Mogelijkheden voor inbouw ipv CD70 Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Mogelijkheden voor inbouw ipv CD70 Vectra C

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Paintballer
    Deelnemer

Beste Opel fanaten,

Ben sinds kort in het bezit van een Vectra C uit 2008.
      Graag zou ik willen weten wat ik kan laten inbouwen ipv de CD70 die er nu in zit.
      Navi met kleur zou leuk zijn en het afspelen van muziek via de Iphone zou leuk zijn maar dat gaat helaas niet met hetgeen er nu in zit☹️.
      Gaat zoiets trouwens ook kostbaar worden?
      Wacht jullie reacties af.

Groet Roy

liviu2004
      Deelnemer

Auxin inbouw voor uw cd70 en daarna iphone music afspelen. Of een dension module voor usb mp3.

Paintballer
        Deelnemer

Thanks voor de reactie,

Het mooiste zou zijn via bluetooth afspelen want al die draden is om gek van te worden.
          Zou dat mgelijk zijn?

liviu2004
          Deelnemer

Nee, bluetooth streaming met cd70 werkt niet.

Anoniem

Bluetooth kan wel Liviu ;). Heb t zelf ook op een Cd70. Door Liviu de Aux laten inbouwen en dan bij de action een Bluetooth kastje halen om in de Aux plug te stoppen. Kost een tientje dat kastje. Als je de Aux plug in t opbergvakje laat maken kan je daar ook het kastje leggen.

DDS
              Deelnemer

He hallo, ik heb een vectra c uit 2007 en heb er zon android radio van aliexpress ingezet. Ik moet em nog goed inbouwen maar dan heb je wel alles in 1 keer goed. Navi, bluetooth, dvd, achteruit rij camera etc. En omdat het android is kan je er bijv ook gewoon spotify op gebruiken. Werkt gewoon met een canbus converter en dus is ook stuurwiel bediening mogelijk.
                Deze heb ik:Ali express radio voor vectra c

Paintballer
                Deelnemer

[quote quote=18336796]Bluetooth kan wel Liviu ;). Heb t zelf ook op een Cd70. Door Liviu de Aux laten inbouwen en dan bij de action een Bluetooth kastje halen om in de Aux plug te stoppen. Kost een tientje dat kastje. Als je de Aux plug in t opbergvakje laat maken kan je daar ook het kastje leggen.

[/quote]

Ok duidelijk.Er zit bij nij al standaard een aux poort bij het opbergvakje in de middenconsole.
                  Als ik daar dan een Bluetooth module op aan zou sluiten zou het moeten werken dus als ik het goed begrijp?

Anoniem

ALs je een Aux aansluiting hebt sluit je dat ding gewoon aan. Zit een kabeltje bij van een kleine 15 cm. Kan je m mooi opbergen in t vakje. Enige waar je op moet letten is dat je eerst je spotify en Bluetooth aanzet en dan pas je kastje. Je kan m gewoon aan laten staan. Alleen wanneer je weg bent geweest even uit en weer aan zetten voor nieuwe verbinding. En natuurlijk de eerste keer aan je telefoon koppelen door m te zoeken. That’s all. Nooit problemen mee

Anoniem
                      Paintballer
                      Deelnemer

[quote quote=18336956]ALs je een Aux aansluiting hebt sluit je dat ding gewoon aan. Zit een kabeltje bij van een kleine 15 cm. Kan je m mooi opbergen in t vakje. Enige waar je op moet letten is dat je eerst je spotify en Bluetooth aanzet en dan pas je kastje. Je kan m gewoon aan laten staan. Alleen wanneer je weg bent geweest even uit en weer aan zetten voor nieuwe verbinding. En natuurlijk de eerste keer aan je telefoon koppelen door m te zoeken. That’s all. Nooit problemen mee

[/quote]

Vrij eenvoudige oplossing eigenlijk.
                        Had voor de grap Opel nog even gebeld maar die kwamen met een Parrot oplossing,kost volgens mij een hoop meer centjes en zou het qua geluid ook beter zijn?

Anoniem

Ik heb een parrot ck3100 in de asbak verwerkt. Dempt gewoon het geluid van de Bluetooth. Geluid is uitstekend. Niets op asn te merken

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.