Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Moe van first posters meteen in een topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 augustus 2010 om 11:19 #17709749
origineel gepost door Stender
origineel gepost door dennis121
Voorstellen is bullshit hiero..
de topics worden toch binnen een korte tijd gesloten en amper bekeken!Maak gewoon het verkoop topic niet toegankelijk voor leden onder de 25 posts!
dit is opzich redelijk normaal voor forums dus doe dat dan ook hier!En mensen die meteen in hun eerste post het probleem neer knallen hou je toch..
Niet iedereen is zo’n autoliefhebber dat ze op forums hun dagen slijten!Nadeel is dan wel dat mensen die alleen lezen of met weinig posts niks kunnen kopen.
Tja verder, het is een lastige discussie.
Als je het toegankelijk maar voor iedereen, maar posten alleen is toegestaan vanaf een bepaalde rang, is dat best goed te doen
11 augustus 2010 om 11:30 #17709750ik was op het extreem machines forum…
had wel voorstel topic gemaakt maar was iets mis gegaan, denk ik want hij stond er niet meer.
begonnen ze ook te muiten, en ja dan denk ik mensen waar maken wij ons druk om.
ik kijk ook hier nooit naar voorstel topics je ziet vanzelf wel wie er de acive leden zijn en wie niet.
11 augustus 2010 om 13:41 #17709751verkooptopic openen maken van 25 post kan niet, er verdwijnen vol continue posts dus dat gaat niet.
verder moeten mensne echt stoppe met zeike over eerst voorstellen, dat maakt echt geen flikker verschil, de meeste komen hier met een probleem weet je het antwoord ervoor vertel het dan maar ga niet zitten zeiken over voorstellen.
de meeste kijken niet eens goed dat is het ergste van allemaal.
is iemand al 4 jaar lid maar 2 post gaan ze een heel zeikverhaal ophangen over voor stellen rot op sukkels11 augustus 2010 om 14:08 #17709752Ik ben Henk, woonachtig in De Helder en mijn hobby’s zijn breien en puzzelen. Als ik tijd over heb, vroet ik graag in mijn groenten tuin en ben ik samen met mijn geliefde.
:jerry
11 augustus 2010 om 14:17 #17709753mij boeit het niet zo:Pzolang er maar geen mensen worden beledigd op het forum dat is nergens goed voor:)
tenzij je het er naar hebt gemaakt:fy111 augustus 2010 om 14:24 #17709754Jantje komt hier voor een vraag, niet voor vrienden, of om lid te worden van een hecht clubje auto liefhebbers. Als iemand zich voorstelt, prima, stelt iemand zich niet voor, ook prima.
Je hoeft niet iedereen te kennen die hier post.
11 augustus 2010 om 16:49 #17709755in ieder geval staat dit topic op de goede plek
slap geouwehoer
pff dat gezeur
ook ik verkoop topic
van “goedkope marktplaats”:
pfff net of hier dagelijks 100 auto s verkocht worden
is het een opel en hij komt bij liefhebber terecht nou dan is dat toch heel mooi
heeft het forum nut gehadze moeten gewoon idereen die een nieuw komer in topic afblaft gewoon ban geven klaar
11 augustus 2010 om 18:04 #17709756Originally posted by eddepet007
ze moeten gewoon idereen die een nieuw komer in topic afblaft gewoon ban geven klaaramen!
11 augustus 2010 om 20:15 #17709757nou ik vindt het wel netjes om je naam bij een post te zetten, en erbij wat voor auto je hebt en hoelang al etc. kijk je hobbys en dergelijk hoeft van mij niet.
en de een vindt het belangrijker als de andere, en er een keer omvragen kan toch geen kwaat, afblaffen ken natuurlijk niet ik kom niet op alle gedeeldte van het forum, en heb dat ook nog niet gezien, maar om iemand de ban te geven die hier geregeld komt… en een onbekende dan die je nooit meer hoort?
als iemand z’n eertse post plaatst en een opel liefhebber is die geregeld wat zal gaan lezen of posten zal het vast niet erg vinden om zich ergens voor te stellen, je ziet toch ook geregeld dat er positief op gereageerd wordt.
hoe vaak moet er niet om meer info gevraagt worden zoals motorcode bouwjaar etc. tis toch makkelijk als je dat of in je eerste post aangeeft of in het daarvoor bestemde stel je voor topic. dan hoeft er ook niet tien keer om gevraagt te worden.mij maakt het verder niet uit of iemand het doet, maar ik kan het best begrijpen dat sommige het wel op prijs stellen.
