montage handleiding Irmscher spoiler gezocht

Forumindex Forums Modellen Calibra montage handleiding Irmscher spoiler gezocht

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    ForeverV6

Ik ben op zoek naar een montage handleiding voor een irmscher spoiler type i 2701405 (zat ook op de dtm en cliff)
      Gaat ff voor de juiste maten waar ik de gaten moet boren en soort afdichtingsrubber (zijn helaas niet meer leverbaar)

Pastra
      Deelnemer

Mijn spuiter van de Calibra heeft twee-componentenkit gebruikt omdat we geen maatvoering konden vinden voor de turbospoiler.
        Gegarandeerd dat deze blijft zitten zei hij me. Mocht het na een week uit laten harden uittesten: 220km/u en de spoiler gaf geen krimp :jerry

Enige nadeel is, die kit droogt snel dus er is maar één kans om de spoiler te plaatsen. Dus een goede samenwerking en een paar keer ‘trainen’ is een pré :thumb

Succes!

Pastra

ForeverV6

Ok, dat is inderdaad een goed idee. Zo heb ik ook de Imscher bodykit gemonteerd. Dat was alleen een 1-componentenkit van Sika (bleef ook netjes zitten bij 230 km/h). Ik moet alleen nog even kijken hoe ik de afgebroken draadeinden er uit kan krijgen.
          Bedankt voor je tip.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.