MM foutcode P1555/P0170

Forumindex Forums Modellen Corsa MM foutcode P1555/P0170

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254243
    Sevendust
      Lid sinds:
      7 January 2013

      Hallo allen!

      Sinds 28 december ben ik de trotse eigenaar van een Opel Corsa C GSI uit ’01. Geen directe problemen gehad met deze auto zover en ben er zeer tevreden over. Alleen sinds afgelopen week brand het MM lampje af en toe en ik weet niet waarvan het vandaan kan komen, soms brand dit lampje helemaal niet en soms al vlak na het starten ( dit is meestal opgelost door de motor te herstarten ). Dan heb ik dit probleem voor een paar dagen niet en dan verschijnt deze weer. Zelf ben ik al langs de garage geweest waar ik deze heb aangeschaft en heb hem daar laten uitlezen, daaruit kwam de code P1555 en een P0170.
      Misschien hebben jullie deze vraag al vaak voorbij zien komen, maar ik hoop dat ik via hier wat meer antwoorden kan krijgen over de foutcodes.

      Alvast bedankt!

      Gr. Stefan

      #18092416
      BlackDevil
        Lid sinds:
        4 January 2009

        Zie deze handige link die ook nog eens onderdeel is van ons forum: search.php.

        #18092417
        PyroNiels
          Lid sinds:
          29 August 2010

          Gasklep schoonmaken + carterontluchting modificatie doen als je toch bezig ben…

          #18092418
          Sevendust
            Lid sinds:
            7 January 2013

            Vreemd genoeg na een x aantal km’s te hebben gereden heb ik deze meldingen niet meer.
            Maar ik laat mijn gasklep toch maar schoonmaken als hij voor een servicebeurt moet.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.