Mistachterlicht

Forumindex Forums Modellen Omega Mistachterlicht

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Vuurvosje

Een goedemorgen allemaal,

Ik ben er achtergekomen dat mijn mistachterlichten van mijn omega B2 2001 het niet doen…. Of deze hebben het nooit hebben gedaan…. dat kan ook….

Kan iemand mij zeggen welke van de 4 lichten in de unit mijn mistlampen zouden moeten zijn.

mijns inziens is dit de volgorde

– Remlichten
      – Achteruitrijlichten
      – Knipperlichten
      – dimlicht/mistlicht

En………. heeft er iemand een zekeringtekening in het nederlands…. Mijn omega heeft enkel de duitse versie… Und mein duitsch iz nie zo al zu best :hmmz….

Tevens las ik dat :kewlpics altijd welkom zijn… nu lukt het mij niet om deze te plaatse gaarne hulp….

Hartelijk dank

Lars

Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer

Onder de kop how too boven aan het omega topic staat op pagina 2 een beschrijving voor het plaatsen van foto’s.

Mist licht is geloof ik de onderste. De bovenste is dim en rem. Dan knipper en dan achteruit.

Gr jack

Vuurvosje

bedankt voor de fotoinfo….

Mmm de remlichten heb ik recent vervangen die zitten bovenaan. 1 er onder is knipper… daaronder is achteruit en de onderste brandt als ik mijn dimlichten aanzet…. uhm en het lampje erin heeft 2 gloeidraden….

Weet iemand toevallig welk zekeringnummer het kan zijn. ???

andrew2

De Omega heeft alleen linksachter een mistlicht. Heb je toevallig een 13-polige trekhaakstekkerdoos? Dan zou die de boosdoener kunnen zijn, daarin zit (als men dat althans heeft aangesloten) een schakelaartje dat het mistlicht op de auto uitschakelt als er een aanhangerstekker inzit. Ik heb ook wel eens gehad dat die stekkerdoosschakelaar van de mistlamp wat rottig werkte waardoor het mistlicht het niet meer deed ook al zat er geen aanhanderstekker in.

Andrew

Heytse
            Deelnemer

origineel gepost door Vuurvosje
              bedankt voor de fotoinfo….

Mmm de remlichten heb ik recent vervangen die zitten bovenaan. 1 er onder is knipper… daaronder is achteruit en de onderste brandt als ik mijn dimlichten aanzet…. uhm en het lampje erin heeft 2 gloeidraden….

Weet iemand toevallig welk zekeringnummer het kan zijn. ???

Deze volgorde klopt (tenminste zit bij mij ook zo en neem aan dat B1/2 hier niet verschilt);
              Boven remlichten
              Daaronder knipper en dan achteruit
              Onderste is dimlicht en links is ook mist achterlicht
              Zekering 28 is voor het mist achterlicht 10A

Groeten Wouter

Vuurvosje

Iedereen bedankt voor de reacties… ik dacht dat in beide units een mistlicht zat maar niet dus… uhm ik ga nog maar eens goed zoeken maar weet nu in welke richting…

Vriendelijk bedankt……

Jack-omegax3.0xe
                Deelnemer

nou ja. Ik begin ernstig de plank mis te slaan. Wordt toch tijd dat ik eindelijk men omie terug krijg. Mijn excusses voor de verkeerde inlichting.

.Gr jack

caponetyuh
                  Deelnemer

krijg je als je lang doorg staat komen de afkick verschijnsels:sleeping

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.