Forumindex › Forums › Modellen › Astra › modderkuipen eruit??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 mei 2011 om 17:20 #17237381
hallo,
ik had een vraagje over de modderkuipen van een astra f station..
ik heb sinds een paar maanden een astra f station met 16 inch eronder.
maar bij t inveren lopen mn banden aan in mn modderkuipen aan de voorkant, en nu zijn mn halve modderkuipen weggesleten.maar nu wil ik mijn auto binnenkort gaan verlagen maar dat gaat dus niet werken zover ik zie..
kunnen deze kuipen eruit of gaat t dan niet meer goedkomen met de auto ?
wat zijn de consequanties ervan ?? ja dat t water overal kan komen snap ik maar zit er meer achter..anders kan ik uiteindelijk ook niet tever verlagen.. zelfs niet met 15 inch
graag uw reacties
21 juni 2011 om 14:40 #17875715niemand die hier iets vanaf weet ???
21 juni 2011 om 15:13 #17875716Tja, je kunt de modderkuipen er altijd uit halen maar veel zal dit niet geven.
De bovenkant van de modderkuip zit met plasic klemmen aan de carrosserie vast dus je winst is ongeveer 3 mm.
Behalve het koolstoffilter (rechtsvoor achter schutbord) zit er niets volgens mij.
Heb ze zelf laatst vervangen omdat de oude kapot gingen…Groet, Rik ;)
21 juni 2011 om 16:19 #17875717Heb je wel de goede bandenmaat?
21 juni 2011 om 17:16 #17875718Nou, als jij je modderkuipen nu al stukrijd zonder verlaging is er iets anders niet in de haak volgens mij..
21 juni 2011 om 17:17 #17875719zonder modderkuipen kunnen de spatborden vlot gaan roesten…
Willem
21 juni 2011 om 21:04 #17875721Modderkuipen zeker niet weghalen.
Welke ET waarde hebben die velgen? Als je banden buiten bijv. je wielkast steken dan staan ze zeker tever naar buiten en dan word je stuuruitslag ook groter met aanlopen als gevolg.
Dit gebeurd weleens als er bijv velgen van een VW, Ford of Honda onderkomen, Opel heeft een heel andere ET waarde, assen steken verder uit waardoor de ET waarde hoger ligt (of eigenlijk lager want hij is negatief) dan lijkt te gaan want de steek is hetzelfde maar dan kun je wel tegen dit soort shit aanlopen en ook bijv. verkeerde naafgat diameters waardoor hij onverklaarbaar trilt en al die flauwekul.22 juni 2011 om 16:18 #17875722ja et waardes en shit weet ik alles vanaf:P:P en ja zat een te grote bandenmaat opdat is ondertussen wel vervangen(waren ook op) maar nu lopen ze niet meer aan en et waardes van de velgen weet ik niet .. komen ook wel andere velgen op daar nie van maar wilde gewoon weten waaromze er eigenlijk inzitten.. had ze bij mn corsa a ook niet en was ook alles prima mee..
maar ik kan dus gewoon zover verlagen als ik wil?? want zover ik nu kan zien kan ik niet verder dan een cm of 5 tot 6.. en wou toch echt wel stuk lager..
wat is eigenlijk max van verlagen voor een F station 1.6 16v??
toch tnx voor de reacties mensen :afro :afro
22 juni 2011 om 17:49 #17875720Ik heb een deel uit mn kuipen gehaald, moest wel anders liepen de wielen aan als ik gewoon recht reed op een vlakke weg :jerry
Wel heel dik in de ML gezet achter de schermen! :thumbup25 juni 2011 om 16:31 #17875723jaaaa dat moet zoiezo gebeuren dik in de tectiel oid…maar okee ik weet genoeg:D:D thnx allemaal voor de reacties..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.