mistlampen plaatsen!!!

Forumindex Forums Modellen Astra mistlampen plaatsen!!!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    mik83

hallo allemaal

Mijn vraag ik heb een opel astra G 2002

Nou kan ik van iemand,een voorbumper overnemen,met al uitsparingen,voor mistlampen.

Bij ligt ligt de bedrading al wel voorbewerkt achter,mijn huidige voor bumper.

Nou mijn vraag is al ik gewoon setje mistlampen haal op bv marktplaats,kan je die dan gewoon derin plaatsen,of moet je ze hlemaal gaan vastzetten met schroeven ??

Of zit er in de bumper,al bevestigings punten ???

en hoe zit dat dan met aanzetten,moet je dan een andere ligt schakelaar kopen ???

of kan je van de huidege lichtschakelaar bv gewoon het dopje er af halen,en ander druk knopje opzetten ??

hoop op veel reacties

bedankt allemaal

corsaagsi
      Deelnemer

Je moet een andere lichtschakelaar kopen (met dubbele mistlampfunctie), een relais en een 15A minizekering plaatsen in de zekeringhouder in je dashboard de rest is alles zo erop/in te schroeven..

Ik ga het waarschijnlijk volgende week zaterdag inbouwen samen met de Enjoy koplampen die ik al klaar heb liggen. Heb net al ff de Enjoy achterlichten gemonteerd.. :afro

jan0405

haha ik heb ze er al standaard in :P

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.