Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Monteur gespot in Zafira Opc in Westland
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 april 2011 om 18:48 #17235929
Zag vanmiddag na een moddagje in Hoek van Holland te zijn geweest een monteur van Opeldealer van Staalduinen een proefrit maken in een blauwe Zafira Opc.
Ik laat mijn wagen echt niet meer achter bij een garage nadat ik zag hoe hij er mee omging.
Er kwam ook een grote blauwe walm uit zijn uitlaat.Hij was flink aan het trappen zeg maar:swear20 april 2011 om 20:01 #17859289misschien is de turbo wel vervangen en moesten de olierestanten er ff uitgeblazen worden;)
maar idd je auto ergens achterlaten wordt je niet vrolijk van
20 april 2011 om 20:32 #17859290Op zo’n moment ben je blij met een klasse 5 of ritregistratie systeem zodat je zoiets zwart op wit hebt:D. Maar idd wel lomp van hem om het zo te doen want je weet nooit wie je tegen komt…. Zelf heb ik een keer op mij oude werk meegemaakt dat een klant bijna van zijn sokken werd gereden door zijn eigen E AMG met een ingeleende monteur erin. Die jongen kreeg toch wel even een uitbrander toen die terugkwam.
20 april 2011 om 20:55 #17859291Soms moet je wel ff flink het gas indrukken, maar je hebt ook van die gasten die altijd maar lomp moeten doen met een auto die sneller is als die van zijn eigen.
20 april 2011 om 21:49 #17859292het mooiste was nog dat die hem voor een mercedes gooide en mercedes vol in de ankers:o
21 april 2011 om 15:15 #17859293Tjah het hoort absoluut niet maar het gebeurt regelmatig. Mijn broertje heeft zijn Vectra al eens laten uitlijnen en toen die hem kwam ophalen zijn die zijn eigen auto met een noodgang over het industrieterrein vliegen. Nu is dat dus echt niet nodig na het uitlijnen. Hij dus retorisch vragen van ‘is dat nodig na het uitlijnen dat ik de auto hier afgetrapt zie worden?’ De kerel achter de balie wist niet wat die moest zeggen… en maar verontschuldigen. De monteur kreeg wel even lekker op z’n donder.
Ben je zelf enorm zuinig op je auto en dan trappen ze hem bij de garage even af:(
23 april 2011 om 07:45 #17859294ik laat mijn zaffie nooit alleen bij de garage :agent
kom er ook maar alleen voor de APK,en dan nog kijk ik mee ;)23 april 2011 om 10:26 #17859295Nadat ik dus een keer dit mee heb mogen maken. Is mijn auto bijna nooit meer alleen in de garage.
En nog even wat, ik bracht mijn Astra altijd bij de dealer, hoge rekeningen. Want remmen zus en beurtje zo. iedere beurt tussen de 300 en 450 euro.
Breng haar 1 keer naar een dorpsgarage, rekening 275 euro. Zelfde beurt als bij de dealer. En zij rijdt een stuk beter.. :angel
Nu doe ik alles zelf, tenminste alles, voor zover ik het kan.
24 april 2011 om 20:24 #17859296ik dacht even dat dit mijn auto was !!!
maar toen ik hoorde dat het een dubbel rvs uitlaat had dan kon het niet van mij zijn gelukkig maar nu gaa ik echt opletten als ik het bij de dealer brengt ik gaa het niet meer dagen daar laten staan !30 april 2011 om 19:28 #17859297Wel een beetje vreemd dat je nu de opel dealer in een kwaad dag licht stelt.
Je weet niet wat het probleem was.
Denk daar bij aan een mankement bij het snel optrekken of iets dergelijks.
Dan zou dat toch getest moeten worden?30 april 2011 om 19:50 #17859298Ik vind dit ook voorbarig….
Ik heb totaal geen slecht ervaring, zelfs niet nu mijn auto door een elektronica storing bijna 2 weken bij de dealer staat, ik kom af en toe zo maar aanwaaien, en staat keurig in het hek, soms wordt er gereden…ben hem zelfs een keer tegen gekomen,chef die reed deed zijn werk… dit gebeurt soms rijdend.
