Mistlampen gsi relais+aansluiting

Forumindex Forums Modellen Corsa Mistlampen gsi relais+aansluiting

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    ivartje
    Deelnemer

Had een vraag heb van het weekend mistlampen in me bumper gemaakt maar dit moet nog aangesloten worden omdat dit een facelift model is,is het niet voorbereid nu wil ik dit werkend hebben op de orginele mistlamp knop,iemand enig idee hoe ik zoiets moet aanpakken wil het liefste ook orginele relais etc gebruiken? dus ik bedoel dan + naar ?? en dan van ??? naar relais en dan van relais naar?? mischien iemand een schema??

Alvast bedankt!!!

ivartje
      Deelnemer

niemand???

Corsake61

ik heb een universele relais gebruikt en daar staat de aansluiting op de verpakking.Heb ze ook met ori.schakelaar,alleen brand het lampje niet van de schakelaar bij mij(moet nog eens ff nakijken)

BlackDevil

Heb het bij de mijne ingebouwd met controlelampje in het tellerhuis. Kan er wel een How To van schrijven, maar daarvoor ontbreekt het mij nu aan tijd. Anders even op Google kijken.

Sowieso moet je bij dit soort klusjes vantevoren bedenken hoe het moet en hoe je het gaat aanpakken. Nu heb je de lampen er wel in, maar straks moet weer alles los voor de kabels (even ervan uitgaande dat de bumper weer is gemonteerd). Allemaal extra werk. Je bent er wel even mee bezig als je alles netjes wil afwerken. En wil je het helemaal origineel, dan plaats je het relais op de daarvoor bestemde plaats in de zekeringenkast.

ivartje
            Deelnemer

heb je mischien niet een hele korte how-to dan :angel want als iemand het wiel al heeft uitgevonden scheelt het veel

mvg ivar

ivartje
              Deelnemer

xenon is besteld!! alleen zou het heel fijn zijn als iemand een foto heeft of kan vertellen welke onderdelen die ik nodig heb om het orgineel aan te sluiten (zoals relais etc) aansluiten lukt me wel

Mvg Ivar

ivartje
                Deelnemer

niemand die iets weet???

Mvg Ivar

wim-v6
                  Deelnemer

Als je het netjes wil doen zal je ALLE draden zelf moeten leggen, inclusief de pinnen in zowel de zekering kast als voor de schakelaar

Zal eens kijken of ik iets van een schema kan vinden.

Officieel kan je namelijk ook als je je stadslicht in combi met mistvoorlicht aan hebt, ook mistachter aanschakelen, dat kan niet met een universeel relais..

Willem

ivartje
                    Deelnemer

wil het eigenlijk zo hebben dat ik met de bovenste mistlichtknop mijn xenon voor in de mistlampen aan kan zette,zonder dat ik hier een melding van krijg op me dash
                      omdat ik een gsi facelift heb heb ik de onderste mistlichtknop (orgineel) op mijn mistachterlicht zitten

dus als je iets van een schema hebt zou het heel handig zijn!!
                      maar ik wil zoveel mogelijk werken met orginele onderdelen dus het liefste ook dus relais schakelaar etc. maar weet niet hoe die onderdelen eruit zien en welke dat het zijn

mvg ivar

wim-v6
                      Deelnemer

Gewoon los aansluiten dus…

effe nakijken hoe het zit met ce schakelaar.

Weet t niet meer uit mijn hoofd wat welke pin doet, maar dat is makkelijk na te meten..

dan is het verder simpel te maken.

je haalt een universeel relais, of trekt een relais uit een opel op de sloop.

Schakelt de schakelaar het Relais, en dan schakelt het relais de Mistlampen

ivartje
                        Deelnemer

maakt niet uit wat voor relais van een gsi??? miss een foto of iets??

Mvg Ivar

wim-v6
                          Deelnemer

Gewoon een ralais met normale werking.

Of ie bij een universeel vandaan komt of uit een opel op de sloop, maakt dan niet uit..

Willem

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.