M’n op-com doet het niet

Forumindex Forums Overige Op-Com M’n op-com doet het niet

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    dappie
    Deelnemer

Hallo op-com gebruikers.
      Niet zolang terug ging m’n laptop stuk en dus was ik mijn software ook kwijt :???:
      Ik heb het toen via het forum weer goed gekregen en kon mijn Vectra weer uitlezen :thumb
      Maar nu wou ik vanmiddag m’n auto weer eens uitlezen en kwam ik er niet in en dacht hoe kan dit nu, op de stekker brand nu 1 rood lampje maar volgens mij moet er ook 1 knipperen, dacht ik, kan iemand mij misschien helpen om hem weer werkend te krijgen, alvast bedankt.

Vr,gr, jac.

WillemR
      Deelnemer

Gaat bij Interface test het groene lampje wel even aan?
        In rust wel aangesloten op computer en niet aangesloten op auto brand alleen het rode lampje.

Bij uitlezen hoort er wel een lampje te knipperen.

Is het installeren van de drivers wel gelukt, bij WIN10 moet je geloof ik, wat trucjes voor uithalen.
        Staat wel ergens op forum besproken, even zoeken.
        En door windows updates wordt hij ook wel eens geblokkeerd, opnieuw drivers installeren.

dappie
        Deelnemer

Hoi Willemr, ik had de vorige keer via iemand van het forum hem weer aan de praat en was blij dat hij het weer deed, maar gisteren wou ik mijn Vectra c ff uit lezen en toen bleef er op de stekker die je in auto steekt alleen een rood lampje constant branden en toen had ik al zo iets van (hee) dit klopt niet, naar mijn mening moet er een lampje knipperen maar dat was niet het geval :(
          Heb jij misschien een link je voor mij, op mijn laptop staat windows10.

Alvast bedankt.

WillemR
          Deelnemer

Staat hier ergens op forum door een ander lid beschreven, even zoekknop gebruiken en zoeken op OP-Com Windows 10.
            Staat geloof ik ergens bij de HOW TO

dappie
            Deelnemer

Okee Willem bedankt, ik ga er mee aan de slag :thumb

trucker01
              Deelnemer

effe liviu of liviu2014 een berichtje sturen hij is de expert ….lol

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.