montage dakstrips Astra H station

Forumindex Forums Modellen Astra montage dakstrips Astra H station

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Delight75

Weet iemand hoe de dakstrips gemonteerd zitten op een Astra H station?
      Zitten deze via de binnen of buitenkant vast en zit er verschil in montage tussen de strips en de rails?

Punt is dat wij al sinds de aankoop 2 klepjes missen uit de strips en dat de verkoper dit wil repareren.
      Nou hadden ze al 2 nieuwe klepjes gemonteerd, maar die waren we na 1 dag alweer kwijt.
      Nu is het wachten tot hij weer een Astra binnenkrijgt met strips.
      Helaas duurt mij dat te lang en krijgt hij alleen maar Astra’s binnen met rails en zijn die volgens hem moeilijker te monteren dan strips.
      Is dit inderdaad zo?

Ik hoop dat iemand mij wat meer info kan geven, want ik wil ook best die rails hebben…..vind ik ook eigenlijk mooier.

ahrend

Dakrails zitten in ieder geval vanaf de binnenkant vast,maar waarom moet je eigenlijk wachten totdat de garage weer een Astra met strips binnenkrijgt,hij kan die dingen toch zo bestellen neem ik aan?

Delight75

Weet dan ook iemand hoe de strips gemonteerd zitten?
          De rails weet ik nu al….

chieltjuh
          Deelnemer

De klepjes op de dakstrip zijn volgens mij er gewild, bij mij is er ook al een gestript, net als t kapje onderkant spiegel.. ook al eens gestript..

Delight75

Niemand die weet hoe ze vastzitten?
              De ene zegt ook van binnenuit en de ander zegt van buitenaf met clipjes….

Please iemand die het weet?
              Het gaat dus om de bevestiging van de dakstrips met die klepjes en niet de rails.

chieltjuh
              Deelnemer

volgens mij gwn vastgeklemt met clipjes, gwn even met wat beleid een schroevendraaier eronder zetten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.