Mistlampen als DRL schakelen in OPCOM hoe?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Mistlampen als DRL schakelen in OPCOM hoe?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273653
    RutgerBn
      Lid sinds:
      15 May 2015

      Goede Dag,

      Ben vanaf vandaag eigenaar van een OPCOM en wil de mistlampen van mijn Zafira B voor schakelen als DAY LIGHT RUNNING LIGHTS. Ik weet dat dit niet mag, lens is niet goed, geen wit licht enz enz maar wil het eens uitproberen en eventueel andere LED lampen erin zetten.

      Nu ben ik vandaag wezen spelen met de OPCOM en heb in de desbetreffende menu DAYLIGHTRUNNING 5 optie’s. Als ik alle berichten op het forum en ook internet afspeur zou ik optie 5 moeten kiezen om deze te activeren. Hierbij gaat mijn dimlicht branden maar geen mistlampen. Bij de andere opties geen succes betreft mistlampen aan. Heeft iemand hier ervaring mee, en/of moet ik een andere schakeling gaan maken om dit voor elkaar te krijgen?

      Met vriendelijke groet

      Rutger

      #18297535
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Helaas, mistlampen kan niet werken als DRL. Er is geen optie binnen REC and UEC.

        #18297536
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          http://www.happylightshow.com/opel-1/zafira-b/happylightshow-standard-zafira-b.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Met een happylightshow.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.