mischien lek

Forumindex Forums Modellen Tigra mischien lek

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    bassyb

hey allemaal k sta met me auto in een parkeer garage en had hem dar vanochtent neer gezet nu liep ik net even terug in me pauze en zag ik wat vochtig heid dus reed ik me auto even naar achter.

nu was dat vochtig heid waarscheinlijk gewoon wat damp maar ik zag ook 3 olie vlekken liggen recht onder de accu ( mijn accu zit alsje de auto voor je hebt links boven in )

het zijn 3 vlekken met elk ong 5 cm van elkaar in een drie hoek

nu weet ik niet 100% zeker of dat die van mij zijn want het was al wat opgedroogt.

maar mocht ik over 2 uur gaan kijken en het blijkt wel te zijn wat zou het dan kunnen zijn|?

naar garage gaan is naturiljk ook een oplossing maar zelf ong weten wat het probleem is verhelpt al dat geonzin van ja het kan mischien hier aan ligge of daar aan bla bla koste voor niks dus

groenetijger

Zou meerdere dingen kunnen zijn.

Heb je eventueel een mogelijkheid om onder de auto te kijken, om te kijken waar dat ie eventueel lekt?
        Ik heb dat toen gehad met wat keerringen, en dan zag je daar een paar vlekken redelijk dicht bij elkaar liggen (totdat er ineens een plas lag, omdat het echt open lag :P)

Wellicht een foto maken als je ziet waar het zit, dat is soms makkelijker..

kadettje-89

zozo dit word een zeer dure koste plaatje voor bassyb.kapotte auto 2 bekeuringen in 1 dag tijd.maar zoals gezegd word check je karterpanboutje even na misschien is die ring wel op/versleten

groenetijger

alles is voor bassy? :P
            Wel zuur, maar de bekeuringen doe je zelf uiteindelijk he?

bassyb

lek bleek niet van mijn auto af te kome :D was geschrokke topic mag weg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.