minimale ET waarde 17inch velgen Astra G cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra minimale ET waarde 17inch velgen Astra G cabrio

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    redsnake

Beste Opel mannen (en vrouwen :D)

ik heb sinds kort onze astra F cabrio ingeruild voor een Astra G cabrio full option 2.2/16v uit 2002.

wie heeft er ervaring met de ET waarde van 17 inch velgen. Ik heb net velgen geprobeerd met ET 39 maar deze komen volgens mij veel te ver naar buiten.

Ik zou graag willen weten welke ET ik minimaal moet hebben om geen gedonder te krijgen met aanlopen etc. uitrollen en dat soort oplossingen zie ik niet zo zitten en wil het graag eenvoudig houden.
      Veel websites van banden leveranciers praten zelfs over ET 35 maar volgens mij gaat dat echt problemen opleveren.

Wie kan me adviseren uit ervaring?

Alvast bedankt

wessaa
      Deelnemer

ik rijd met 17 inch, 7,5J et 35 onder een g coupe.. zal dus niet echt veel verschil moeten maken met de cabrio versie
        bij mij zullen de velgen zelfs nog wel breder kunnen!

Barrythefirst

Een Astra OPC heeft origineel 17″ velgen met ET47

Ik rijd zelf met een OPC G caravan een daarop zitten 18″ GTC 7.5J velgen met ET 41 en dan in combinatie met 225/40 banden (dat ging achter net niet goed dus daarom spatborden laten uitrollen)
          Maar met 215 breed had het net wel gepast

ps:Spatborden laten uitrollen is toch geen ramp, dan passen de wielen wel erg mooi

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.