moetswillig schade aangebracht:(:(

Forumindex Forums Overige Opel algemeen moetswillig schade aangebracht:(:(

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235836
    DanielC20xe
      Lid sinds:
      8 April 2010

      goede avond mensen

      ik wou even mededelen dat er vanavond iemand mijn auto moets willig inmekaar heeft gereden een hele deuk in de deur:fy1 ik kom zelf uit limburg gemeenten Landgraaf trotse rijden van een astra F 5 deurs C20xe gelukkig heb ik getuigen die het hebben zien gebeuren dus meschien nog beetje van eht waarborg fonds terug krijg vind dit echt zeer gemeen dat mensen dit bij je kunnen aan doen, het zou fijn zijn als er hier leden zijn uit mijn buurt die meschien een oogje in het zijl willen houden het is gebeurd met een SEAT IBIZA of SEAT TOLEDO dit te herkennen aan de rechterkant voor knipper glas eruit die heb ik dus vandaar dat ik weet dat het om een van die 2 autos gaat hij is donker van kleur dus hij moet rechts voor schade aan bumper en knipperglas hebben hopelijk zijn er hier mensen die me kunnen helpen

      alvast bedankt

      Mvg Daniel Ps ik zal morgen wat fotos ervan posten :cry

      #17858232
      DEEF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 May 2007

        dat is mooi klote :fy1
        hopelijk kom je erachter wie het was!
        geen getuigen??

        #17858233
        Sheto
          Lid sinds:
          14 December 2009

          volgens mij wel

          #17858231
          wes155
            Lid sinds:
            27 April 2009

            pff Wel gemakkelijk als je de NL taal een beetje beheerst.
            Is heel lastig te lezen zo!

            #17858234
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              een paar komma’s en een paar keer op enter drukken leest wel makkelijker jah :P

              maar moetwillig? waarom zal iemand met opzet schade met zijn eigen auto aan jou auto aanbrengen?
              en hebben die getuigen waar je het over hebt geen kenteken op geschreven dan?

              #17858235
              wes155
                Lid sinds:
                27 April 2009

                idd,vreemd verhaal….
                maar,de wonderen zijn de wereld niet uit dus…
                wel jammer altijd!
                inmiddels al wat meer te weten gekomen?

                #17858236
                wes155
                  Lid sinds:
                  27 April 2009

                  idd,vreemd verhaal….
                  maar,de wonderen zijn de wereld niet uit dus…
                  wel jammer altijd!
                  inmiddels al wat meer te weten gekomen?

                  #17858237
                  groeneklodder
                    Lid sinds:
                    24 March 2007

                    Hey Wes :P

                    Ik had ook wel zoiets met die taal, maar daar kan die jongen waarschijnlijk ook niet zoveel aan doen ;)

                    Wat ik dan wel weer leuk vind is dat jij er een opmerking over maakt en daarna een dubbelpost doet :jerry

                    Maaruh, Daniel? Weet je al wat meer of blijft het nog onduidelijk?

                    #17858238
                    DanielC20xe
                      Lid sinds:
                      8 April 2010

                      hoi mensen

                      ben erachter gekomen wie het gedaan heeft. Het was dus wel degelijk MOETWILLIG gedaan,

                      ik ken die mensen zelf persoonlijk en weet ook dat die mensen niet verzekerd zijn, of laat staan rijbewijs hebben

                      Dus heb het bij onbekend gehouden,voor nog eventueel wat terug te krijgen via het waarborgfonds

                      maarja wat zullen we zeggen Geduld is een schonen zaak

                      Grrr

                      #17858239
                      yorick
                        Lid sinds:
                        30 March 2009

                        laten gaan??

                        gewoon aangiften doen, voor laten komen en schadevergoeding eisen.
                        laat in de factuur van de spuiter (die je als bewijs wil gebruiken) duidelijk zien dat alleen die schade is gerepareerd die de dader heeft aangericht. anders kan de rechter zeggen dat het niet duidelijk is dat alleen de door de dader aangerichte schade gerepareerd is. en kan de rechter dan zeggen dat de dader niet de volledige kosten hoeft te vergoeden.

                        is dus bij een maat van me gebeurt er werd zo maar 1500 euro van de vergoeding afgehaald (was 2500 euro)

                        #17858240
                        opelpower89
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 September 2009

                          og een dubbel loops jacht geweer lost alles op he daniel:P:P

                          btw blij met je hitteschild:P:P

                          #17858241
                          DanielC20xe
                            Lid sinds:
                            8 April 2010

                            @opelpower89 wrote:

                            og een dubbel loops jacht geweer lost alles op he daniel:P:P

                            btw blij met je hitteschild:P:P

                            ja eigenlijk wel afschieten die handel maarja geduld word beloond zeggen ze

                            en het hitteschild ben er zekerss blij mee oogt gelijk wat mooier:P

                            nu nog de kering:P dan ben ik nog blijer hahah

                            wij gaan ons zien michael fijn weekend

                            #17858242
                            DanielC20xe
                              Lid sinds:
                              8 April 2010

                              @yo!rick wrote:

                              laten gaan??

                              gewoon aangiften doen, voor laten komen en schadevergoeding eisen.
                              laat in de factuur van de spuiter (die je als bewijs wil gebruiken) duidelijk zien dat alleen die schade is gerepareerd die de dader heeft aangericht. anders kan de rechter zeggen dat het niet duidelijk is dat alleen de door de dader aangerichte schade gerepareerd is. en kan de rechter dan zeggen dat de dader niet de volledige kosten hoeft te vergoeden.

                              is dus bij een maat van me gebeurt er werd zo maar 1500 euro van de vergoeding afgehaald (was 2500 euro)

                              hoi

                              Ja zo dacht ik in het begin ook maar die mensen zijn zo erg dat ik weet waneer er een schade vergoeding betaald moet worden die toch niks betalen want dan kan ik jaren achter me geld aan gaan en weet 100% zeker dat ze niet verzekerd zijn en geen rijbewijs hebben
                              laten gaan doe ik zoiezo niet eens is het mijn tijd:P

                              nu even afwachten wat het waarborg fonds doetmet mijn schade

                              Gr Daniel

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.