11 augustus 2010 om 21:11 #17709758Toen ik mijn Kadett aanbood viel het mij ook op hoe lui sommige mensen zijn. Ik kreeg vragen van hoe lang de apk nog geldig is, hoe lang ik de auto al heb weet ik het. Die gegevens kan je zo bekijken op de rdw site…. En wat boeit het nu hoe lang ik die wagen al heb? Ook erger ik me kapot aan van die kopers die gaan lopen zeuren om een piep klein roest plekje op een auto van 500euro…. Echt van die geluk zoekers:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke
11 augustus 2010 om 21:52 #17709759Weet niet of dit -offtopic is:
Sorry :( ik volg het forum al een tijdje en jawel mijn 2e post is een probleem. :thumbdown Hoop dat jullie het niet erg vinden en mij kunnen helpen. :wors Ben momenteel vrij actief sinds ik weer een eigen auto (altijd al een hobbie geweest) heb ipv een auto v/d zaak. Misschien dat ik iemand anders nog es kan helpen of het forum helpen aan wat leuke topics als ik wat tegen kom. Als het probleem is opgelost zit er waarschijnlijk een tuning projectje aan te komen :)
Voorstellen heb ik al gedaan :)Mvg, Menno
11 augustus 2010 om 22:23 #17709760het gaat meer om de personen die van hun auto of spullen afwillen, die hebben aan marktplaats en dergelijke niet genoeg. Dus doen ze het zo.
Zo af en toe zie je het nog wel is.
Vind het eerder apart dat er hier onderdelen aangeboden worden voor een mazda 626.
11 augustus 2010 om 23:01 #17709761oei we gaan op de man spelen mag hoor
staat onder diversen en volgens mij volgens de regels
volgens mij zei ik ook dat ik der geen probleem mee had
reden
mischien zitten er hier ook met meer oltimers 85 er mazda vindt je weinig delen van
winst hoef ik het niet voor te doen stonden nog van pa op zolder
zit echt niet om paar tientjes verlegenmaar goed alst in strijd is met de regels hoor ik het graag
want worden brommers boten etc aan geboden11 augustus 2010 om 23:04 #17709762origineel gepost door Fearless
het gaat meer om de personen die van hun auto of spullen afwillen, die hebben aan marktplaats en dergelijke niet genoeg. Dus doen ze het zo.Zo af en toe zie je het nog wel is.
Vind het eerder apart dat er hier onderdelen aangeboden worden voor een mazda 626.
dus onderdelen van een 626 is vreemd.
maar een sub forum over computers mag dan weer wel ???
(pc en multimedia)das pas vreemd
11 augustus 2010 om 23:20 #17709763maar jongens laten we niet gaan katten dat doen de dames al in ander topic:jerry:jerry
11 augustus 2010 om 23:23 #17709764en dat zeg jij :agent
nha ja.. tis toch slapgeouwehoer hier ;)
11 augustus 2010 om 23:29 #17709765klopt hier mag het maar is niet nodig
oja voor lief hebber heb er ook golf 1 cabrio spullen op staan
11 augustus 2010 om 23:38 #17709766origineel gepost door eddepet007
klopt hier mag het maar is niet nodigoja voor lief hebber heb er ook golf 1 cabrio spullen op staan
wel netjes van je dat je er niet bij vermeld dat het om
VOLKSWAGEN onderdelen gaat.:jerry:jerry:jerry
11 augustus 2010 om 23:40 #17709767Maar ik denk dat iedereen gewoon wat verdraagzamer naar elkaar moet worden. Mja en het maakt toch nie uit dat iemand hier alleen komt om z’n opel te slijten?? Handels opstarten is wat anders maar een auto verkopen wetende dat ie zo bij een liefhebber terrecht komt, moet kunnen toch?? En die lampen van zo’n golf 1 cabrio zijn wel ideaal om een c1 met ronde lampen op halogeen te zetten. :vertag Dus soms kan het ook handig zijn.
11 augustus 2010 om 23:42 #17709768nou eddie… een C1 kopen joh.. kun je je eigen lampen weer gebruiken
:jerry:jerry
12 augustus 2010 om 06:48 #17709769origineel gepost door Ghanz
nou eddie… een C1 kopen joh.. kun je je eigen lampen weer gebruiken:jerry:jerry
Gaat dat passen dan?? :hmmz
Wordt denk ik stoelen eruit rukken en zitten op de achterbank :jerry
12 augustus 2010 om 07:04 #17709770Ik zeg niet veel ,maar vind het een groot gezeur laat iedereen vrij om hier te doen wat ze willen . Ook nieuwkomers die eenmalig iets aanbieden en waarschijnlijk nooit terug komen. Stelletje mierenneukers
12 augustus 2010 om 07:30 #17709771ik zou eigenlijk een tegenhanger van dit topic moeten maken,
Moe van gezeik op first posters :wors
12 augustus 2010 om 07:32 #17709772Volgens mij moet je nieuwe leden juist omarmen..
ik weet wel dat er aanpassingen te doen zijn aan het forum, dat je pas na 1 post (je ziet alleen de categorie met voorstel-topics) toegang krijgt tot de rest.12 augustus 2010 om 08:09 #17709773Ik denk dat een aantal mensen de essentie van een forum vergeten…
Ga drempels opgooien en de mensen gaan vanzelf wel weg.
Wat aanbieders betreft, ook een kortzichtige gedachte..
Zo komen die spullen tenminste bij -naar ik aanneem- bij de liefhebbers terecht
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.