Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › >>Monzaguhru Treffen – Zondag 16 Mei – 2010<<
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 mei 2009 om 13:15 #17482368
waren idd mooi auto s te zien ,alleen toen ik bij mijn auto weer kwam zat er zo n stink mof op die er krassen op heeft gemaakt
zeg ik zie eens wat je gedaan hebt zegt ach ist niet toch niet meine wagen
kon nog geen excuus af alleen maar uit lachendenk dat het voor mij de 1 ste en de laatste meeting is geweest in de mof
waren mooie auto s maar als ik het van te voren had geweten was ik thuis gebleven
moet wel zeggen dat het bij een komen bij grens overgang wel tof was
mooi geregeld :thumbup24 mei 2009 om 13:50 #17482369Had jij toevallig een rode Manta B cabrio…..???
Die waar die krassen opzaten en was dat een oudere Duitser die tegen die auto haaft gehangen?
24 mei 2009 om 13:55 #17482370ja klopt die rode was van mij
zo n ouwe duitser idd stapte later in een gt als bijrijder als ie achter het stuur was gestapt had ik hem er deuk in getrapt had ik gezegt ach ist niet meine wagen
ze horen gewoon niet op ander mans auto s te gaan zitten of hangen
en als ie direckt sorrie had gezegt was ik de kwaadste ook niet geweest iedereen maakt fouten
komt bij de meine was pas gespoten wat delen net 2 maanden druk mee geweest
24 mei 2009 om 14:32 #17482371ja ik hoorde het! wat jammer zeg!
24 mei 2009 om 15:18 #17482372nou ga morgen polijssen zit redelijk wat lak op geloof ik dus zal het hopelijk wel weer in orde komen
ben ook geen vechters baas al helemaal niet om een auto ,maar ze moeten me niet de gek gaan aan steken
was gewoon domper op mooie dag
verders mooie auto s24 mei 2009 om 15:46 #17482373AnoniemLid sinds:
1 January 1970We hebben kunnen genieten van prachtige Opels op dit treffen.:kewlpics:kewlpics:kewlpics
Maar helaas ging het bij 1 van de eigenaren iets minder goed
aan zijn wagen.
waarschijnlijk heeft iemand tegen de nog verse lak aan gestaan.
Door zijn nieuwsgierigheid bleef zijn lichaamsafdruk
achter in de lak. Hopenlijk komt het met een flinke poetsbeurt
weer goed. Ik wens je in ieder geval succes het herstel van de lakschade.als pleister op de wond hier een mooie foto van je Manta::kewlpics
daarmee hopende dat het ‘thema’ gesloten is hier in deze topic. :wors:wors:wors
:kewlpics:kewlpics:kewlpics zullen gaan volgen in deze topic. :kewlpics:kewlpics:kewlpics
grtz Ron
24 mei 2009 om 16:57 #17482374ha ron iig bedankt
had met die mof niks met nieuwschierigheid te maken hoor
je hoord gewoon niet op anders mans auto te gaan zitten of hangen ,en al helemaal niet gaan uit lachen en uit dagen
(kwam ie ook wel achter dat ie dat niet moest doen)
maar ben ik hier ook niet om topic te verpestenvond samen komst mooi bij grens zulke dingen hou ik wel van vind altyd mooi om met meerdere op te rijden ,en mooiste is dat je zo nog mensen wat leerd kennen juist omdat je afspreekt
waren verder mooie autos ook de jouwe mag er zijn
heb zelf 1 met a2 neus gehad was super automischiens als de kids wat groter zijn dat er weer zoiets komt
verder idd :kewlpics:kewlpics:kewlpics
wij hadden niet onze camera bij ons24 mei 2009 om 18:25 #17482375Nee ben ik je met je eens,je moet niet zomaar op andermans auto,s gaan hangen/leunen enz.
Jij zit nu met de schade vooral als ie pas gespoten is is dit echt klote,vind het zeer klote voor je,ik zag wel wat gescheld enz rond 12:00 maar had niet in de gaten waar het over ging,nu begrijp ik het helemaal,ik was ook door het lint gegaan als iemand die je niet kent of niks mee te maken hebt schade aan je auto maakt er dan nog wat dom commetaar geeft en wat staat te lachen….
24 mei 2009 om 19:08 #17482376AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door GSE
Nee ben ik je met je eens,je moet niet zomaar op andermans auto,s gaan hangen/leunen enz…..Waar was jij toen het gebeurde, aan jou reactie te horen kon je ook ter plekke wel een handje helpen en niet hier in een topic :hmmz
Zo, dat wilde ik ff kwijt, ik vroeg al om dit thema te sluiten, maar schijnbaar is begrijpend lezen
moeilijk voor je.Ik wil er geen thema meer van in deze topic, ben hier en op de meetings voor mijn plezier.
En als buitenstaander erover Zeiken, achteraf, heeft geen zin in een Forum als deze.
Niemand heeft er nu baat bij. noch de Auto, noch de Eigenaar
Maar ik ben er zeker van dat deze eigenaar dit klusje
wel alleen klaren kan.Dus laten verder gaan en er wat moois van maken,
want dat heeft deze meeting wel verdiend.
heb nog nie zoveel Monza’s-Senators, Commodores, Mantaaa’s enz enz…. bij elkaar gezien op een meeting,geweldig…… :wub:wub:wubTrouwens, GSE, welke wagen had jij bij je ?? :agent
De Foto’s komen er zo aan :kewlpics:kewlpics
grtz Ron
24 mei 2009 om 19:19 #17482377Ik stond onder die boom dicht bij het restaurant bij die Senator met die aanhanger erlangs met die onderdelen.
Ik had niet echt in de gaten waar het allemaal over ging,ik zag wat mensen schreeuwen en op een gegeven moment leekt het of er geslagen was,ik was wat onderdelen aan het kopen.
