mistlampen voorkant astra h 2009 bedraden en inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra mistlampen voorkant astra h 2009 bedraden en inbouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238697
    tommie152
      Lid sinds:
      23 August 2011

      hoe kan ik in mijn astra uit 2009 mistlampen voor in bouwen , ik heb al gezocht naar de stekkers ervoor maar kan ze niet vinden volgens mij zitten ze er niet in.

      Heb ook al de schakelaar er uit gehaald en heb er maar volgens mij zijn poort 1 en 3 niet aangesloten hoe moet ik dat doen??

      #17890658
      astra-gtc-freak
        Lid sinds:
        3 March 2010

        Pin 8 van je stekker van de lichtschakelaar is voor de mistlampen weet bijna zeker dat deze bezet is bij jou.
        Kijk ook nog eens goed of je de stekkers kan vinden als ik het goed heb onthouden zaten ze bij mij vast geplakt bij de stekkers van de koplampen en moet je ze daar los maken om ze vervolgens naar beneden door te voeren.
        (ik heb ook ff moeten zoeken voordat ik ze gevonden had)
        Heb zo ff geen foto’s van de stekkers om te laten zien hoe ze er uitzien.
        Maar wie weet kan iemand anders je hier op het forum mee helpen zodat je weet waar je naar moet zoeken.

        Succes.

        #17890659
        Jelmer_AstraH
          Lid sinds:
          21 June 2011

          De stekkers zijn blauw.

          Kan wezen dat ze er niet liggen de kabels, heb ik op me GTC ook gehad en heb alles zelf gemaakt op orginele manier.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.