                                    dag georganiseerd, dan zullen deze getallen gestaag gaan
                                    groeien in de komende jaren.

PS: zoals je leest, ben ik er wel positief over, we gaan niet klagen,
                                    maar gaan voor een Mooie dag voor de eigenaars van Oldies.

Zo , dat waren mijn gedachtes over een organisatie van een meeting voor ons en onze wagens.
                                    Niet dat ik er bij voorbaat in zal stappen in zo’n organisatie,
                                    maar om aan te tonen dat er genoeg mogelijkheden zijn
                                    om er een geslaagde dag van de maken.

Grtz Ron ;)

Ghanz
                                    Deelnemer

:thumbup:thumbup

kijk, die heeft er verstand van :D

wanneer is er een meeting in omgeving enschede :D :D :D ?

obelix
                                      Deelnemer

:thumbup:thumbup

kijk, die heeft er verstand van :D

wanneer is er een meeting in omgeving enschede :D :D :D ?

het lijkt makelijker dan je denkt
                                        ik zou zeggen laat is zien hoe het moet in de praktijk

opelforever

geef mij maar een stapel flyers en ik maak wel reclame dr zijn een heleboel opelgekken die nog nooit van een club of een forum hebben gehoord

laat staan dat ze weten waar een meeting is

in mijn ogen zijn de opelrijders familie mensen dus als er voor de vrouwen en kinderen ook wat leuks te doen is dan heeft zòn dag nog meer kans van slagen

en ja ron iemand met zoveel know how is bij voorbaat de juiste man:thumbup:thumbup:thumbup:D

bettus accu
                                          Deelnemer

volgend jaar word er waarschijnlijk, net als een jaar geleden, bij mijn vader een meeting geordaniseerd… en dat was beregezellig.. we hadden zelfs te weinig plaats voor iedereen…
                                            we hadden toen ook 4 activiteiten gedaan:

– rondrit
                                            – ijsrijden(zwenk wielen onder een voorwielaangedreven auto plaatsen)
                                            – ringsteken met een auto zonder schokdempers:P
                                            – mistery box

en geloof me… met die activiteiten maakt een meeting het een stuk gezelliger waarbij de tijd voorbij vliegt!

gr bettus accu

Anoniem

Wat ik ermee aan wilde tonen is het volgende:

> Door een aanstekelijke enthousiasme uit te stralen op
                                              een grote menigte, zul je zien dat dat positieve reacties oplevert.
                                              Wat ik persoonlijk daarover kwijt wil is dit:

Ik heb hier vol enthousiasme reclame zitten maken voor
                                              die meeting in Ahaus. Die enthousiasme is met succes
                                              overgeslagen naar andere users. We hebben daar in Ahaus,
                                              ieder voor zich, een leuke dag gehad,
                                              de hele dag door veel prachtige bolides kunnen bewonderen, in het groot én in het klein.
                                              Dus je zou kunnen spreken van een geslaagde dag, ook
                                              mede door die enthousiasme die er bij mij zekers was en nog is.

> Er zullen altijd personen blijven die deze ‘overstap’
                                              nooit durven te wagen cq pessimistisch blijven in hun reacties
                                              Door deze reacties te gaan plaatsen in bepaalde forums,
                                              leg je voor een aantal users in een forum een te negatieve
                                              beeld voor, waardoor er ook weer users zijn die je daar weer
                                              [ten nadele van een meeting] gelijk in gaan geven.
                                              Laat ik het zo zeggen, voor een aantal users kun je het niet goed genoeg doen,
                                              komen er 20 of 50 op zo’n dag,
                                              er mankeert altijd wel iets aan die dag.

>Daarom is het belangrijk dat er personen in zo’n organisatie willen plaatsnemen,
                                              positief zijn, enthousiasme kunnen uitstralen tegenover bijv sponsors,
                                              pas dan kun je met de bovenstaande regels,
                                              volgens mij dan,
                                              [misschien dat ik nog een regeltje vergeten ben]
                                              een perfecte dag op touw zetten die goed
                                              is voor alle aanwezigen,
                                              groot of klein, gezin of vrijgezel.

==========================================
                                              Heb zekers ook wel aanmerkingen op afgelopen zondag,
                                              maar dat weegt niet op tegen die prachtige Auto’s die
                                              we van dichtbij en van binnen mochten begluren.