Wist ik veel wat er precies gaande was ik stond een 20 meter verderop schat ik…
Ik had een zwarte Monza GSE bij met een 24V erin,die van mijn broertje,mijn blauwe dagelijks gebruik Monza is niet mooi genoeg voor daar neer te zetten (is maar een lelijk ding) en de GSE van mij staat binnen en het is redelijk wat werk om um naar buiten te krijgen omdat er behoorlijk wat spul voor staat,alhoewel ik die misschien beter wel had mee kunnen nemen daar werkt de AC teminste van,en dat was vandaag geen luxe….
24 mei 2009 om 19:26 #17482378AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door GSEIk had een zwarte Monza GSE bij met een 24V erin,die van mijn broertje,mijn blauwe dagelijks gebruik Monza is niet mooi genoeg voor daar neer te zetten (is maar een lelijk ding) en de GSE van mij staat binnen en het is redelijk wat werk om um naar buiten te krijgen omdat er behoorlijk wat spul voor staat,alhoewel ik die misschien beter wel had mee kunnen nemen daar werkt de AC teminste van,en dat was vandaag geen luxe….
Heb wel een zwarte gezien met nl. kenteken. was het deze:
grtz Ron
24 mei 2009 om 19:39 #17482379Moet zegen heb ook zeker genoten op deze meeting.
Ga volgend jaar ook zeker weer heen.Mvg Daniel
24 mei 2009 om 19:45 #17482380AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hier alvast een paar Monza’s, hmm, waren er zoveel :hmmz
Een kadettje viel meer op dan een Monza :D
hier zijn ze dan:
Deze Monza heeft een 5 dagen kenteken [kosten tussen de 70 en 80 euro]
Bij deze prachtige Ronal velgen lik jij je vingers af, super mooi en origineelmeer zullen volgen…..:o
24 mei 2009 om 19:54 #17482381AnoniemLid sinds:
1 January 1970Jaja, er komen meer, maar nu een paar andere Opels :thumbup
kijk mee:
een pluim voor de eigenaar van deze wagen, een woord prachtig, van buiten én binnen :o
uitzonderlijke mooie strakke Asco :thumbup
en wie kent deze niet, de Manta GT/E, klasse :kewlpics24 mei 2009 om 19:55 #17482382goede meeting veel mooie autos en zo leer je ook eens wat mensen kennen die ook op dit forum zitten.
zon meeting in nederland het liefst een beetje centraal
24 mei 2009 om 20:06 #17482383he he ben ook net thuis
was zeer zeker mooi vandaag met mooie kwaliteit auto`s lust om naar te kijken
dirk zei dat er meer dan 120 auto`s geweest zijn dus een mooie opkomst
nu een paar weekjes duimpje draaien kunnen we met het hele caberet naar roermond
lijkt me ook leuk alleen wat verder rijden voor mijmaar ja mn ouwe trouwe diesel stampt wel door:D
24 mei 2009 om 20:08 #17482384AnoniemLid sinds:
1 January 1970zeker weten, zo’n meeting organiseren kan niet moeilijk zijn,
er zijn genoeg weg-restaurants die blij zijn met extra klanditie :thumbuphier dan een uitzonderlijke Kadett City:
begin maar met de achterkant:wors
naar de voorkant, om van de genieten :wub
en het toet[ert]je zit em onder de kap :o :o :thumbup24 mei 2009 om 20:11 #17482385Ja met die zwarte Monza was ik daar,en die rode kadett C viel me gelijk de 5 gaats wielen op….
Vond het een strak auto-tje,heb de motor niet gezien zag um wel wegrijden.
24 mei 2009 om 20:14 #17482386ik ben zeker geen kadett fan maar hulde aan de bouwer hij heeft er echt een kunstwerk van gemaakt:wors:wors:wors
24 mei 2009 om 20:24 #17482387AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik was op tijd bij de opening van die toverdoos [kadett] :thumbup
hier komen dan weer een paar Monzaaas
Dat scheelt een beetje ruimte op de schijf :P
de Duitsers waren al bang dat alle Monza’s naar Nederland vetrokken ivm verkoop door sloopregeling daar.24 mei 2009 om 20:30 #17482388AnoniemLid sinds:
1 January 1970Oh Ja, zelfs voor de voorkantjes was nog plek op mijn schijf
met een drietal, euh 4tal bekende wagens op de voorgrond ;)24 mei 2009 om 20:40 #17482389AnoniemLid sinds:
1 January 1970De lekkernij voor de Monza-fans onder ons
de Monza Cabrio
Deze wagen stond te koop, weet nie meer voor welke prijs?
had geen tijd meer om te shoppen, anders was die antenne verdwenen
verder commentaar overbodig………:thumbup24 mei 2009 om 20:48 #17482390AnoniemLid sinds:
1 January 1970En voor de ‘restaurateurs’ die een uitdaging zoeken……:D
Voor :hmmz
Ernaa :o24 mei 2009 om 20:53 #17482391vind nog steeds die witte cabrio gaaf heb ik al div keren gezien
24 mei 2009 om 21:02 #17482392AnoniemLid sinds:
1 January 1970Een Zoekplaatje voor jullie :wtf
ahum, heb alleen deze prachtige motor op de foto, wie heeft de koets van deze wagen op de foto gezet en wil die ff plaatsen. :o:hmmz:DDe wagen stond naast die blauwe Commo-cabrio,
waarvan ik geen foto’s heb genomen, omdat die teveel in de schaduw stond, en te donker was.
die commo die hier ook ergens al op het forum rond zwerft,
waarvan de zoon met pa nu met een ander groot project bezig zijn, waarvan respect :thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.