Misschien iets leuks voor iemand

Forumindex Forums Modellen Tigra Misschien iets leuks voor iemand

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Kay..

http://link.marktplaats.nl/441590567

Leren interieur van tigra zag hem toevallig voorbij komen

spottekop

Dat is kort bij mij in de buurt haha. Kom van heerlen dus ja.

En wat op de foto te zien is ziet het wel goed uit maar is al wel flink op geboden.

Gr linda (ff bij andreas op zn account)

Kay..

Vind je dat flink :P Normaal vragen mensen 400 euro voor een goed uitziende set.

als je 300 kunt kopen is dat goedkoop

normen1991

jup ik heb al geboden, en ik denk vanavond nog wel keer bieden,…, aleen is wel heel ver van me af :D maar dan maar dag stage missen:P

dabok
            Deelnemer

Inderdaad, omdat het gewoon vrij zeldzaam is..

[rquote=1915709&tid=146542&author=Kay..]Vind je dat flink :P Normaal vragen mensen 400 euro voor een goed uitziende set.

als je 300 kunt kopen is dat goedkoop[/rquote]

normen1991

mijn bod van € 220 euro vond hij te laag, en hij zou akkoort gaan met € 250, kep hem terug gemailt dat als het in goede staat is wat al vrij zeldzaam is, dat ik hem wil reserveren:D nu wachten op email:p

dabok
                Deelnemer

Nieuw zal het niet zijn nee, maar in nette staat (goed bijgehouden met leerpoets/vet) kunnen ze er nog wel zijn!

[rquote=1916556&tid=146542&author=normen1991]mijn bod van € 220 euro vond hij te laag, en hij zou akkoort gaan met € 250, kep hem terug gemailt dat als het in goede staat is wat al vrij zeldzaam is, dat ik hem wil reserveren:D nu wachten op email:p[/rquote]

normen1991

kep een emailtje terug gekregen van noa, hij zij dat het allemaal al los had liggen, maar ik heb tot op heden maar 1 foto gezien, ik kan niet met zekerheid zeggen of ik nu ga op halen, ivm dat ik niet weet hoe de staat van het interieur is, 250 euro is weining voor een net leren rio verde set, maar omdat ik 6 uur aan het rijden ben komen daar de benziene kosten ook nog bij, reken maar uit:o en ik weet ook nog niet zeker of deze leren set nog in goeie nette staat is:P

dabok
                    Deelnemer

Raar inderdaad dat je maar 1 foto te zien krijgt.. !

Beetje lullig als je inderdaad een end rijd en dan het interieur in een bagger staat krijgt te zien..

Iedereen kan foto’s maken van zijn of haar interieur, vooral leer als je het net nieuw hebt, maar 15 jaar later is het echt niet smetteloos meer bij dagelijks gebruik!

[rquote=1916724&tid=146542&author=normen1991]kep een emailtje terug gekregen van noa, hij zij dat het allemaal al los had liggen, maar ik heb tot op heden maar 1 foto gezien, ik kan niet met zekerheid zeggen of ik nu ga op halen, ivm dat ik niet weet hoe de staat van het interieur is, 250 euro is weining voor een net leren rio verde set, maar omdat ik 6 uur aan het rijden ben komen daar de benziene kosten ook nog bij, reken maar uit:o en ik weet ook nog niet zeker of deze leren set nog in goeie nette staat is:P[/rquote]

Astraman
                      Deelnemer

Staat wel bij dat hij instapschade heeft. :vertag Ik zou gewoon daar een foto van vragen…

normen1991

haha al gedaan, wacht nu op foto’s:D

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.