Mistlichten vooraan Opel Corsa C 2006 1.2 Twinport

Forumindex Forums Modellen Corsa Mistlichten vooraan Opel Corsa C 2006 1.2 Twinport

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Roy Schillemans
    Deelnemer

Hallo

Ik zou graag mistlichten inbouwen in mijn Opel Corsa C van 2006. Origineel zitten er geen mistlichten op en ik weet dus ook niet of hier aansluitingen voor zijn of of dit zelfs mogelijk is op mijn auto. Kan iemand mij hier mee helpen?

Mvg Roy

MJ40
      Deelnemer

Beste Roy :-) ,

Ik heb sindskort een opel corsa C 1.2 twinport 2006 en er zitten alle opties behalve cruise control en voor mistlampen.

die cruise control vindt ik helemaal niet erg dat ik m mis maar ik wil heel graag voorin mistlampen inbouwen.

weet jij inmiddels meer hierover hoe ik dat zou kunnen doen ?

Bedankt,

Groetjes

Corsa_GSi
        Deelnemer

Ik zou liever cruise control hebben dan mistlampen, maar goed dat is mijn mening.

Het is een kwestie van kijken of de kabels er liggen achter de bumper.

En als dat zo is een relais en knop regelen en kijken of het dan werkt.

Corsa_GSi
          Deelnemer

via google gevonden:

als je stekkerverbinding rechts onder de bumper met 4 draden is voor bereid [ dus 4 tot in de stekker en dan met 2 verder , temperatuur meter ] dan heb je aan een speciale kabel genoeg om vanaf die stekker verder tegaan [ 2 aderige kabel vanaf de stekker vervangen door een 4 aderige , mistlampstekkers en temperatuurmeter stekker aan het andere eind ] volgens mij is astra G kabel het zelfde .in de zekeringkast moet in nummer 41 een zekering van 15 .

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.