Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Monza GSE aangekocht en een dikkert
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 februari 2015 om 08:14 #18273406
hahaaaaaaaaaaaaaaah jij bent mijn held het werkt!!!! :D :thumbup :thumbup
@Andre_Ede wrote:
Zo lastig is het toch niet?
Je klikt op het kettingsysmbol wat je ziet er komt een popup en je kiest bij de bovenste kopieren en plakt dat hier tussen [img]en[/img]
Je kunt ook de tweede doen dan staat img en /img er zelfs al bij zie ik net.18 februari 2015 om 11:06 #18273407Mooi ding! Hier ga je erg veel plezier aan beleven :)
18 februari 2015 om 12:09 #18273408Inderdaad een zeldzaam mooie Monza
18 februari 2015 om 15:35 #18273409Stationair probleempje opgelost!! slang naar de luchtfilter was gescheurd, daardoor kreeg i valse lucht gaan ze ineens heel gek van doen :D maar loopt als een tiet nu :D :D :D :D :thumbup :thumbup :thumbup
18 februari 2015 om 16:26 #18273410Kijk dat zijn de goede berichten een v6 die je na jaren tot leven wekt en gelijk doet wat ie moet doen lekker rijden.
Je heb zeker een mooie monza gevonden, veel rijplezier gewenst!
18 februari 2015 om 16:55 #18273411jongens nog meer foto’s
18 februari 2015 om 17:35 #18273412Toevallig dat ik wat foto,s vond van de mijne:
En die zijn gemaakt rond:
2008:05:05En rond die tijd is mijn broertje de zijne ook opnieuw gespoten in dezelfde kleur die waren beide weg rond dezelfde tijd maand 4/5 van 2008.
Dus die is een jaar of 6,5/7 terug overgespoten in de originele kleur enkel is bij de ex auto van mijn broertje de voor en achter bumper niet meegespoten en zijn de spiegels en sideskirts meegespoten in de originele lak.
Die 24v is de daarna ingekomen rond het einde van de zomer augustus/september en daarna heeft ie amper gelopen minder als 1500km zeker,toen ie klaar was is der amper op aan gekeken.
18 februari 2015 om 18:22 #18273413kom hem ff showen 24 mei op de meeting in zwolle ;)
staat hier wel tussen de meetings ;)18 februari 2015 om 21:27 #18273414Mooie kleur, mooie velgen, snelste blok (binnen de normale CIH regionen) en GSE aankleding. Je hoeft er echt helemaal niks aan te doen, ziet er top uit zo! :wors
18 februari 2015 om 21:51 #18273415AnoniemLid sinds:
1 January 1970@remutr wrote:
Kijk dat zijn de goede berichten een v6 LIJN 6 ;) die je na jaren tot leven wekt en gelijk doet wat ie moet doen lekker rijden.
Je heb zeker een mooie monza gevonden, veel rijplezier gewenst!
19 februari 2015 om 07:32 #18273416Je heb helemaal gelijk Louwe :thumb
Monza is nog uit de tijd dat Opel goede auto,s maakte :D
19 februari 2015 om 09:26 #18273417heb de smaak te pakken jongens gister lekker gepoest :thumb :thumbup
wat een plaat van een Monza :wub :wub :wub :wub
nog bedankt voor alle leuke recties :wub
19 februari 2015 om 11:46 #18273418AnoniemLid sinds:
1 January 1970Erg mooi :wors . Kon hem nog niet, maar zou hem graag eens op een meeting willen bekijken. Veel plezier ermee.
19 februari 2015 om 13:50 #18273419wat een plaatje zo gepoetst :thumb
19 februari 2015 om 19:21 #18273420@Senatorman wrote:
Erg mooi :wors . Kon hem nog niet, maar zou hem graag eens op een meeting willen bekijken. Veel plezier ermee.
ook maar naar de meeting in zwolle komen dan :jerry
(kun je gelijk wat forum stickers verkopen haha)
back ontopic!
mooi autotje, ook leuk om te zien dat je er zo druk mee bezig bent al met wassen en poetsen.
19 februari 2015 om 19:28 #18273421zeker mooie gse ,
veel plezier ermee
grtz19 februari 2015 om 22:06 #18273422AnoniemLid sinds:
1 January 1970mooie wagen hoewel ik de wielen wat te “modern” vind voor deze auto…………
19 februari 2015 om 23:33 #18273423Ik ken die auto al 7/8 jaar en het begon met het idee van kopen + slopen (der zat alles in wat in die tijd lekker liep:265 getrag bak-setje getinte ramen-30E-digidash-koplampen met verstralers-7J manta 400 velgen lagen op de Monza-Recaro,s enz enz,en aanschaf was ie niet duur als ik eerlijk ben.
Alleen zag ik dat die Monza op wat kleine dingen zeer goed was nl alleen de dorpels waren slecht en de veerpoten en de deur aan de bijrijderskant en wat blaasjes rond de vooruit maar dingen als langsligger voor balkje bij de tank (via koffer van binnen zichtbaar) plaatwerkt waar de voeten tegen komen aan de buitenkant en de spatschermen en wielranden en plaatwerk onder het koffer enz enz enz was allemaal in zeer zeer goede staat.