Chef zegt nee komt niet op straat te staan dan krijgen we portier putten dus…kijk das top!
Ik komt er s avonds wel eens langs en kijk toch ff staat de vectra altijd binnen in de werkplaats geparkeerd.. bijna beter als thuis langs de straat .
Ik heb keurig een leenauto …spreekt vanzelf ben ik net zo zuinig op als op mijn eigen auto (gebeurt ook wel eens anders door klanten!!
En nu we een weekje naar Luxemburg gaan keurig een hagel nieuwe astra J Demo voor mijn deur..uiteraard ben ik daar ook zuinig op..en als hij vies zou zijn lever ik hem zelfs schoon af.
Dit is onderling vertrouwen.. wij hoeven nooit te tekenen voor een leen auto.Dus nee niet elke dealer is slordig en ragt je auto af…
Moet @wesley015 wel gelijk geven… vooroordeel
Voor hetzelfde held is de OPC van de monteur???30 april 2011 om 20:53 #17859299aapje1963 wrote:Ik vind dit ook voorbarig….Ik heb totaal geen slecht ervaring, zelfs niet nu mijn auto door een elektronica storing bijna 2 weken bij de dealer staat, ik kom af en toe zo maar aanwaaien, en staat keurig in het hek, soms wordt er gereden…ben hem zelfs een keer tegen gekomen,chef die reed deed zijn werk… dit gebeurt soms rijdend.
Chef zegt nee komt niet op straat te staan dan krijgen we portier putten dus…kijk das top!
Ik komt er s avonds wel eens langs en kijk toch ff staat de vectra altijd binnen in de werkplaats geparkeerd.. bijna beter als thuis langs de straat .
Ik heb keurig een leenauto …spreekt vanzelf ben ik net zo zuinig op als op mijn eigen auto (gebeurt ook wel eens anders door klanten!!
En nu we een weekje naar Luxemburg gaan keurig een hagel nieuwe astra J Demo voor mijn deur..uiteraard ben ik daar ook zuinig op..en als hij vies zou zijn lever ik hem zelfs schoon af.
Dit is onderling vertrouwen.. wij hoeven nooit te tekenen voor een leen auto.Dus nee niet elke dealer is slordig en ragt je auto af…
Moet @wesley015 wel gelijk geven… vooroordeel
Voor hetzelfde held is de OPC van de monteur???Ben het helemaal met je eens……
:wors :wors
1 mei 2011 om 13:41 #17859300Ik ben zelf ook Opel monteur, en ik maak dagelijks proefritjes met auto’s. En ja… soms als ik een OPC heb, trap ik ook wel het gas in in de polder. Maar dan alleen op de stukken waar niemand fiets, loopt of rijd. Ik luister dan vaak naar de turbo, lagergeluiden, bakgeluiden etc.. deze zijn soms op lagere snelheden en toerentallen haast niet te horen.
Met name auto’s van oudere mensen rij ik af en toe goed los, deze maken bijna altijd weinig toeren en rijden voornamelijk in het dorp, dit is juist een keer goed voor het motortje. Er kwam eens een oudere man naar me toe en die gaf me complimenten dat zijn auto weer zo lekker soepel was… hij moest eens weten :angel
4 mei 2011 om 18:00 #17859288Tja ik zou het niet leuk vinden als ze het met mij wagen zouden doen, maar ik geef ze geen ongelijk, ik zou het zelf ook gedaan hebben haha.
Gelukkig is mij eenmans zaak monteur een porsche liefhebber die er zelf 3 heeft, dus die zal (denk ik ) niet zo iets bij m’n wagen hebben van wat een snelle wagen, even gassen.
4 mei 2011 om 18:15 #17859301nou ik kom vanaf vandaag noooooit meer bij een opel dealer :fy1 :fy1
iig niet bij die van ons in de buurt -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.