Monza 2.4

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261210
    Monza 2.4
      Lid sinds:
      17 September 2013

      Zo hier even de monza plaatsen

      Ik kocht de monza als een non runner
      En bleek geen 2.0 tezijn maar 2.4 dus dat is een mee valler maar niet alles was er bij

      Nu eerst alles aan de praat krijgen
      Foto’s van alles komt er aan

      #18179492
      Monza 2.4
        Lid sinds:
        17 September 2013

        zo is de monza aan gekomen en kwam er al gauw achter dat het meer was dan alleen even bedrading aan sluiten :swear

        interieur is wel in nieuwstaat en vlekkenloos ook :thumb


        zo nu voor de deur





        de grootste klus is alles nog weer aan de praat tekrijgen onder de kap maar ben al wel wat op geschoten nu de waterslangen nog

        de spoiler vind ik maar niks zou liefs een GSE spoiler willen maar wie weet kom ik er wel eentje tegen :thumb

        #18179493
        Monza 2.4
          Lid sinds:
          17 September 2013

          Vandaag weer wat gedaan

          Ontsteking werkent gekregen

          Startmotor werkt weer

          Benzine leidingen weer op de goede plek aan gesloten

          Alleen de motor wilt nog niet aan slaan dus even kijken waar het aan kan liggen
          Benzine krijgt hij ook onsteking maar geen bang

          #18179494
          Monza 2.4
            Lid sinds:
            17 September 2013

            Vandaag? De monza heeft een teken van leven gegeven. Ontsteking werkt en met een beetje benzine in de inlaat loopt de motor wel dus nu kijken waar get nu aan ligt waardoor de verstuivers niet willen spuiten

            De benzine pomp werkt wel en ook goede druk

            Iemand een ideetje ?

            #18179495
            H-400
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 November 2006

              Is de toevoer en retour van de benzinegallerij niet (per ongeluk) verwisseld? Dat is een regelmatig voorkomend euvel
              bij een motorwissel. Een monza was hier in België niet leverbaar met 2.4, maar wel met 2.2; vandaar…
              Succces!

              #18179496
              Monza 2.4
                Lid sinds:
                17 September 2013

                @H-400 wrote:

                Is de toevoer en retour van de benzinegallerij niet (per ongeluk) verwisseld? Dat is een regelmatig voorkomend euvel
                bij een motorwissel. Een monza was hier in België niet leverbaar met 2.4, maar wel met 2.2; vandaar…
                Succces!

                Ze hebben een rommeltje van gemaakt ben ik achter gekomen

                2.0 bekabeling op een 2.4 met 2.2 inlaat en 2.4 gasklephuis dus ik ga kijken of ik een andere inlaat kan vinden die wel zo opkan

                #18179497
                johnny5
                  Lid sinds:
                  25 March 2011

                  EN dat allemaal gedaan door z,n pappie :D king: maar we komen er wel uit hoor :D

                  #18179498
                  Monza 2.4
                    Lid sinds:
                    17 September 2013

                    Vandaag als het goed is de donor inlaat due word gebruikt voor de injectors en gasklephuis en voor de zekerheid zit er ook een draadboom bij voor als er een draadbreuk in zit bij de monza

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.