Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › monza op bbs RY011 8×17
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 juni 2010 om 15:41 #17673682
boite , en alle remleidingen ook gedemonteerd benzine leiding
nu de assen en stuurkolom verwijderen
, en dan verhuizen naar de plaats voor te zandstralen 500m van de deurgrtz
27 juni 2010 om 07:28 #17673683nog wat onderdelen gaan halen
L & R wielrand (klokkerholm )
R voor gardebou (origineel opel)
deurdrempels L & R (origineel opel )
achterplaat voor onder de lichten
en nieuwe motorkap (origineel opel )
had nog een setje velgen gehaald om eens te passen
7,5/9 x 16 juist verkeerde banden 225 45 16 rondom
achteraan valt het nog mee , maar vooraanop die 7,5nu weekje conge daarna zandstralen en lassen
grtz
27 juni 2010 om 16:17 #17673684gewoon alles nieuw!:thumbup
zo pak je het in een keer goed aan!:wub
28 juni 2010 om 06:23 #17673685origineel gepost door bettus accu
gewoon alles nieuw!:thumbupzo pak je het in een keer goed aan!:wub
heb juist goeie okkazie deuren en kofferklep de rest is grotendeels nieuw en origineel sommige stukken zijn wel namaak klokkerholm past beter dan die vanwezel zeggen ze toch
grtz
11 juli 2010 om 17:27 #17673686heb nog een vraagje omdat er in de rekord een 2.2in komt
moet ik de uitlaatlijn ook van een 2.2 hebben zekerof is die van de 2.0s hetzelfde
ga hem toch nieuw kopen , want goeie okkazzie s zal een probleem worden denk ikgrtz
18 juli 2010 om 16:30 #17673687assen gedemonteerd
en dan hebben we hem verlaagd
zo laag zal ik hem wel niet krijgen ,
maar zou wel aardig in de buuurt willen komengrtz chriske
18 juli 2010 om 17:35 #17673688super combie!!!
velgen met deze verlaging in het bruin met chromen lijstjes
veel respect dat je dit klaar gaat makengrtz
18 juli 2010 om 18:27 #17673689lekker bezig daar :)
zou wel mooi zijn als je hem zo laag kan krijgen in combi met deze velgen, ziet er gaaf uit zo :thumbup8 augustus 2010 om 07:42 #17673690had nog een setje velgen liggen king 100 (ats cup look a like )
omdat polieren redelijk duur was
zo waren na aankoop , waren wel in slechter staat hadden borduur schade ook
nadat ik ze gestraald heb
en gisteren nog eentje in grijs metalic gespoten
k weet niet of ik het hart nog in een andere kleur zou doen of een blauw detail ofzo ( komen onder een blauwe kadett c coupe)grtz chriske
11 augustus 2010 om 17:21 #17673691dit was mijn vorig project , en heb nu andere velgjes voor
eronder
grtz
11 augustus 2010 om 17:49 #17673692mooie coupe :thumbup
zou alleen nog wel iets met die velgen doen, vind ze er kaal en saai uit zien zo. maar goed das mijn idee :)
verder goed bezig daar :thumbup
11 augustus 2010 om 20:02 #17673693ik vind het juist wel erg netjes staan zo!:thumbup
31 augustus 2010 om 19:31 #17673694
deurdrempel verwijdert
onderste stuk achterplaat
front ook al verwijdertgrtz
24 oktober 2010 om 18:13 #17673695nog wa gaatjes gevonden en slechte stukken
dus vandaag ook voor de eerste keer gelast, viel wel goe mee op oude stukken natuurlijk
na afstellen van de laspostgrtz
24 oktober 2010 om 21:11 #17673696goed bezig chris :thumbup
krijg gelijk weer zin om met die van mij bezig te gaan :P, waarschijnlijk heb ik in december eindelijk een sleutelplek en dan kan ik gaan beginnen. ben benieuwd wat ik dan tegen ga komen.btw, heb jij al een idee om de rekord zo laag te krijgen zoals je hem had op de foto zonder assen?
grts
24 oktober 2010 om 21:27 #17673697waar ligt blokkie
wat moet het kosten
en hoe snel moet t weg zijnzoek reserve motor voor mn C record
groet michel
25 oktober 2010 om 04:20 #17673698mies&geri
als je het 2.0s blok bedoelt deze is al verkocht
zal je niet kunnenhelpenen swingersv
zal proberen worden met verschillende veren ook van andere opel modellen
heb er nu al die van KAW liggen -55/35
k hoop hem natuurlijk zo laag te krijgen hegrtz
25 oktober 2010 om 13:11 #17673699Kben wel benieuwd hoe laag je hem gaat krijgen en hoe :P
Ik wil na de winter mijn rekord ook verlagen… En welke ET waarde hebben die 16″ velgen eigelijk?
Gaaf project dit :D
25 oktober 2010 om 17:52 #17673700dus van die borbet a 7,5×16 et20 en de 9×16 et 15
hebben onder een calibra gezeten
is niet erg een model dat veel aantrekkingskracht heeft
maar wacht maar tot hij af isgrtz
25 oktober 2010 om 19:39 #17673701Vind ze eigelijk best wel gaaf :O
Heb onder mijn vectra borbet T 9j voor en achter… aangezien die op de stalling gaat wou ik die mss op de rekord plaatsen…
Alleen heb ik et 15 en et 30, dus kijke hoe dat uitkomt… voor en achter verschillend…En ik wacht ook af tot hij af is haha!
Zo’n 2 deurs is egt wel sjieker als een 4 deurs! jammer heb ik een 4 deurs haha!
25 oktober 2010 om 19:52 #17673702op de foto waren mijn assen er ook al verwijdert
daarmee dat ze mooi passen he
met een verlaagde kasgrtz
25 oktober 2010 om 20:02 #17673703Owjah, zie het nu dat je het zegt en ik terug kijk… Darn… :P
26 oktober 2010 om 19:55 #17673704ik ben benieuwd wat het gaat worden met de verlaging, ik blijf ook nog steeds op zoek. valt niet echt mee om voor de rekord iets te vinden.
@flopke, ik heb ook borbet t onder m’n rekord :P ik zal van de week wel eens kijken welke et waarde ze hebben. ik heb ze in 14 en 17 inch, en zijn in verschillende et waardes.
26 oktober 2010 om 20:42 #17673705Kheb vernomen dat je voorpoten van een E2 moet gebruiken en achter is E2 gelijk aan E1… Maar dat heeft Chriske al gedaan… Daar zijn dan verlagingssetjes voor te krijgen… ( als ik pipo zijn verhaal begrijp )
@wingersv, ik had idd al eens gezien dat jij ook borbet T hebt, alleen heb ik 16″ en jij 14 en 17 haha! kijk maar eens voor me!Maar vond hoe die A’s eronder stonden ook super gaaf :O maarja, of dat werkelijk mogelijk is wacht ik even af als Chriske klaar is :P kunnen we dan zijn ideeen overnemen :P (niet na-apen) ( zit daar verschil in? :hmmz )
Iig nogmaals respect voor zijn werk :O wou dat ik het kon :P
26 oktober 2010 om 21:06 #17673706AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wat een gewaagd project. Respect om zo een rotte auto een tweede leven te geven. Hij is pittig rot, maar dit gaan jullie zeker redden.:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.