Monza wel of niet GSE toch gekocht

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Monza wel of niet GSE toch gekocht

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    bettus accu
    Deelnemer

@Sjoerd uit friesland wrote:

Peter,

De vorige eigenaar had dat geprobeert te achtehalen, lukte m niet, Wij hadden het nummer van Romijn gekregen, maar die waren niet zo vriendelijk toen we hem vragen over de Monza stelden, het antwoord was, wat denken jullie niet ik weet dat het een echte GSE is!! pffff oke laat maar :ass wist niet dat je kwaad werd :puke .

goed duik er nog wel ff in

dan heb je denk ik me vader aan de telefoon gehad :jerry :jerry :jerry

ik had al vooraf gezien dat een onderwerp was over deze monza en had het tegen me vader verteld(erik Romijn).
      nee, maar wij krijgen tig telefoontjes per dag over hoe iets zit en hoe ze het moeten doen. tsja, wij zijn geen adviesbureau om het zo maar te zeggen.

achja, is natuurlijk geen excuus en even netjes te woord staan is natuurlijk een kleine moeite. mochten er nog vragen zijn wat betreft de monza dan kan je een mailtje sturen via onze site en die beantwoord ik voor je.

in ieder geval veel veilige kilometers toegewenst met de monza. je hebt er een goede auto aan! :thumbup :thumb

Sjoerd uit friesland

is ook waar :thumbup , wij zijn later keurig te woord gestaan, had ik ook even moeten vermelden ons welgemeende excuses daar voor als het goed is moet dat ook gezegd worden ons fout!! :oops:

@bettus accu wrote:

@Sjoerd uit friesland wrote:

Peter,

De vorige eigenaar had dat geprobeert te achtehalen, lukte m niet, Wij hadden het nummer van Romijn gekregen, maar die waren niet zo vriendelijk toen we hem vragen over de Monza stelden, het antwoord was, wat denken jullie niet ik weet dat het een echte GSE is!! pffff oke laat maar :ass wist niet dat je kwaad werd :puke .

goed duik er nog wel ff in

dan heb je denk ik me vader aan de telefoon gehad :jerry :jerry :jerry

ik had al vooraf gezien dat een onderwerp was over deze monza en had het tegen me vader verteld(erik Romijn).
        nee, maar wij krijgen tig telefoontjes per dag over hoe iets zit en hoe ze het moeten doen. tsja, wij zijn geen adviesbureau om het zo maar te zeggen.

achja, is natuurlijk geen excuus en even netjes te woord staan is natuurlijk een kleine moeite. mochten er nog vragen zijn wat betreft de monza dan kan je een mailtje sturen via onze site en die beantwoord ik voor je.

in ieder geval veel veilige kilometers toegewenst met de monza. je hebt er een goede auto aan! :thumbup :thumb

Sjoerd uit friesland

via Peter777 ori GSE velgen gekocht, gelijk geschuurd en gespoten en nieuw rubber er om, nu begint het er echt op te lijken met de monza :wub :wub
          ik heb m te koop staan maar begin nu toch echt te twijfelen om hem weg te doen, hij is in super mooie staat vraag Peter777 maar hij heeft m al bewonderd :wub

peter777
          Deelnemer

Super! Ik hou wel van het originele, en deze GSE velgjes maakt het geheel mooi af! En in real life idd net zo strak als op de foto :)

GSE
            Deelnemer

Ik weet niet hoe je financieel zit,maar wegdoen is echt zonde,minder waard worden als nu zal een Monza zeker niet meer worden.

De tijden dat ik hier in Venlo naar de sloop ging en dat de 2 senators en 1 Monza stonden zijn al 15 jaar voorbij..

Een goede Monza kocht je ooit voor 1000 gulden alias 450€ nu voor 450 vind je nog geen sloper meer waar niks meer van goed is.
              (geld word ook snel minder waard maar goed)

Aan geld heb je niks dat kan de ECB bijdrukken met miljoenen per uur binnen een maand kan je de wegen volplakken met 500 briefjes als ECB het zou willen maar een Monza weer in productie nemen zal niet meer gebeuren en dan bedoel de eerste Monza,s A1 A2.

Dus laat staan zou mijn advies zijn.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.