Mistlicht voorkant lampje intrumentenpaneel Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Mistlicht voorkant lampje intrumentenpaneel Corsa C

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Speedy88

Beste forumers,

Ik ben sinds kort eigenaar van een Opel Corsa C 1.2 Elegance.

Deze auto is voorzien van mistlichten aan de voorkant.

Echter als ik de mistlichten aanzet, gaan ze wel aan maar ik zie geen lampje branden in het instrumentenpaneel.

Nu vroeg ik me af, is er überhaupt wel een lampje in het instrumentenpaneel voor de voorste mistlampen?

Ik zal ook even langs de dealer geweest om de Tech2 erop te zetten en alle lampjes in het instrumentenpaneel aan te zetten. Maar tussen als die lampjes in het instrumentenpaneel zat er geen lampje voor de voorste mistlampen.

Nu vraag ik me af, IS er geen lampje in het instrumentenpaneel voor de voorste mistlampen? Of zou het lampje voor de voorste mistlampen in het instrumentenpaneel gewoon kapot zijn of helemaal niet aanwezig?

Want een waarschuwingslampje is toch wel makkelijk in het instrumentenpaneel, dat de mistlampen aanstaan.

Alvast bedankt voor de tijd en moeite.

Gr. ilkin

thereaper
      Deelnemer

In het instrumenten paneel is wel een groen ledje aanwezig, altans in mijn c gsi wel.
        Dus dan zal het ledje kapot zijn,

Speedy88

Dankjewel thereaper.

Ik zal dan morgen het instrumentenpanneel demonteren om te kijken waar het lampje zit. Weet je ook toevallig watvoor fitting hierin gaat? T10? T5?
          Alvast bedankt.

thereaper
          Deelnemer

Hier zit geen fitting achter. Er zitten ledjes op de print gesoldeerd.
            Het zijn smd ledjes. Dit zijn kleine vierkante blokjes van een paar mm groot.

Verstuurd vanaf mijn AT-AS50Q met Tapatalk

Speedy88

@thereaper wrote:

Hier zit geen fitting achter. Er zitten ledjes op de print gesoldeerd.
              Het zijn smd ledjes. Dit zijn kleine vierkante blokjes van een paar mm groot.

Verstuurd vanaf mijn AT-AS50Q met Tapatalk

Oh, dan wordt het idd lastig.

Ik zal het eens een keer bekijken dan als ik het een en ander ga programmeren.

Kan je met de Op Com trouwens ook zulke dingen als lampjes etc op het instrumentenpaneel programmeren?

Nogmaals bedankt.

thereaper
              Deelnemer

Volgens mij wel, kan alleen het zelf niet proberen, mijn op com kan niet zo goed met mijn teller overweg.
                Soms gaat het goed, en een paar tellen later dan is het over..

Speedy88

@thereaper wrote:

Volgens mij wel, kan alleen het zelf niet proberen, mijn op com kan niet zo goed met mijn teller overweg.
                  Soms gaat het goed, en een paar tellen later dan is het over..

Oke, nogmaals bedankt voor je reactie.

Heb je misschien nog een tip waar ik het beste een op com kan aanschaffen?

Nick-GSI
                  Deelnemer

kan zijn dat je hem in het instrumentenpaneel moet programmeren, heb dit ook wel eens met vectra c en signum’s meegemaakt

thereaper
                    Deelnemer

Heb mijn op com via ebay gekocht,
                      Waar woon je? Anders is er misschien wel een forum lid met een op com om je te helpen..

Speedy88

Ik zie ook dat er op marktplaats veel OP-COM’s verkocht worden.

Zijn die niet goed? Want als je ze op ebay koopt moet je relatief lang wachten tot de spullen binnen zijn.

Ik woon in Wemeldinge (Zeeland).

Maar is wel makkelijk als ik er zelf een heb. Want dan kan ik zelf een beetje uitvogelen hoe het allemaal zit.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.