Ik heb mijn broertje toen kunnen overtuigen dat ie um maar moest opmaken en dat heeft ie toen gedaan dwz der zijn nieuwe dorpels ingekomen en der is een andere deur aan de bijrijders kant ingekomen en rond de voorruit is ook alles vervangen door hard plaatwerk van een sloper en daarna is de gehele auto op de bumpers en de achterklep overgespoten in de originele kleur,ook wist de schade werker te vertellen dat de veerpoten niet gelast maar geplakt konden worden met speciale lijm hij heeft die toen blank gemaakt en gelijmt alleen dit heeft maar een tijdje gehouden en toen is der een 24V veerpoot brug geplaats.
Toen ie terug kwam van de spuiter is der vrijwel meteen een 24v ingekomen met een nieuw vliegwiel en koppeling en die motor heeft toen nieuwe pakkingen voor de in en uitlaat gekregen,nieuwe bougie kabels + bougies en een nieuwe lamda sonde + de 24V schijven en klauwen..
Ook is de kachelmotor vervangen door een nieuwe uit Duitsland van opel classic partsEn toen ie naar behoren liep werd ie in de hoek neer gezet…Waar ie sinds de 24v transplantatie geen 1500km heeft gelopen…
Ik zou de veerpoten nog ooit gaan lassen maar das der nooit van gekomen maar das maar een 100€ materiaal kwestie en 1-2 dagen werk (bumper spatschermen los en beginnen maar….)
Die auto heeft de laatste 3 jaar geen 300km gedraait….Hij stond daar maar of geschorst of geen benzine of geen tijd of net wat….Als de vraag verkoop je um niet door Sjoerd was gestelt had ik niet eens is aan die Monza van mijn broertje gedacht…Mijn eigen GSE is hetzelfde verhaal….De auto staat daar maar,maar geld word met de dag geprint en minder waard en echte goede Monza,s zijn op en ik heb um betaalt en het geld (nog) nodig dus ik laat um maar staan,verkopen kan altijd nog als ik der vanaf zou willen.
Die 24V motor loopt als een klokje,het 3.7 diff is stil,de 296mm remmen zijn nieuw (kijk maar eens die zijn der gelijk met 24v ombouw opgekomen check die schijven maar),bak schakelt mooi stroef,electrisch werkt alles (dacht ik teminste),laatste keer dat ik die auto heb zien lopen was afgelopen zomer juli/augustus dacht ik dat ik um nog gezien heb voor 1 of 2 dagen,verder stond ie daar maar in de hoek onder het stof te kijken..
19 februari 2015 om 23:42 #18273424AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooi stukje geschiedenis van deze monza. :thumb
20 februari 2015 om 15:52 #18273425Mooie bak zeg :thumbup , en leuk dat hij nu weer actief bereden gaat worden!
5 maart 2015 om 06:39 #18273426Nou het gevecht met de voorpoten is begonnen :thumbup :D ,
al met al best te doen, heb er erg tegen aangekeken maar rustig blijven is de truc :D
1 kant ronden we vandaag af, veel info gekregen hoe en wat het beste is, Ben had ook een paar super tips!!, maar ben toch voor origineel gegaan, en geloof me deze gaat nooit meer, achter het ori verstevigings stuk ziten platte strippen voor meer kracht hij gaat geen kant meer op :thumb .
nu alles eerst netjes afslijpen en bij werken met lamellenschijf, post van de middag het resultaat.
kut kotter met zn camera grrrr ff goed kwaad kijken pa :D
mn maatje aan het lassen :thumbup
als alles is afgewerkt wordt i vlak vol dinitrol gespoten (ml) auto krijgt volledige behandeling :thumbup
5 maart 2015 om 06:47 #18273427Ben vraagje heb jij de ori gse velgen nog te koop? wil ik graag overnemen :thumbup
@GSE wrote:
Toevallig dat ik wat foto,s vond van de mijne:
En die zijn gemaakt rond:
2008:05:05En rond die tijd is mijn broertje de zijne ook opnieuw gespoten in dezelfde kleur die waren beide weg rond dezelfde tijd maand 4/5 van 2008.
Dus die is een jaar of 6,5/7 terug overgespoten in de originele kleur enkel is bij de ex auto van mijn broertje de voor en achter bumper niet meegespoten en zijn de spiegels en sideskirts meegespoten in de originele lak.
Die 24v is de daarna ingekomen rond het einde van de zomer augustus/september en daarna heeft ie amper gelopen minder als 1500km zeker,toen ie klaar was is der amper op aan gekeken.
5 maart 2015 om 18:31 #18273428Ik zou niet weten of die velgen hier nog ergens liggen zal morgen eens kijken..
Sjoerd ff de andere kant nog,en je hebt een harde nette auto die goed voor dagelijks gebruik is in te zetten.
5 maart 2015 om 21:29 #18273429Mooie dikke Monza! :thumb
Maar heb je het plaatwerk erover heen gelast, of oude eruit geslepen en er tegen aan gelast ?
5 maart 2015 om 22:40 #18273430Volgens mij zijn dat de overzetdelen zoals je die meer ziet. Heb ze zelf ook gebruikt bij een rekord en daar echt ingelast. Dus oude rot er uit en dit er weer in. Ziet er keurig uit trouwens! Je hebt de domen wel gefixeerd voor het lassen? Dus een veerpootbrug oid alvorens het staal er uit te slijpen?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.