Mijn Zafira

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
  • Auteur
    Berichten
  • #18169531
    Dolby
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2008

      @Rooie Richie, kan gebeuren maar haal dan even a.u.b jouw topiv hier weg en dan plaats je het waar het wel hoort. :thumb

      @Rooie Richie wrote:

      Ik zit net terug te kijken, maar ik zit helemaal in de verkeerde topic. Mijn oprechte excuses hiervoor….

      #18169532
      Blackbull
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 July 2004

        @Rooie Richie, geen probleem hoor! :thumb Mooie zafira!

        Met onze zafira alweer een stukje verder. Trekhaak zit eronder en de xenon zit erin. Herbij wat foto’s :



        Ook even wat minder nieuws. Vandaag reed ik langs de dealer waar ik onze oude Zafira heb ingeruild en weet dat deze nadat ik hem heb ingeruild nogmaals is overgeschreven. In mijn ooghoek zag ik een zelfde type achter het hek staan dus ben even gaan kijken of dat de onze was. En ja hoor, daar stond ie met het raam open in de regen:

        Niet zo best dus. Lijkt alsof er een fietser of iets mee is aangereden. Morgen moet ik toch bij de dealer zijn dus dan ga ik toch even informeren wat ermee gebeurt is. Wel zonde dat hij gelijk is afgeschreven na 2 weken. :shock:

        #18169533
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Heb je netjes gedaan die xenon en vooral de trekhaak. :thumb :thumbup

          Altijd zonde om een auto zo te zien staan. Vooral omdat het vorige auto was die pas is ingeruild. :cry

          #18169534
          Blackbull
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 July 2004

            Ja inderdaad, maandag bij de dealer geweest en de nieuwe eigenaar die hem 2 weken heeft is ermee uit de bocht gevlogen waarbij de auto op de zij en kop terecht is gekomen. Hier wat extra foto’s:


            Bij de dealer hebben ze van onze nieuwe zafira de airco bijgevuld, die was wat beneden niveau. Ook heb ik er led kenteken verlichting ingezet maar twijfel of ik het laat zitten want het is wel erg fel.
            Via de opcom van een kameraad de trekhaakstekker geactiveerd en ook twee ander opties aangezet (comfort sluiting op de ramen en het automatisch op slot gaan van de deuren wanneer je harder dan 10km per uur rijdt)
            Ook dat schuifje erop gezet zodat ik met de airco aan nu een gekoeld handschoenenvakje heb. Erg goedkope en makkelijke mod.

            Foto van de kenteken verlichting:

          4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.