Het enige minpunt wat me is opgevallen is de organisatie,
                                              zoals ik mij die had voorgesteld, zo was die bij lange na niet.
                                              Voor mij krijgen die Duitsers daar een cijfer 3 voor.
                                              Deze 3 hebben ze alleen verdiend door de auto’s naar de plaatsen de dirigeren,
                                              Vele Auto’s werden deur aan deur gezet, voor mij veel te
                                              kort op elkander, waardoor alleen het frontje en kontje kon pronken.

voor de rest heb ik ze niet veel actiefs zien doen voor de aanwezigen.
                                              En dat voor 6 Euro per auto.
                                              Maar toch wel ruim 100 wagens op zo’n meeting,
                                              waarvan zekers 25 Nederlands op kenteken over de gehele dag bekeken dan.
                                              Een zeer hoge opkomst voor alleen Auto’s kijken van een ander,
                                              en waar andere activiteiten ver te zoeken was.

Ook toen ik ze eerder deze week aan de foon had,
                                              waren een beetje bot en kortaf,
                                              wisten niet precies wat ze met een Hollander aan de foon moesten.
                                              Ik moest zelf doorvragen [kan redelijk goed duits] en info verzamelen,
                                              Lukte dat niet, dan was ik met 30 sec al klaar geweest met bellen.
                                              Het duurde ff voor de ban gebroken was, pas daarna
                                              kreeg ik ook die enthousiasme terug die ik naar hun uitstraalde.

Wat zij wel in orde hebben is de Naam en de Homepage,
                                              een sterk punt waarop zij verder kunnen borduren,
                                              maar ik kon zelf op die dag geen echte borduurwerkjes vinden in hun organisatie.

Misschien dat onze Oosterburen daar in de toekomst
                                              iets meer mee gaan doen, voorlopig is het een matige
                                              vertoning zoals die organisatie daar is.
                                              Ik ga me voorlopig bezatten met die mini-badge
                                              met een doorsnee van 2cm op m’n trui en
                                              die sticker van monzaghuru ergens op mijn nachtkastje,
                                              hopende dat ie s’nachts nog een keer oplicht.
                                              ====================================

zo, nu klim ik weer uit m’n pen en cu laters…..

grtz Ron ;)

Ghanz
                                              Deelnemer

:thumbup ron :D

ook ik heb een camera meegebracht nach ahaus, enkele foto`s staan hieronder;

aangezien ik mijn senator vlak bij deze bolide plaatste loop je daar het eerst even heen,
                                                en verrek het stuur zit aan de verkeerde kant :wtf :P

:thumbup :thumbup

vervolgens viel ons oog op wat ander heeel leuk speelgoed :D

en het weer was er ook nog eens naar.

eindje doorlopen, en ja je moet er van houden, maar wij vonden m super

terwijl dit ook een super exemplaar is,

:thumbup :thumbup :thumbup

weer een paar stappen verder;

ook een super exemplaar.

:o

das dan wel een BIG MANTA :P

maar ook ascona was vertegenwoordigd;

terugweg nog even achter een monza aangetuft

kortom, geslaagd dagje met veel moois king:

Anoniem

Geweldige foto’s bedankt, Hans :thumbup

Het weer en het grote aantal wagens maakte de dag
                                                  meer als goed, heb zekers genoten van de Big Opels.
                                                  Maar die Asco’s, Mantaaa’s en de Kadettilac’s moeten er zeker bij zijn,
                                                  wow, wat zaten er daarvan een paar mooie strakke bij…….:o:o:o

Bij deze wil ik jullie bedanken voor het delen van de foto’s, genomen op het Monzaguhru Treffen 2009.:kewlpics:kewlpics:kewlpics

PS: op die laatste foto zit een vlekje……..op je lens :hmmz :D

grtz Ron ;)

Ghanz
                                                  Deelnemer

heb er nog een paar gevonden op een site van onze oosterburen.

“even geleend” dus king:

:wors :wors

Anoniem

Mooie Foto’s, Hans, bedankt :jerry

We worden op de Site allemaal bedankt voor de aanwezigheid op het Treffen :thumbup

Nu ff zwaaien naar de organisatie :D

link >>>>MONZAGUHRU Homepage

PS: in de gaten houden. nu nog geen actuele foto’s van 2009 op deze site :cry

grtz Ron

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 120)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.