mistlampen achteraf monteren

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila mistlampen achteraf monteren

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    bert.
    Deelnemer

Hai, heb ‘n Zafira-B van 2006. Er zit van alles op, alléén (nog) geen mistlampen. Heeft er iemand van jullie misschien ervaring mee? Hoe kan ik erachter komen of er überhaupt mistlampen op gemonteerd kunnen worden. Ik heb er wel eens iets over gelezen, maar dat is eigenlijk meer bij Vectra geweest. Daar heb ik voordien mee gereden en was het bij sommigen achteraf te monteren.
      Kan iemand hierover raad geven. Dat zou ik geweldig vinden. M.vr.groet, bert.

Bijtje

klein kickje want ik heb er zelf ook wel belang bij :afro

bert.
        Deelnemer

origineel gepost door Bijtje
          klein kickje want ik heb er zelf ook wel belang bij :afro

doe ik r nog 1 bij :o

Laagvlieger
          Deelnemer

Ja hoor is mogelijk.

Ten eerste moet je kijken of de auto al bedraad is. Dus hangen de stekkers al wel op de plek waar de mistlampen moeten komen.
            Als dat zo is dan is het een makkie.

Is dat niet het geval…Dan moet je zelf deze kabels aanleggen. Dan moet de UEC (dat elektrisch centrum onder de motorkap) uit elkaar geschroefd worden en moeten er pinnen bijgezet worden. Daarna nog een relais en een zekering in de UEC en dan is het electrisch aangesloten.

Even op zoek naar een andere lichtschakelaar. en die erin drukken.
            Dan naar de dealer voor het programmeren van de UEC en het instrument. En daar mistlampen op Aanwezig laten zetten.
            En dan werkt het.
            En ik spreek uit ervaring.
            Ooit heb ik een Astra-H essentia gekregen die achteraf werd voorzien van echt ALLE opties die er maar waren. En dat is gelukt.

alleen is het grootste probleem iemand te vinden die de UEC wil voorzien van extra pinnen. Ik denk dat de meeste dealers dat niet aandurven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.