Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › MONZA GSE met 3,6 Liter Lotus Dubbele Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 juli 2009 om 20:15 #17211051AnoniemLid sinds:
1 January 1970Deze behoort een plekkie te hebben hier in dit Opel Forum :thumbup
=======================================
mocht deze Monza al ruim beschreven staan hier in dit
forum, daarvoor alvast mijn exuses.
======================================Deze Monza, Bj.1986 , staat te koop op AS24,
De vorige eigenaar is helaas overleden en heeft dit kunstwerk niet kunnen afmaken.
D’r moeten nog een paar kleine dingen aan gedaan worden,
alle veranderingen aan deze Monza zijn beschreven
op de brief en zijn getest en Tüv goedgekeurd.Dit alles is voor mij de motivatie geweest om er een topic voor aan te maken.
alleen al vanwege het vele werk wat aan deze Monza is verricht, respect daarvoor. :thumbup:thumbup:thumbupTja, de 1 kan en mag zeggen, zonde, maar de ander
zit te denken, wow, was dat nou.Alleen de vraagprijs, daar moet je even slikken, nl 33.000 euro.
Maar als je dat vergelijkt met die prijs van die Ralley Monza op Mp,
dan is de prijs voor deze ferrari-rode Monza een schijntje.Hieronder de inhoud van deze Monza,
die ik origineel gelaten heb in het Duits.==========================================
Der Motor hat 550 PS und entwickelt ein Drehmoment von 760 NMDas 6 Gang-Getriebe stammt von ZF und kommt
auch in Aston Martin und Corvette zum Einsatz.Bremsen, Auspuff und Hinterachse kommen aus der DTM.
Carbon Motorhaube,
Aston Martin Kühlergrill,
Porsche Cockpit,
Recaro Ledersitze,
BBS Alufelgen in 18“,
Beckerradio mit 1600 Watt Endstufen.
2 Ledersitze Typ König 5000,
Mittelkonsole in Leder mit Karbonauflage und 4 Zusatzinstrumenten.
Porsche Instrumente aus dem P.950.
Hifi mit Becker Mexico, 10-fach CD-Wechsler,
Bosten Subwofer in
Reserveradmulde, Magnatlautspr. und Graffiti V12 a.d.Heckablage,
2x 1600 watt Punchverstärker im Kofferraum.
========================================31 juli 2009 om 21:36 #17506019:cryzonde dat de monza er zo uit ziet, had beter alleen het blok erin gelegd en van de auto afgebleven
31 juli 2009 om 22:19 #17506020Mja alleen zal die uitbouw wel nodig zijn voor de bredere spoorbreedte en als ie werkelijk 550 pk heeft mag ie best aan de buitenkant te zien zijn, maar ik vind het wel jammer dat ze de lampen veranderd hebben, wrom zou je niet mogen zien dat het een opel is??
31 juli 2009 om 22:54 #17506021Bent wel laat dat ding hadden ze op het OHF al een maand terug ondekt….
Zijn ook al mensen die zo,n blok in een C-kadett hebben gelegd…zo uniek is het niet om zo,n blok in een auto te leggen waar standaard al een L6 inzit,en al die ombouw….
Is het mooi of niet thats the question…Ik vind het niet veel meer op een Monza lijken,teminste niet die het ooit is geweest.
Lijkt me verder wel gaaf om mee rond te rijden,maar die prijs is verre van normaal voor dat geld koop je ook een Lotus Omega die ik mooier vind als dat ding en je houd dan nog wat over,maar smaken verschillen.
31 juli 2009 om 23:10 #17506022AnoniemLid sinds:
1 January 1970Bent wel laat dat ding hadden ze op het OHF al een maand terug ondekt….
mijn opmerking was ook of ie al eens opgemerkt was hier in het forum ;)
In feite, naar mijn weten staat ie al veel langer te koop,
tussentijds even van het toneel verdwenen,
maar nu weer een tijdje opnieuw op de planken gezet. :thumbup1 augustus 2009 om 00:40 #17506023techniek is super, uiterlijk lelijk… Mercedes achterlichten.
1 augustus 2009 om 03:31 #17506024velgen en blok super:wub
Buitenkant is weer iemand zijn persoonlijke smaak, ik denk ook als de auto buitenkant beetje meer origineel was dat die makkelijker te verkopen was
1 augustus 2009 om 05:22 #17506025ut is en blijft een oude auto, vraag mij af of 33.000 euro wel gaat lukken.
1 augustus 2009 om 06:02 #17506026tjeeje wat een brute bak! smaken verschillen ik vind dit echt een geweldige auto! alleen die mercedes achterlichten vind ik minder maar niet dramatisch..!
waar komt die man vandaan? want ik ken hem volgens mij, of althans me vader, hij heeft in ”92 foto’s van die auto gezien van hoe ver hij toen was met bouwen. en toen zat er een gewone 3,6 in
als het deze man is, dan heeft ie ook een b commo gehad die helemaal uitgebouwd was.
1 augustus 2009 om 06:05 #17506027Sorry,… Maar.. een originele monza is geweldigm, maar dit..
Ongelofelijk wat een lelijke auto…
Met die nep audi voorkant en nep mercedes achterkant..1 augustus 2009 om 06:32 #17506028AnoniemLid sinds:
1 January 1970wat een schip:o
nee mijn smaak is het ook cker niet
ok de motor en bak zijn wel ok maar ja das allemaal standaard lotus
en voor dit geld kocht ik persoonlijk liever een originele lotus
die is ook n stuk waardevaster;):thumbup2 augustus 2009 om 09:18 #17506029AnoniemLid sinds:
1 January 1970Moet er niet aan denken om schade te krijgen met deze wagen,
want dan kun je er met een bezem en stoffer en blik omheen lopen :cry:DHet is een prachtig object, ok, jammer dat het voorheen
een echte Monza was en die nu te ver is overtuned en
overrolled door andere ‘merken’. :cool:Respect aan de [overleden] eigenaar, die deze wagen helaas niet heeft kunnen voltooien .:wors
2 augustus 2009 om 10:15 #17506030Hoe vern**k je een Monza? manman. leuk dat Lotus blok, maar voor de rest :thumbdown
2 augustus 2009 om 10:35 #17506031Idd, zo’n Lotusblok is leuk, en een uitbouw moet ook kunnen bij zo’n auto…
Maar dit?? Als ik niet zou weten dat het een Monza was, dan zou ik denken dat het weer zo’n Chinese auto waar nagemaakte onderdelen van diverse Duitse auto’s in verwerkt zitten ;)
33 mille lijkt me dan ook niet echt reëel, twijfel er een beetje aan of er een 0 teveel in de prijs staat toevallig ;)
3 augustus 2009 om 09:25 #17506032Hoewel erg persoonlijke smaak, en ik altijd voor origineel ga, vind ik het nog geen eens lelijk. Hier is best wel over nagedacht, en het is goed gedaan. Zo had de A3 of A4 eruit kunnen zien.
3 augustus 2009 om 09:44 #17506033AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zo had de A3 of A4 eruit kunnen zien.
En gezien de knipoogjes van de Chinezen richting Opel,
dan zou deze droom nog wel eens uit kunnen komen:hmmz:D4 augustus 2009 om 00:27 #17506034vind hem er wel dik uitzien, geef mij deze maar ipv de standaard monza:D
het geheel maakt hem meer van deze tijd, onderhuids is en blijft het een monza;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.